LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 4AllClients

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Radar
Site Admin
Berichten: 5519
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

4AllClients

Ongelezen bericht door Radar »

Het bedrijf 4AllClients biedt online talloze producten aan. Van hobbyspullen als naaisetjes, tot lcd-tv’s van duizenden euro’s. Alles is op voorraad en volgens het bedrijf binnen 1 a 2 dagen leverbaar.

Naar aanleiding van tientallen klachten over levertijd en bereikbaarheid neemt Radar de proef op de som.


Uitzending
: maandag 16 maart 2009 , Ned 1, 20.30 uur
Herhaling: dinsdag 17 maart 2009, Ned 2, 14.20 uur
Laatst gewijzigd door Radar op 16 mar 2009 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.

jimjunior
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mar 2009 19:55

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door jimjunior »

Hallo,
Op 17/2/09 heb ik bij 4allclients een hp laserprinter p2014 besteld. Kosten 122 euro, welke ik via Ideal heb voldaan. De printer zou binnen 3 werkdagen verzonden worden. Via de trackingmodule op de website in de gaten gehouden wanneer de printer verzonden zou worden en dat schoof iedere dag op.
Toen ik de bestelling via de site probeerde te annuleren kreeg ik een foutmelding. Daarop heb ik op 1/3/09 per mail contact gezocht, waarop ik op 2/3 reactie kreeg: de printer zou 5/3 worden verzonden.
Inmiddels nog geen printer ontvangen. Op de site staat nu dat de printer op 18/3 wordt verzonden. Dit is voor mij niet acceptabel en heb zojuist per e-mail aangegeven dat ik de printer wil annuleren en mijn geld terug wil.
Ik ben nieuwsgierig naar de reactie van 4allclients.

Overigens staat op de site nog steeds een levertijd van 1-2 dagen en dat de printer op voorraad is.

ctaf
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mar 2009 20:01

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door ctaf »

Ook ik heb een aankoop gedaan (laptop) die binnen 1 a 2 werkdagen leverbaar zou zijn.

Snel betaald via Ideal maar helaas... niet leverbaar. Nu is het dus zaak om mijn geld snel terug te krijgen omdat ik de laptop voor mijn bedrijf gebruik.

Tot 4 WEKEN wachten dus! Mag dit? Ze misleiden de klant en houden vervolgen 4 weken het geld. Dit moet onderzocht worden. Kan niet!!!

Aller frustrerends is de standaardtekst die je krijgt toegestuurd ondanks zeer duidelijk mailtje van mijn zijde. Ook de dame aan de telefoon speelt gewoon een bandje af, want iets meer dan zelf dat zit er niet in...

Graag uw reactie of actie!!

jimjunior
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mar 2009 19:55

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door jimjunior »

Inmiddels reactie gekregen: printer is niet leverbaar vanwege grote vraag. Geld zal binnen 5 dagen worden teruggestort....
Op de site staat helaas nog steeds dat de printer binnen 2 dagen leverbaar is.
Dit riekt naar oplichting, als je het mij vraagt!

anniehet
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2009 09:49

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door anniehet »

Wij hebben een Broodbak machine besteld en ook betaald,deze zou ook binnen 1 tot 2 dagen leverbaar zijn.Toen wij na 2 weken nog niets hadden gekregen,hebben wij gebelt en werd er gezegt dat de order was geannuleerd,en wij het bedrag met ongeveer 4 weken terug gestort zouden krijgen.
Ook nu staat het artikel nog gewoon op hun site,en is volgens hun site ook in 1 tot 2 dagen leverbaar.Wij hebben hun gezegd dat het bedrag binnen 3 dagen terug gestort moet worden,anders doen wij aangifte van oplichting.Maar u begrijpt het al tot op heden nog niets terug gezien.

fckgw
Berichten: 34
Lid geworden op: 06 mar 2009 21:03

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door fckgw »

Ik zou het niet bij een dreigement laten dan maar echt aangifte doen.

