Ziggo alles in 1 schandalige klanten service
Geplaatst: 08 mar 2009 15:47
sinds okt 2008 ben ik bezig om ziggo alles in een aan gesloten te krijgen.
En nog steeds krijgen die dat niet voor elkaar, eerst raken ze mijn aanvraag kwijt, dan telefonische besteld, dan komt de monteur niet opdagen wat me een vrije dag heeft gekost. dan tot twee keer toe leveren ze de verkeerde decoder heb al voor 90 euro met die club gebeld maar ze snappen er nog steeds niks van. had gevragen om een samsung digitale hardisk recorder zoals ook vermeld op de rekening
sturen ze me eerst een normale decoder, en daarna een humax decoder. wat is er mis met die club ? werken daar alleen zwak begaafde mensen ofzo ?
ben nu echt radeloos, Ik wil wel alles opzeggen maar ik ben bang dat deze chaos voor alle providers geld. of te wel dat je in het zelfde schip beland alleen onder een andere naam.
Ikheb nu zelf een decoder gekocht, en die 100 euro korting die ze belooft hadden ben ik dus kwijt . Kan ik die op een of andere manier op hun verhalen ? kan me niet voorstellen dat het normaal is dat je 5 maanden op een bestelling moet wachten terwijl de gem. web leverancier die in 3 dagen op je stoep zet.
Ik heb al meerdere malen een klacht ingedient via de webpagina waar niet op word gereageerd of met het antwoord sorry voor het ongemak
De klanten service telefoon dienst is helemaal verschrikkelijk die zeggen dat je gelijk hebt maar doen helemaal niets. en de aangetekende brief die ik 6 weken geleden heb verstuurd is wel aangenomen maar ook hier word niet op gereageerd.
Word het niet eens tijd dat de overheid gaat ingrijpen in dat wanbeleid van de internet leverancier.
Ze hebben een monopoly positie in nederland, en ze leveren allemaal de meest belabberde klanten service. en waarom ? omdat ze weten dat we niets tegen ze kunnen beginnen. Ze hebben zich zover afgeschermd met vage helpdesks en websites dat je niet eens een normaal denkend mens aan de lijn kan krijgen.
En nog steeds krijgen die dat niet voor elkaar, eerst raken ze mijn aanvraag kwijt, dan telefonische besteld, dan komt de monteur niet opdagen wat me een vrije dag heeft gekost. dan tot twee keer toe leveren ze de verkeerde decoder heb al voor 90 euro met die club gebeld maar ze snappen er nog steeds niks van. had gevragen om een samsung digitale hardisk recorder zoals ook vermeld op de rekening
sturen ze me eerst een normale decoder, en daarna een humax decoder. wat is er mis met die club ? werken daar alleen zwak begaafde mensen ofzo ?
ben nu echt radeloos, Ik wil wel alles opzeggen maar ik ben bang dat deze chaos voor alle providers geld. of te wel dat je in het zelfde schip beland alleen onder een andere naam.
Ikheb nu zelf een decoder gekocht, en die 100 euro korting die ze belooft hadden ben ik dus kwijt . Kan ik die op een of andere manier op hun verhalen ? kan me niet voorstellen dat het normaal is dat je 5 maanden op een bestelling moet wachten terwijl de gem. web leverancier die in 3 dagen op je stoep zet.
Ik heb al meerdere malen een klacht ingedient via de webpagina waar niet op word gereageerd of met het antwoord sorry voor het ongemak
De klanten service telefoon dienst is helemaal verschrikkelijk die zeggen dat je gelijk hebt maar doen helemaal niets. en de aangetekende brief die ik 6 weken geleden heb verstuurd is wel aangenomen maar ook hier word niet op gereageerd.
Word het niet eens tijd dat de overheid gaat ingrijpen in dat wanbeleid van de internet leverancier.
Ze hebben een monopoly positie in nederland, en ze leveren allemaal de meest belabberde klanten service. en waarom ? omdat ze weten dat we niets tegen ze kunnen beginnen. Ze hebben zich zover afgeschermd met vage helpdesks en websites dat je niet eens een normaal denkend mens aan de lijn kan krijgen.