2CALL,LIST EN BEDROG
Geplaatst: 09 mar 2009 23:37
Beste mensen,dit is echt HOPLELOOS! HELP!!!
Ik heb op 25 feruarie jl via 2CALL een abonnement bij telfort afgesloten omdat ik die telefoontoestel(samsung U900 PLATINUM SILVER)al heel lang wilde hebben. Ik zag het telefoontoestel op de site van 2CALL en dacht, ik probeer het maar nadat ik tot twee keer toe deze toestel had besteld bij t-mobile en kreeg ik twee keer de verkeerde KLEUR toestel hebt geleverd door t-mobile. op 26 frebruarie kreeg ik van 2CALL ook de VERKEERDE KLEUR(bruin) toegestuurd en ik dacht; nee hé,niet weer!
.Ik bel met 2Call en ik moest via de site een omruil formulier invullen en dan ontvang je een RMA code en kon ik het toestel aangetekend retour sturen en ik moest van die medewerker aangeven dat de kosten voor het aangetekend terug zenden van het toestel voor rekening komt van 2CALL. Zo gezegd zo gedaan en ik doen het toestel 28 februarie post ik het telefoontoestel AANGETEKEND en binnen een week krijg ik de GOEIE telefoontoestel toegestuurd,is mij toegezegd. Op 3 maart stuur ik deze mail naar 2CALL ;
Ik weet niet of jullie KLEURENBLIND zijn hoor! Ik ben dat in ieder geval niet. Ik heb via jullie site(2call) een samsung soul U900 PLATINUM SILVER besteld en wil GEEN bruin,grey of black,anders had ik één van deze kleuren wel besteld! Ik verwacht gewoon zo snel mogelijk wat ik besteld hebt,anders moet 2call niet met telefoontoestellen op de site adverteren de ze niet kunnen leveren!
Met vriendelijke groeten, mevr s.de wit
De zelfde dag ontvang ik deze emails van 2Call; Goedemiddag,
Wij hebben uw Samsung U900 Platinum Silver retour ontvangen met de klacht dat de kleur niet correct zou zijn. Helaas hebben wij geen invloed op de kleur die Samsung platinum silver noemt. U heeft u echt een Samsung U900 Platinum Silver ontvangen. Indien u een andere kleur wenst (Soul Gray of Black) kunt u dit per mail aangeven wij zullen de order dan voor u aanpassen.
Met vriendelijke groeten,
2Call B.V.
Korte Poten 5
2511 EB Den Haag
Tel : +31(0)70-363.53.43
Fax : +31(0)70-427.18.87
Email : [email protected]
Disclaimer: Dit email bericht is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Niettemin kan www.2call.nl geen aansprakelijkheid aanvaarden voor de juistheid of de volledigheid van de verstrekte informatie. Aan de antwoorden en/of informatie in dit email bericht kunnen geen rechten worden ontleend
Goedemiddag,
Samsung noemt deze kleur nou eenmaal platinum silver, dus of je het nou leuk vind of niet de kleur die je hebt ontvangen heet PLATINUM SILVER.
Met vriendelijke groeten,
afd. Service & Repair
2Call B.V.
Korte Poten 5
2511 EB Den Haag
Tel : +31(0)70-363.53.43
Fax : +31(0)70-427.18.87
Email : [email protected]
Disclaimer: Dit email bericht is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Niettemin kan www.2call.nl geen aansprakelijkheid aanvaarden voor de juistheid of de volledigheid van de verstrekte informatie. Aan de antwoorden en/of informatie in dit email bericht kunnen geen rechten worden ontleend. Mijn reactie, dus of je het nou leuk vind of niet!.........als ik dit had geweten had ik nooit wat bij 2call besteld. Bij t-mobile was het ook de zelfde ROTZOOI en ik dacht dat 2call beter zou zijn,vandaar dat ik 't bij jullie hebt geprobeert. Die toestel die ik heb ontvangen had een lichtbruine front,het toestel die ik heb besteld hoort een ZILVERE front te hebben! Ga maar zelf op jullie eigen site kijken en zie daar het verschil in KLEUREN. Gegroet
5 maart bel ik naar 2Call om te vragen als ik mijn bestelde telefoon deze week nog krijgt. Ik kreeg de zelfde dag een bevestigingsmail dat het toestel onderweg is. Wat schept mijn verbazing; op 7 februarie krijg ik het ZELFDE VERKEERDE TELEFOONTOESTEL terug gestuurd van 2CALL!
