Heel soms handelt o2 wel eens iets goed af...
Geplaatst: 06 jan 2003 15:59
Beste o2-teleurgestelden,
Ik lees net alle diep treurige berichten over o2. Ook ik heb enige slechte ervaringen met o2. Ik heb nu ook iets lopen over terug te ontvangen abonnementsgeld van 3 maanden geleden, maar ik moet deze goede ervaring met o2 toch ook even kwijt;
Voorjaar 2002 kreeg ik de maandelijkse factuur van o2 met daarin aan ruim 10 euro aan belkosten van 10 maanden daarvoor. Waarschijnlijk had ik deze kosten wel gemaakt, maar dat kan ik me na 10 maanden natuurlijk niet meer herinneren. Ik vond het in ieder geval een klscht waard...
Van de klantenservice had ik een adres gekregen voor mijn klacht. Vervolgens heb ik een brief gestuurd dat dit geen doen was: kosten factureren van 10 maanden geleden. Als ze echt klantgericht zouden zijn, moesten ze me deze kosten kwijtschelden. Bij de bakker zou je bij je wekelijkse bezoek toch ook niet accepteren dat je wat extra's moet betalen voor het brood van weken geleden...
En wat gebeurt er na enkele weken (ik denk een week of 3)...
ik krijg een telefoontje dat mijn brief was ontvangen en dat ze de klacht serieus namen. Er was later gefactureerd omdat sommige nummers vertraging hadden (tuuuuurlijk!?!). Bij deze wist ik dat dan voor in het vervolg. En om het goed te maken kreeg ik het bedrag van ruim 10 euro terug via mijn volgende rekening.
En dat is vervolgens ook nog eens echt gebeurd!!!!!
Toch bijzonder he...zo'n ervaring!
Kim
Ik lees net alle diep treurige berichten over o2. Ook ik heb enige slechte ervaringen met o2. Ik heb nu ook iets lopen over terug te ontvangen abonnementsgeld van 3 maanden geleden, maar ik moet deze goede ervaring met o2 toch ook even kwijt;
Voorjaar 2002 kreeg ik de maandelijkse factuur van o2 met daarin aan ruim 10 euro aan belkosten van 10 maanden daarvoor. Waarschijnlijk had ik deze kosten wel gemaakt, maar dat kan ik me na 10 maanden natuurlijk niet meer herinneren. Ik vond het in ieder geval een klscht waard...
Van de klantenservice had ik een adres gekregen voor mijn klacht. Vervolgens heb ik een brief gestuurd dat dit geen doen was: kosten factureren van 10 maanden geleden. Als ze echt klantgericht zouden zijn, moesten ze me deze kosten kwijtschelden. Bij de bakker zou je bij je wekelijkse bezoek toch ook niet accepteren dat je wat extra's moet betalen voor het brood van weken geleden...
En wat gebeurt er na enkele weken (ik denk een week of 3)...
ik krijg een telefoontje dat mijn brief was ontvangen en dat ze de klacht serieus namen. Er was later gefactureerd omdat sommige nummers vertraging hadden (tuuuuurlijk!?!). Bij deze wist ik dat dan voor in het vervolg. En om het goed te maken kreeg ik het bedrag van ruim 10 euro terug via mijn volgende rekening.
En dat is vervolgens ook nog eens echt gebeurd!!!!!
Toch bijzonder he...zo'n ervaring!
Kim