LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ING: rentepunten vervallen

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: ING: rentepunten vervallen

Ongelezen bericht door CB »

We hebben het over rentepunten die vervallen
Je meent het. Was me niet opgevallen... :roll:

wvdv
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 feb 2009 18:03

Re: ING: rentepunten vervallen

Ongelezen bericht door wvdv »

Er staan best artikelen tussen die stukken goedkoper zijn dan in de winkel.
Bv. 2 Siemens Gigaset telefoons en de TomTom XXL EU 42 en de 950 live met een jaar gratis live abonnement.
Ook DVD boxen die veel goedkoper zijn dan bij Bol.com.
Even de lijsten doorsnuffelen dus.

Hank48
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mar 2010 10:30

Re: ING: rentepunten vervallen

Ongelezen bericht door Hank48 »

Ik heb net zo'n geweldige Senz stormparaplu besteld; die is ook wel wat voordeliger dan elders op het internet. In de winkel heb ik hem nog nooit gezien; dus dit was wel een makkelijke manier. Maar wat zou het leuk zijn als we ook de kosten die ING ons rekent voor de basispakketten, de bankpassen en eventueel wat extra afschriften, met de rentepunten zouden kunnen betalen. Lekker net als vroeger bij de Postbank, niet meer betalen voor het feit dat je geld nou eenmaal op de bank staat. Klantgericht, weetjewel.

Consumentt
Berichten: 754
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: ING: rentepunten vervallen

Ongelezen bericht door Consumentt »

Als ze dan € 15 orderkosten rekenen dan schiet je er nog niks mee op :mrgreen:

whizzie
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mar 2010 19:50

Re: ING: rentepunten vervallen

Ongelezen bericht door whizzie »

Vanwege het dreigende verval (diefstal dus) van de rentepunten per 1 april heb ik twee avonden gesurfd naar aantrekkelijke bestedingsmogelijkheden voor mijn rentepunten.
Helaas, ik heb niet iets gevonden dat ook maar in de buurt komt van de 50% besparing die het zou moeten zijn.

Ten langen leste dacht ik: dan geef ik mijn rentepunten toch gewoon aan een goed doel!
Geven??? Vergeet het maar. Dan kan dus niet zonder dat je de helft bij moet betalen. En dan bestaat ING het ook nog eens om voor het geven aan goede doelen administratiekosten te berekenen.

HOE ZO MAATSCHAPPELIJK VERANTWOORD BANKIEREN???

Man, man, wat ben ik die bank zat.
En voor wie ondanks de diefstal van rentepunten nog enig vertrouwen in de bancaire wereld heeft: lees De Prooi van Jeroen Smit. Waarschuwing: niet geschikt voor mensen met hartklachten, slaapproblemen, een zwakke maag of een redelijk gevoel voor integriteit.
Hoeveel had die Rijkman Groenink ook alweer getoucheerd? Was het nou 20 miljoen of 30 miljoen euro?

Weet je wat ik ga doen? Al mijn spaargeld en beleggingen opnemen bij de ING en overbrengen naar de niet-beursgenoteerde Rabobank. Niet dat dat iets uithaalt natuurlijk, maar het geeft wel een voldaan gevoel.

The Voice
Berichten: 86
Lid geworden op: 15 mar 2004 11:09

Re: ING: rentepunten vervallen

Ongelezen bericht door The Voice »

whizzie schreef:Weet je wat ik ga doen? Al mijn spaargeld en beleggingen opnemen bij de ING en overbrengen naar de niet-beursgenoteerde Rabobank. Niet dat dat iets uithaalt natuurlijk, maar het geeft wel een voldaan gevoel.
Ik moet ineens denken aan een spreekwoord met 'regen' en 'drup'.

Alaska
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2010 20:36

Re: ING: rentepunten vervallen

Ongelezen bericht door Alaska »

Gewoon een hele goede verkooptruc.

Al die mensen die dan denken dat ze 'geld' kwijtraken doordat hun rentepunten vervallen en dan snel nog wat bestellen in de rentepuntenwinkel en dan pas echt hun geld kwijtraken...

Een voormalig rentepuntenmiljonair...

GVV
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 nov 2010 13:22

Re: ING: rentepunten vervallen

Ongelezen bericht door GVV »

Vandaag las ik op internet dat een product waarin ik geïnteresseerd ben ook te koop is met rentepunten en inderdaad het product is circa 30 % goedkoper dan de goedkoopste internetaanbieder en dus een goede optie, dacht ik. Aangezien ik nog nimmer gebruik had gemaakt van de rentepunten had ik inmiddels een aardig saldo opgebouwd en mijn verbazing was dan ook groot om te zien dat het grootste deel daarvan al weer was verdwenen omdat ze maar 3 jaar geldig zijn. Op een afschrift dat ik in februari 2010 heb ontvangen stond inderdaad aangegeven dat per 1 april rentepunten ouder dan 3 jaar zouden vervallen, maar het is mij toen niet opgevallen, zoals ongetwijfeld velen met mij !

Gebeld met de klantenservice van ING. Maar er viel helaas niets aan te doen, ik had ook niet anders verwacht. Ze kunnen beter een andere naam verzinnen voor klantenservice want met service heeft het niets te maken.

Vervolgens heb ik gevraagd of ik de gezamenlijke rentepunten van onze drie rekeningen kan combineren voor de aankoop aangezien wij dan alsnog aan het benodigde aantal kom. HELAAS, ook dit is niet mogelijk.

Mijn broek is inmiddels aardig afgezakt en ik denk er serieus over na om mijn drie rekeningen bij de ING maar eens op te zeggen en over te stappen naar een andere bank. Welke moet ik nog maar eens bekijken want oplichters zijn het volgens mij allemaal. Ik kan hier nog een heel betoog houden over bonussen en crisis maar daar weet iedereen inmiddels ook wel vanaf.

Het is jammer dat je de banken in het algemeen niet kunt boycotten. Je mag tegenwoordig onderhand blij zijn dat je bij een bank mag zitten i.p.v. dat de bank blij is met jou als klant.

Gesloten