Ik was helst en ik heb 3 boze email nnar 2Call gestuurt waar ik nog geen reactie van hebt ontvagen. Ik ben echt niet van plan het erbij te laten. Zijn er nog mense die ook NARE ervaring heeft met 2CALL of ligt t aan mij? Eerst met T-MOBILE en nu dit weer
Reactie en advies zijn van harte welkom.BVD sandra
Ik weet niet of jullie KLEURENBLIND zijn hoor! Ik ben dat in ieder geval niet. Ik heb via jullie site(2call) een samsung soul U900 PLATINUM SILVER besteld en wil GEEN bruin,grey of black,anders had ik één van deze kleuren wel besteld! Ik verwacht gewoon zo snel mogelijk wat ik besteld hebt,anders moet 2call niet met telefoontoestellen op de site adverteren de ze niet kunnen leveren!
Met vriendelijke groeten, mevr s.de wit
De zelfde dag ontvang ik deze emails van 2Call; Goedemiddag,
Wij hebben uw Samsung U900 Platinum Silver retour ontvangen met de klacht dat de kleur niet correct zou zijn. Helaas hebben wij geen invloed op de kleur die Samsung platinum silver noemt. U heeft u echt een Samsung U900 Platinum Silver ontvangen. Indien u een andere kleur wenst (Soul Gray of Black) kunt u dit per mail aangeven wij zullen de order dan voor u aanpassen.
Met vriendelijke groeten,
2Call B.V.
Korte Poten 5
2511 EB Den Haag
Tel : +31(0)70-363.53.43
Fax : +31(0)70-427.18.87
Email : [email protected]
Disclaimer: Dit email bericht is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Niettemin kan www.2call.nl geen aansprakelijkheid aanvaarden voor de juistheid of de volledigheid van de verstrekte informatie. Aan de antwoorden en/of informatie in dit email bericht kunnen geen rechten worden ontleend
Goedemiddag,
Samsung noemt deze kleur nou eenmaal platinum silver, dus of je het nou leuk vind of niet de kleur die je hebt ontvangen heet PLATINUM SILVER.
Met vriendelijke groeten,
afd. Service & Repair
2Call B.V.
Korte Poten 5
2511 EB Den Haag
Tel : +31(0)70-363.53.43
Fax : +31(0)70-427.18.87
Email : [email protected]
Disclaimer: Dit email bericht is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Niettemin kan www.2call.nl geen aansprakelijkheid aanvaarden voor de juistheid of de volledigheid van de verstrekte informatie. Aan de antwoorden en/of informatie in dit email bericht kunnen geen rechten worden ontleend. Mijn reactie, dus of je het nou leuk vind of niet!.........als ik dit had geweten had ik nooit wat bij 2call besteld. Bij t-mobile was het ook de zelfde ROTZOOI en ik dacht dat 2call beter zou zijn,vandaar dat ik 't bij jullie hebt geprobeert. Die toestel die ik heb ontvangen had een lichtbruine front,het toestel die ik heb besteld hoort een ZILVERE front te hebben! Ga maar zelf op jullie eigen site kijken en zie daar het verschil in KLEUREN. Gegroet
5 maart bel ik naar 2Call om te vragen als ik mijn bestelde telefoon deze week nog krijgt. Ik kreeg de zelfde dag een bevestigingsmail dat het toestel onderweg is. Wat schept mijn verbazing; op 7 februarie krijg ik het ZELFDE VERKEERDE TELEFOONTOESTEL terug gestuurd van 2CALL!