Ryanair klacht over klachtenafhandeling
Geplaatst: 12 mar 2009 16:37
Mijn naam is Roy Verbeek. Ik ben 21 jaar en loop al twee jaar achter elkaar stage in het buitenland. Afgelopen jaar werd mijn vader 50 en toen ben ik op en neer gevlogen met Ryanair. Heenreis ging goed terugreis heb ik 1,5 dag vertraging gehad. Hotelkosten gehad, enz. Tot op heden 2 normale brieven gestuurd met bonnetjes, boekingsformulieren, annuleringsbevestiging van ryanair, enz. en omdat ik niks terugkreeg ook nog een aangetekende brief met wederom dezelfde inhoud met het verzoek mijn kosten te compenseren. Ik krijg hier geen gehoor op!
Nadat ik die twee brieven had geschreven heb ik op de site gekeken en daar bleek ik recht te hebben op € 250,-. In mijn laatste aangetekende brief heb ik hier om gevraagd met de mededeling aub iets te laten horen. Ik heb nog steeds niks gehoord en dat is al na de 3e brief. Ik heb ook al in totaal zo'n 2 uur aan de telefoon gehangen met medewerkers van Ryanair (nl nummer waar elke callcenteragent engels praat, zelfs de chef kent geen nl) en zij geven je ook absoluut niet het nummer van de klachtenbehandeling. Het is ook nergens terug te vinden en aangezien ze geen reactie geven op de 3 brieven die ik al heb gestuurd zie ik geen andere uitweg als hier om reacties/hulp vragen.
Het is rond uit belachelijk dat Ryanair maling heeft aan de klanten. Ik heb wat op internet rondgekeken en er zijn verbazend veel slechte verhalen over de klachtenafhandeling te vinden van Ryanair. Iedereen loop tegen het zelfde probleem aan. Je kunt brieven sturen zo veel als je wilt, faxen zo veel als je wilt maar je krijgt absoluut geen reactie terug. Ze hebben gewoon maling aan je want ja, je bent toch maar weer die kleine man die er in zijn eentje toch niks aan kan doen.
Vandaar deze weg. Ik denk zelf ook dat er niet veel mensen deze klacht hebben omdat er bij ryanair bijna nooit langer als 2 tot 4 uur vertraging is. Vandaar dat ik hoop niet afgedaan te worden als iemand uit een klein groepje met dezelfde klacht. Het is echt frustrerend en vervelend, ik ben student en kan elke euro die ik verdien goed gebruiken. Ik had lang gespaard voor die reis en was uiteindelijk nog duurder uit als gedacht. Medewerking krijg ik totaal niet dus help me aub. Wat kan ik doen??
Met vriendelijke en dringende groet,
Roy Verbeek
Eindhoven
Nadat ik die twee brieven had geschreven heb ik op de site gekeken en daar bleek ik recht te hebben op € 250,-. In mijn laatste aangetekende brief heb ik hier om gevraagd met de mededeling aub iets te laten horen. Ik heb nog steeds niks gehoord en dat is al na de 3e brief. Ik heb ook al in totaal zo'n 2 uur aan de telefoon gehangen met medewerkers van Ryanair (nl nummer waar elke callcenteragent engels praat, zelfs de chef kent geen nl) en zij geven je ook absoluut niet het nummer van de klachtenbehandeling. Het is ook nergens terug te vinden en aangezien ze geen reactie geven op de 3 brieven die ik al heb gestuurd zie ik geen andere uitweg als hier om reacties/hulp vragen.
Het is rond uit belachelijk dat Ryanair maling heeft aan de klanten. Ik heb wat op internet rondgekeken en er zijn verbazend veel slechte verhalen over de klachtenafhandeling te vinden van Ryanair. Iedereen loop tegen het zelfde probleem aan. Je kunt brieven sturen zo veel als je wilt, faxen zo veel als je wilt maar je krijgt absoluut geen reactie terug. Ze hebben gewoon maling aan je want ja, je bent toch maar weer die kleine man die er in zijn eentje toch niks aan kan doen.
Vandaar deze weg. Ik denk zelf ook dat er niet veel mensen deze klacht hebben omdat er bij ryanair bijna nooit langer als 2 tot 4 uur vertraging is. Vandaar dat ik hoop niet afgedaan te worden als iemand uit een klein groepje met dezelfde klacht. Het is echt frustrerend en vervelend, ik ben student en kan elke euro die ik verdien goed gebruiken. Ik had lang gespaard voor die reis en was uiteindelijk nog duurder uit als gedacht. Medewerking krijg ik totaal niet dus help me aub. Wat kan ik doen??
Met vriendelijke en dringende groet,
Roy Verbeek
Eindhoven