ongewenste SMS van Mobillion
Geplaatst: 08 mar 2009 13:43
Ik had in december en januari veel ongevraagde sms'jes gehad van Mobillion. Meestal in blokjes van 3 binnen enkele minuten. Elk bericht heb ik onmiddelijk verwijderd.
Vodafone gaf het advies een speciale dienst in te schakelen om dit te stoppen. Dit lukte direct. Heb nu geen last meer.
Echter de rekening van Vodafone was aanmerkelijk hoger dan normaal.
Januari en februari samen ong 60 euro.
Vodefone aansprakelijk gesteld voor dit bedrag. Zij incasseerden het tenslotte.
Volgens het juridisch loket in Rotterdam had ik dat niet moeten doen en zij adviseerden aan Vodafone gewoon te betalen. Ter voorkoming van stappen van hun met incassoburo's ed.
Vervolgens een brief naar Mobbillion. Zij reageerden met de opmerking dat zij slecht een technische tussenpartij zijn en dus niet aansprakelijk zijn. Zu hebben mijn brief doorgestuurd naar Mobile Bridges Ltd in Hoorn.
Nu maar afwachten tot dat bedrijf weer reageert.
Vodafone gaf het advies een speciale dienst in te schakelen om dit te stoppen. Dit lukte direct. Heb nu geen last meer.
Echter de rekening van Vodafone was aanmerkelijk hoger dan normaal.
Januari en februari samen ong 60 euro.
Vodefone aansprakelijk gesteld voor dit bedrag. Zij incasseerden het tenslotte.
Volgens het juridisch loket in Rotterdam had ik dat niet moeten doen en zij adviseerden aan Vodafone gewoon te betalen. Ter voorkoming van stappen van hun met incassoburo's ed.
Vervolgens een brief naar Mobbillion. Zij reageerden met de opmerking dat zij slecht een technische tussenpartij zijn en dus niet aansprakelijk zijn. Zu hebben mijn brief doorgestuurd naar Mobile Bridges Ltd in Hoorn.
Nu maar afwachten tot dat bedrijf weer reageert.