Dutchcop
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2008 21:16

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door Dutchcop »

Ook ik ben de klos en wacht al geruime tijd om mijn bestelling. Ook bij mij wordt er gezegd dat het niet meer in voorraad was, daarna wordt de leveringstijd verlengd. Terwijl op de site nog steeds mensen worden gelokt....grrr Ik word er boos over, dat dit soort bedrijven zich verschuilen achter niet te bereiken emails en telefoonnummers.... en dergelijke....

flyer1973
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2009 19:28

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door flyer1973 »

KLACHT: 4clients.com BESTEL HIER NOOOOOOIT WAT. ALLE VOORGAANDE REVIEWS KLOPPEN HOOR.
Had 12-01 voor mijn dochter een stereosetje van LG besteld. Ik bel ze nog even op om te vragen of het ook daadwerkelijk op voorraad was. Ja is op voorraad. Als ik gelijk via i-deal betaal is het donderdag 15-01 in huis (verjaardag dochter) toen heb ik dinsdags gelijk gebeld of het verstuurd was. nee, wordt donderdag pas verzonden 15-01. Nou ja, tegen dochter gezegd dat kado 1 dag later komt. do 15-01 weergebeld nee is uitgesteld tot 20-01 (wegens grote vraag naar artikel) lariekoek had intussen LG gebeld en artikel was niet meer in ass. in nederland. (dus als je het kreeg wag het geneens ned. garantie. kan je naar lang herkomst toe voor garantie). Toen ben ik heel boos geworden en gezegd of ik kon annuleren. Toen kreeg ik 5 min later mail dat artikel is geann. BINNEN 30 DAGEN KRIJG JE HET GELD RETOUR! iK VERTROUWDE HET NIET DUS MAIL GEZONDEN, DAT IK POLITIEAANGIFTE DOE EN HUN BANK ING IN GA LICHTEN OVER DEZE PRAKTIJKEN. Toen kreeg ik gelijk een mail terug dat het geld was overgemaakt. DUS ZE ZIJN GEVOELIG VOOR DREIGEMENT VOOR HUN BANK!!!!. vergelijkingssite kelkoo of vergelijk.nl doet zaken met hun. KIESKEURIG IS EEN GOEDE VERGELIJKINGSSITE EN DIE DOET OOK GEEN ZAKEN MET DIT BEDRIJF. DUS GEWOON VERGELIJKEN MET KIESKEURIG.NL

jimjunior
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mar 2009 19:55

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door jimjunior »

Heb vandaag het volledige bedrag 'keurig' retour ontvangen.....dag of 30 te laat als je het mij vraagt, maar wel binnen de wettelijke termijn van 30 dagen.....

Maar eind goed al goed, gelukkig. En een wijze les geleerd: NOOIT meer vooraf betalen met Ideal, als je de club niet kent! En zeker koop ik nooit meer iets bij 4allclients....

Mw. van Deuren
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2009 21:19

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door Mw. van Deuren »

Graag wil ik reageren op de uitzending over 4allclients.
In de berichtgeving miste ik het volgende: Als je een machtiging voor een automatische incasso geeft, kun je zelf binnen 30 dagen je bank opdracht geven om het bedrag terug te storten. Volgens mijn informatie had de mevrouw in de uitzending dat beter kunnen doen dan wachten tot 4allclients dat eindelijk eens zou doen. Zelf heb ik van deze gelegenheid jaren geleden gebruik gemaakt betreffende een schoolreis van mijn dochter. Deze was al betaald, maar uiteindelijk ging ze niet mee, omdat ze niet meer op die school zat. Ik belde de bank en het terugstorten was geen probleem. Verder zit ik in de redactie van een verenigingsblaadje, waarin ook regelmatig gebruik gemaakt wordt van automatische incasso's. Standaard wordt hierbij de opmerking geplaatst dat als je het niet eens bent met de afschrijving je binnen 30 dagen je bank opdracht kan geven om het geld terug te storten.

fckgw
Berichten: 34
Lid geworden op: 06 mar 2009 21:03

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door fckgw »

Als je een machtiging voor een automatische incasso geeft, kun je zelf binnen 30 dagen je bank opdracht geven om het bedrag terug te storten.
Ja. (Sommige vormen van) een machtiging kun je terugdraaien, klopt. Een machtiging/incasso is echter iets anders dan een gewone overboeking of een betaling via Ideal. Het zou wat zijn als iedere betaling via de bank zomaar teruggedraaid kon worden, dan zou je als wederpartij nooit zekerheid hebben dat je definitief je geld hebt. Dus nee, wat je suggereert gaat in dit geval niet op.

purple
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mar 2009 10:43

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door purple »

Begin januari hebben wij een artikel besteld en betaald bij 4All Clients, levertijd 1-2 werkdagen.
Na 2 weken was het er nog niet, hierna een aantal keer gebeld , gemaild etc. en regelmatig werd het contact verbroken via de telefoon. Weer opnieuw bellen wat wederom geld kost.
Uiteindelijk heb ik vorige week te horen gekregen (na zelf contact te hebben opgenomen) dat het artikel niet meer leverbaar is en dat het geld wordt terug gestort. Zijn dus bijna 2 maanden verder.
Schandalig en zeker als je leest hoe vaak dit dus voorkomt bij dit bedrijf.

