Pagina 1 van 1

Bol.com IJskoud bedrijf

Geplaatst: 07 mar 2009 12:25
door Heidi00000000000
Ik betaal altijd alles netjes op tijd. Maar we zitten in een situatie mijn man is nog aan het genezen van een tumor en heeft het aan zijn luchtwegen. Mijn oudste zoon van 6 jaar heeft autisme en hij loopt nu voor onderzoekingen in het AMC voor zijn hart.

Ik heb dus door deze rede een acceptgiro vergeten van Bol.com. Ik heb netjes een excuus brief gestuurd en de situatie uitgelegd.

Ik kreeg als antwoord dat ze geen uitzonderingen kunnen maken en dat ik voortaan maar anders moet betalen. (ik betaal niet via internet helemaal na een uitzending van kassa dat mensen een hoop geld kwijt zijn). Grote bedrijven zijn voor mijn gevoel totaal niet menselijk meer en zeker bol.com niet van mijn zou dat bedrijf niet een koude douche maar een ijsdouche krijgen.

Hebben jullie ook slechte evaringen met bol.com?

Re: Bol.com IJskoud bedrijf

Geplaatst: 07 mar 2009 13:21
door luciel
Klinkt hard, maar je moet elke rekening op tijd betalen, ook al staat je hoofd er even niet naar. BOL.com heeft dus gelijk dat ze geen uitzondering maken omdat iemand te laat betaalt.
Tip: betaal het de volgende keer meteen als je het artikel en de acceptgiro krijgt, dan ben je overal vanaf.

Ik koop al jaren bij BOL.com en heb nooit klachten. Als ik ze mail, krijg ik netjes en binnen redelijke termijn antwoord.
Van mij krijgt BOL.com juist een dubbel-dikke pluim!

Re: Bol.com IJskoud bedrijf

Geplaatst: 07 mar 2009 16:09
door cvp
Heidi 00000000000000,

Ik heb alle begrip voor je situatie maar ik begrijp 1 ding niet:
Wat heeft Bol.com nu gedaan ?
Krijg je geen artikelen meer of moet je vooruit betalen, dat lees ik nergens.
Heeft Bol.com je geen betalingsherinnering gestuurd?
Als dat wel zo is dan zou het betekenen dat je 2 maal niet betaald hebt.

Verder ben ik het met Luciel eens : Als ze uitzonderingen gaan maken dan heeft iederen wel "iets".
Daar wil ik niet mee zeggen dat het in jouw geval zo is maar als Bol.com met zoveel klanten rekening moet gaan houden is het eind zoek.

Ik koop ook geregeld bij Bol.com en heb ook alleen maar goede ervaringen.

Probeer ze eens te bellen en leg de situatie eens mondeling uit dat is ook wat persoonlijker dan een brief en misschien bereik je dan wat meer.

SUCCES.

cvp

Re: Bol.com IJskoud bedrijf

Geplaatst: 07 mar 2009 20:44
door Heidi00000000000
Ik heb inderdaad elke keer de acceptgiro's vergeten. Kijk als je elke keer niet betaalt en niks van je laat horen begrijp ik het. Maar als je netjes een excuus brief stuurd en je situatie uitlegd vind ik dat zo'n bedrijf er toch anders tegen over kan kijken.

Re: Bol.com IJskoud bedrijf

Geplaatst: 07 mar 2009 22:32
door VioletPrue
Tja, ik leef echt met je situatie mee, maar dit is niet het probleem van Bol.com.
Ik bestel al jaren producten van hen, maar heb nooit problemen gehad.
Maar ik betaal ook op tijd.
Nogmaals, alle sympathie voor je situatie, maar daar kan een groot bedrijf geen rekening mee houden.
Je neemt een product af en zij willen betaald worden.
Jij bent dat meerdere keren vergeten en dan is het logisch dat het bedrijf daar minder blij mee is.
Probeer anders eens dit bedrijf:
http://www.proxis.be/
Zij sturen pas iets na betaling via acceptgiro, dus is het voor alle betrokken veiliger.
Ze zijn meestal iets goedkopen dan Bol.com en rekenen bij bestellingen boven de €25 geen bezorgkosten.
Succes met je man en zoontje!

Re: Bol.com IJskoud bedrijf

Geplaatst: 08 mar 2009 11:48
door cvp
heidi0000000000

Nog steeds schrijf je niet welke maatregelen Bol.com heeft genomen.

Dat je een keer een acceptgiro vergeet kan ik begrijpen maar als dat meerdere malen gebeurt is het toch echt je eigen schuld.

cvp

Re: Bol.com IJskoud bedrijf

Geplaatst: 08 mar 2009 12:31
door cvp
VioletPrue,

Die betalingswijze heeft Bol.com ook.

cvp

Re: Bol.com IJskoud bedrijf

Geplaatst: 08 mar 2009 13:39
door cvp
VioletPrue,

Kijk dan maar eens op de site van Bol.com.
Onderaan staat "betaalmogelijkheden", dan kun je zelf kiezen.

cvp

Re: Bol.com IJskoud bedrijf

Geplaatst: 08 mar 2009 13:44
door cvp
Hoe kan de tijd nu van VioletPrue nu op 14.24 staan.
Ik reageerde op haar bericht om 13.39 en het is nu 13.45 en ik sta er boven ?????????????????????????????????

Deze ook trouwens !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: Bol.com IJskoud bedrijf

Geplaatst: 08 mar 2009 14:24
door VioletPrue
@ CVP:
Da's dan nieuw, ik kreeg altijd mijn spullen met acceptgiro erbij van Bol.com.
Proxis moet je eerst overmaken en na het ontvangen van de betaling sturen ze het artikel op.
Wel verstandig dan van Bol.com, dan worden deze situaties voorkomen.

Re: Bol.com IJskoud bedrijf

Geplaatst: 08 mar 2009 15:04
door ik77
Beste Heidi00000000000,

Ik kan goed begrijpen dat je door je situatie een keer iets vergeet te betalen. Maar wat ik niet snap is dat je niet "durft" te betalen via internet.
Je wil namelijk wél bestellen via internet, maar niet betalen. Een internetwinkel als Bol.com neemt met jou al een groot risico door vooruit artikelen op te sturen. Zij moeten nog maar zien dat ze hun geld krijgen van mensen die alleen per acceptgiro willen betalen. In dat geval kan ik de harde opstelling van Bol.com heel goed begrijpen. Want zij hebben nl het grootste risico...

Re: Bol.com IJskoud bedrijf

Geplaatst: 09 mar 2009 18:08
door Heidi00000000000
Ik zeg toch ook dat het mijn eigen schuld is daar voor heb ik dus netjes een excuus brief gestuurd. Maar
Ik heb toch een reactie terug gekregen met sterkte met me situatie. Voor de rest afwachten. Voor mijn is dat dan zand er over en klaar.

Groetjes Heidi

Re: Bol.com IJskoud bedrijf

Geplaatst: 09 mar 2009 18:37
door cvp
Heidi00000000000

OK

Sterkte in de toekomst.

Einde discussie.


cvp