Afdwingen betaling Vodafone via Interim Justitia
Geplaatst: 07 mar 2009 19:26
Hallo Allemaal,
Ik zal op een zo beknopt mogelijke mannier mijn verhaal duidelijk proberen te maken.
Ik sluit eind 2007 een nieuw (vervolg) sim only abonnement af bij Vodafone.
Ik krijg hier netjes een schriftelijke bevestiging van op 13-12-2007.
Het gaat hier om een Scherp Speciaal abonnement van € 8,95 per maand voor 250 min+75 SMS berichten.
Dit zou in gaan op 01-04-2008.
Vanaf dat moment gaat het fout.
De eerste rekening is € 9,95 en ik maak direct een telefonische opmerking hier over.
Dit zou kunnen en zou met een kortingen verekend worden.
Ik wilde eerst € 1,00 op mijn incasso inhouden maar dat werd afgeraden.
Ik had zo iets van ..oke dan die ene euro.
Maar de volgende maand het zelfde probleem € 9,95.
Dus weer gebeld met de mededeling dat ik het bedrag zou storneren en direct het bedrag van € 7,95 (€ 9,95 -/- 2x € 1,00) handmatig over zou maken.
Dat werd dus weer afgeraden vanwege afsluiting e.d.
Dit heb ik echter toch gedaan en na een week of 4 kreeg ik toch netjes een creditnota waarin dit stond vermeld.
Hiermee was het probleem opgelost, dacht ik.
Maar hier begon het dus pas.
Maanden lang was het niet mogelijk om via1200 je beltegoed op te vragen.
Ook via de site was dat niet up to date en onbetrouwbaar.
Zie ook www.stopvodafone.com
Vanaf toen kreeg ik oplopende kosten met vermelding van (buiten beltegoed)
Na diverse mailtjes en telefoontjes te hebben gepleegd.
Kwam een medewerker met het verhaal u heeft 250 belminuten maar geen SMS berichten.
Vanaf die tijd is mijn bloed gaan koken!
Ben al bijna 10 jaar bij Vodafone en nooit problemen gehad.
Dus vanaf die tijd heb ik 2 x mijn incasso gestorneerd en direct (handmatig) het bedrag zonder de extra kosten overgemaakt.
Na diverse telefoontjes brieven e.d werd er gezegt als u niet het volledige bedrag betaald wordt u afgesloten en zijn alle kosten voor U.
Toen barste de bom en heb ik opgezegt per 01-04-2009.
Daarna sloten zij mij in oktober 2008 af om dat ik een bedrag buiten beltegoed niet wilde betalen.
Hierop heb ik mijn Sim kaartje verknipt en aangetekend opgestuurd naar Vodafone in Maastricht.
Nooit meer iets van gehoord alleen maar aanmaningen e.d.
Weer gereageerd op hun incasso afdeling. geen reactie van Vodafone!!
Tot 4 weken geleden van Interim Justitia dat ik maar even € 120,84!! moest betalen voor hun "client"
Ook hier weer een brief naar IJ verstuurd met het gehele verhaal erop.
Dat ik dus niet betaal en ik alles op pappier heb (contract)
Bijna een maand niets gehoord .
Tot vandaag.
Een brief van IJ dat ik binnen 5 dagen moet betalen anders wordt er beslag gelegd op mijn inkomen enz enz.
Hebben ook hun een plaat voor hun kop??
Kan dit allemaal zo maar?
Een stel arrogante hufters zijn het zowel bij IJ als bij Vodafone.
Hun maken de fout, en ik betaal waar hun recht op hebben.
Ik wacht in ieder geval gewoon af, en al moet het voor komen.
Ik heb het contract zwart op wit.
Heeft iemand hier al ervaring mee?
Met vriendelijke groet
Ik zal op een zo beknopt mogelijke mannier mijn verhaal duidelijk proberen te maken.
Ik sluit eind 2007 een nieuw (vervolg) sim only abonnement af bij Vodafone.
Ik krijg hier netjes een schriftelijke bevestiging van op 13-12-2007.
Het gaat hier om een Scherp Speciaal abonnement van € 8,95 per maand voor 250 min+75 SMS berichten.
Dit zou in gaan op 01-04-2008.
Vanaf dat moment gaat het fout.
De eerste rekening is € 9,95 en ik maak direct een telefonische opmerking hier over.
Dit zou kunnen en zou met een kortingen verekend worden.
Ik wilde eerst € 1,00 op mijn incasso inhouden maar dat werd afgeraden.
Ik had zo iets van ..oke dan die ene euro.
Maar de volgende maand het zelfde probleem € 9,95.
Dus weer gebeld met de mededeling dat ik het bedrag zou storneren en direct het bedrag van € 7,95 (€ 9,95 -/- 2x € 1,00) handmatig over zou maken.
Dat werd dus weer afgeraden vanwege afsluiting e.d.
Dit heb ik echter toch gedaan en na een week of 4 kreeg ik toch netjes een creditnota waarin dit stond vermeld.
Hiermee was het probleem opgelost, dacht ik.
Maar hier begon het dus pas.
Maanden lang was het niet mogelijk om via1200 je beltegoed op te vragen.
Ook via de site was dat niet up to date en onbetrouwbaar.
Zie ook www.stopvodafone.com
Vanaf toen kreeg ik oplopende kosten met vermelding van (buiten beltegoed)
Na diverse mailtjes en telefoontjes te hebben gepleegd.
Kwam een medewerker met het verhaal u heeft 250 belminuten maar geen SMS berichten.
Vanaf die tijd is mijn bloed gaan koken!
Ben al bijna 10 jaar bij Vodafone en nooit problemen gehad.
Dus vanaf die tijd heb ik 2 x mijn incasso gestorneerd en direct (handmatig) het bedrag zonder de extra kosten overgemaakt.
Na diverse telefoontjes brieven e.d werd er gezegt als u niet het volledige bedrag betaald wordt u afgesloten en zijn alle kosten voor U.
Toen barste de bom en heb ik opgezegt per 01-04-2009.
Daarna sloten zij mij in oktober 2008 af om dat ik een bedrag buiten beltegoed niet wilde betalen.
Hierop heb ik mijn Sim kaartje verknipt en aangetekend opgestuurd naar Vodafone in Maastricht.
Nooit meer iets van gehoord alleen maar aanmaningen e.d.
Weer gereageerd op hun incasso afdeling. geen reactie van Vodafone!!
Tot 4 weken geleden van Interim Justitia dat ik maar even € 120,84!! moest betalen voor hun "client"
Ook hier weer een brief naar IJ verstuurd met het gehele verhaal erop.
Dat ik dus niet betaal en ik alles op pappier heb (contract)
Bijna een maand niets gehoord .
Tot vandaag.
Een brief van IJ dat ik binnen 5 dagen moet betalen anders wordt er beslag gelegd op mijn inkomen enz enz.
Hebben ook hun een plaat voor hun kop??
Kan dit allemaal zo maar?
Een stel arrogante hufters zijn het zowel bij IJ als bij Vodafone.
Hun maken de fout, en ik betaal waar hun recht op hebben.
Ik wacht in ieder geval gewoon af, en al moet het voor komen.
Ik heb het contract zwart op wit.
Heeft iemand hier al ervaring mee?
Met vriendelijke groet