Studentmobiel:in gebreke blijven met leveren Nokia N95 BlacK
Geplaatst: 10 mar 2009 09:20
Heb 10 februari bij studentmobiel een order aangevraagd voor een Nokia N95 Black + een Telfort 200 + 100 sms.
Dit is helemaal digitaal gegaan en hier ontstonden geen problemen.
Na 2 weken nog geen verandering dan "contract ontvangen" gezien te hebben, zag ik op een avond ineens dat mijn orderstatus op "onvolledig contract" stond en dat ze mijn simkaartnummer nog moesten hebben.
Ik deze meteen doorgemaild met de vraag of zij een beetje vaart achter de procedure konden gaan zetten, omdat over 2 weken mijn oude abo af zou lopen.
Een dag later stond mijn orderstatus WEER op "contract ontvangen", echter heb ik hier weinig aan omdat ik mijn telefoon wilde hebben.
Inmiddels op de site van studentmobiel gekeken en erachter gekomen dat de Nokia N95 black, helemaal niet meer te bestellen was (de sand was echter ook niet meer verkrijgbaar) ik kon alleen nog kiezen uit de deep plum.
Na dit gezien te hebben, even een mailtje gestuurd waarbij zij mij de volgende kort maar krachtige mail terugstuurde: ''mochten er problemen met uw order ontstaan dan kunt u ervan op aan dat studentmobiel direct contact met u opneemnt", maar het zekere voor het onzekere genomen en ook even gaan bellen met studentmobiel om het van hun zelf te horen.
Ik kreeg van de medewerker te horen dat er problemen waren met de levering van de Nokia N95 Black, maar dat deze voor de mensen welke hem besteld hadden nog in nabestelling stond.
Prima, ik blij want ik wist dat ik hem alsnog zou krijgen.
Hier ging weer een week overheen, en in deze week was uiteraard de orderstatus nog niet veranderd.
Uiteindelijk na bijna 4 weken, toch maar weer gebeld naar studentmobiel, hier krijg ik tot mijn grote verbazing te horen dat mijn telefoon HELEMAAL niet meer komt.
Vervolgens vraag ik aan de medewerker van studentmobiel waarom ik zelf contact op moet nemen met hun om te horen te krijgen dat ik zit te wachten op een telefoon welke helemaal nooit gaat komen, de medewerker praat hier snel overheen en bied alleen een vluchtig excuses aan, ook kon zij mij geen andere aanbieding doen.
Bij deze toen ook de order geannuleerd en met spoed de stad in gedoken om voor de 10e (datum waarop mijn oude abo afliep) een nieuw abonnement te regelen.
Kortom een erg slechte service van studentmobiel, als ik dus niet gebeld had, was ik blijven wachten op een telefoon welke ik nooit zou krijgen.
Het vreemde is dat ik hiervoor ook een nokia N95 bij studentmobiel heb besteld waarbij alles prima is verlopen, ik had deze service dan ook nooit verwacht van studentmobiel, erg jammer.
Zijn er meer mensen, die met andere aanbiedingen of telefoons ook zo behandeld zijn, graag hoor ik het
Dit is helemaal digitaal gegaan en hier ontstonden geen problemen.
Na 2 weken nog geen verandering dan "contract ontvangen" gezien te hebben, zag ik op een avond ineens dat mijn orderstatus op "onvolledig contract" stond en dat ze mijn simkaartnummer nog moesten hebben.
Ik deze meteen doorgemaild met de vraag of zij een beetje vaart achter de procedure konden gaan zetten, omdat over 2 weken mijn oude abo af zou lopen.
Een dag later stond mijn orderstatus WEER op "contract ontvangen", echter heb ik hier weinig aan omdat ik mijn telefoon wilde hebben.
Inmiddels op de site van studentmobiel gekeken en erachter gekomen dat de Nokia N95 black, helemaal niet meer te bestellen was (de sand was echter ook niet meer verkrijgbaar) ik kon alleen nog kiezen uit de deep plum.
Na dit gezien te hebben, even een mailtje gestuurd waarbij zij mij de volgende kort maar krachtige mail terugstuurde: ''mochten er problemen met uw order ontstaan dan kunt u ervan op aan dat studentmobiel direct contact met u opneemnt", maar het zekere voor het onzekere genomen en ook even gaan bellen met studentmobiel om het van hun zelf te horen.
Ik kreeg van de medewerker te horen dat er problemen waren met de levering van de Nokia N95 Black, maar dat deze voor de mensen welke hem besteld hadden nog in nabestelling stond.
Prima, ik blij want ik wist dat ik hem alsnog zou krijgen.
Hier ging weer een week overheen, en in deze week was uiteraard de orderstatus nog niet veranderd.
Uiteindelijk na bijna 4 weken, toch maar weer gebeld naar studentmobiel, hier krijg ik tot mijn grote verbazing te horen dat mijn telefoon HELEMAAL niet meer komt.
Vervolgens vraag ik aan de medewerker van studentmobiel waarom ik zelf contact op moet nemen met hun om te horen te krijgen dat ik zit te wachten op een telefoon welke helemaal nooit gaat komen, de medewerker praat hier snel overheen en bied alleen een vluchtig excuses aan, ook kon zij mij geen andere aanbieding doen.
Bij deze toen ook de order geannuleerd en met spoed de stad in gedoken om voor de 10e (datum waarop mijn oude abo afliep) een nieuw abonnement te regelen.
Kortom een erg slechte service van studentmobiel, als ik dus niet gebeld had, was ik blijven wachten op een telefoon welke ik nooit zou krijgen.
Het vreemde is dat ik hiervoor ook een nokia N95 bij studentmobiel heb besteld waarbij alles prima is verlopen, ik had deze service dan ook nooit verwacht van studentmobiel, erg jammer.
Zijn er meer mensen, die met andere aanbiedingen of telefoons ook zo behandeld zijn, graag hoor ik het