Hoe pak ik O2 aan?
Geplaatst: 21 nov 2002 20:48
Thema: Hoe pak je O2 aan als je geen rechtbijstands-verzekering hebt?
In mijn geval beweert O2 dat ik drie (!!) abonnementen heb afgesloten en dat ik in totaal een slordige 3.700 euro schuldig ben. In werkelijkheid heb ik één abonnement afgesloten dat ik alleen maar gebruik om bereikbaar te zijn.
Ik kreeg een maand geleden een deurwaarder op mijn dak, terwijl ik eerder nog nooit een rekening had ontvangen van de twee abonnementen die zogenaamd op mijn naam zouden staan. Bij het abonnement dat ik zelf wél heb afgesloten, ontving ik doorgaans een rekening van E 25,-- per maand incl. BTW. Die rekeningen werden onregelmatig verstuurd, maar heb ik uiteindelijk altijd wel gekregen.
Inmiddels heb ik duplicaten van de facturen van de twee andere abonnementen gekregen, waaruit blijkt dat ik de afgelopen maanden continu naar Marokko zou hebben gebeld. Ik heb daar geen familie, vrienden of zakenrelaties. Ook mijn omgeving kan getuigen dat ik nooit naar Marokko heb gebeld en dat ik daar niets te zoeken heb.
O2 reageert op geen enkele brief mijnerzijds. O2 zegt geen enkele brief van mij te hebben ontvangen. De O2 klantenservice verwijst mij direct door naar de incasso-afdeling die slecht/niet bereikbaar is. De incasso-afdeling zegt dat ik getekend heb voor een tweede en een derde contract.
Beste forumleden, hoe kan ik O2 in deze situatie aanpakken? Ik heb geen rechtbijstandsverzekering. En als ik zo'n verzekering nu afsluit, dan word ik niet geholpen omdat er bij het afsluiten al een conflict speelt, terwijl de brieven van de deurwaarder zeer dreigend en serieus lijken te zijn.
Ik ben radeloos en wacht op nuttige reacties,
JvdG
In mijn geval beweert O2 dat ik drie (!!) abonnementen heb afgesloten en dat ik in totaal een slordige 3.700 euro schuldig ben. In werkelijkheid heb ik één abonnement afgesloten dat ik alleen maar gebruik om bereikbaar te zijn.
Ik kreeg een maand geleden een deurwaarder op mijn dak, terwijl ik eerder nog nooit een rekening had ontvangen van de twee abonnementen die zogenaamd op mijn naam zouden staan. Bij het abonnement dat ik zelf wél heb afgesloten, ontving ik doorgaans een rekening van E 25,-- per maand incl. BTW. Die rekeningen werden onregelmatig verstuurd, maar heb ik uiteindelijk altijd wel gekregen.
Inmiddels heb ik duplicaten van de facturen van de twee andere abonnementen gekregen, waaruit blijkt dat ik de afgelopen maanden continu naar Marokko zou hebben gebeld. Ik heb daar geen familie, vrienden of zakenrelaties. Ook mijn omgeving kan getuigen dat ik nooit naar Marokko heb gebeld en dat ik daar niets te zoeken heb.
O2 reageert op geen enkele brief mijnerzijds. O2 zegt geen enkele brief van mij te hebben ontvangen. De O2 klantenservice verwijst mij direct door naar de incasso-afdeling die slecht/niet bereikbaar is. De incasso-afdeling zegt dat ik getekend heb voor een tweede en een derde contract.
Beste forumleden, hoe kan ik O2 in deze situatie aanpakken? Ik heb geen rechtbijstandsverzekering. En als ik zo'n verzekering nu afsluit, dan word ik niet geholpen omdat er bij het afsluiten al een conflict speelt, terwijl de brieven van de deurwaarder zeer dreigend en serieus lijken te zijn.
Ik ben radeloos en wacht op nuttige reacties,
JvdG