LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Te hoge voorschotbedragen

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
LdeR
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 mar 2009 10:42

Te hoge voorschotbedragen

Ongelezen bericht door LdeR »

Ik raad iedereen aan om eens per maand de standen van alle energiemeters op te schrijven en bij de leveranciers een inlogcode aan te vragen. Je kunt dan altijd je gegevens inzien en snel reageren als er iets niet klopt want dat gebeurt nog wel eens. Ik kreeg mijn eindafrekening van water en had voor € 90,00 in 2008 verbruikt 32 m3 . Dat klopte volgens mijn gegevens. Kreeg € 177 terug. Maar het PWN hield meteen het volgende kwartaal in ( GEBASEERT OP HET VERBRUIK VAN DE AFGELOPEN PERIODE ) DAT WERD € 72.00 !!!!! Nu zou ik nog maar € 105,35 terugkrijgen . Als je hierover belt kan dit bedrag NOOIT HERZIEN WORDEN. Ben zeer boos geworden en UITEINDELIJK ga ik nu de volgende kwartalen €10,00 betalen. Maar wacht nog steeds op mijn teruggave bedragvan € 105,35 Bij deze machtige bedrijven sta je machteloos als ze je teveel betaalde geld al binnen hebben.
ldr

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Te hoge voorschotbedragen

Ongelezen bericht door Ron58 »

PWN verwacht kennelijk een lange droge zomer waarin iedereen de tuin dagelijks moet sproeien. :lol:

De energiebedrijven daarentegen verwachten een zeer koud en donker jaar met een zeer hoog energieverbruik. :cry:

Gesloten