franc59
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mar 2009 11:10

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door franc59 »

Wij hebben 3x iets besteld bij hun.
1x gevraagd of ze 25 usb sticks hadden, ze hadden er 23 die zijn ook opgestuurd en andere 2 2 weken later gekregen.
Nog een keer usb sticks besteld, ze hadden het model niet meer, binnen 2 dagen op de hoogte gebracht en aan ander model gekocht.
Ze hadden het geld reeds binnen 7 dagen terug gestort.
Laatste keer hadden weer usb sticks nodig, weer besteld waren er niet en binnen 3 weken geld retour.

Ik heb geen problemen gehad met dit bedrijf, op je emails word netjes binnen 24 uur gereageerd op je mailtjes. :D

Ik was echt :shock: toen ik de uitzending zag.
Maar ik zou er zo weer bestellen !

Franc

edjuh75
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mar 2009 11:48

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door edjuh75 »

Ik heb eind januari een server chassis besteld bij deze oplichters!.
10 februari cancellen zij zelf deze order. Na veel bellen, veel euro,s om uberhaupt maar iemand aan de lijn te krijgen hebben ze mij vorige week toegezegd mijn geld terug te storten. Ik heb vanmorgen wederom gebeld. Het word vandaag afgehandeld. Het is schandalig dat dit soort bedrijven dit soort praktijken uit mag halen.
Ik hoef niet te zeggen dat dit de eerste en laatste keer was dat ik ooit iets koop bij deze oplichters. het is nu 17 maart. LANG na de wettelijke termijn van 1 maand.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 17 Mrt 2009 11:19 door franc59

Ik heb geen problemen gehad met dit bedrijf, op je emails word netjes binnen 24 uur gereageerd op je mailtjes.

Ik was echt toen ik de uitzending zag.
Maar ik zou er zo weer bestellen !

Alles is mogelijk natuurlijk, maar dan ben jij wel de uitzondering die de regels bevestigd. Hier nog veel meer ellende met dit bedrijf.

http://tweakers.net/nieuws/59051/tros-r ... ients.html

En daar hecht ik toch meer waarde aan, gek he.

mslagboom
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mar 2009 12:32

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door mslagboom »

ik vond de 5 min durende uitzending over 4allclients niet zo bijzonder

de lcd televisie die ik in november had besteld werd direkt geleverd

ook de koelkast die ik in februari had besteld werd binnen een week geleverd

ik had deze prijzen vergeleken op internet en daar waren ze wel erg goedkoop

ze moeten wehkamp maar eens aanpakken, die beloven je van alles en komen niets na. ik heb 3 maanden moeten wachten op een hoekbank die niet kwam en nog een 1,5 maand op mijn geld en een bereikbaarheid van nul komma een

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 18 Mrt 2009 12:38 door mslagboom

ik vond de 5 min durende uitzending over 4allclients niet zo bijzonder

de lcd televisie die ik in november had besteld werd direkt geleverd

ook de koelkast die ik in februari had besteld werd binnen een week geleverd

ik had deze prijzen vergeleken op internet en daar waren ze wel erg goedkoop

Grappig, de tweede die zich uit het niets hier meld met mooie verhaaltjes. Denk toch dat er meer aan de hand is.Lees en huiver.

http://tweakers.net/nieuws/59051/tros-r ... ients.html

joyrik
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 apr 2009 14:56

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door joyrik »

Ook ik heb daar wat besteld en natuurlijk eerst betaald, nl. een router. De leverdatum werd steeds uitgesteld. Ne enkele weken kreeg ik bericht dat de router niet meer te leveren was. Al mijn mialtjes aan dit bedrijf komen onbestelbaar terug. Telefoon wordt niet opgenomen. Mijn geld heb ik nog steeds niet terug.Flink balen.

jsc
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:46

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door jsc »

Dom dat ik niet vóór ik een dure printer bij 4AllClients bestelde even onderzocht wat de ervaringen van anderen waren. Bij mij dus het zelfde verhaal: leverdatum werd telkens uitgesteld, tenslotte bericht van "niet leverbaar", bestelling gecanceled ... maar terugbetale ho maar!

Vele keren gebeld, met Rachida, die goed geïnstrueerd is, maar toch langzamerhand beter zou moeten weten. Telkens legt ze de telefoon even weg om even later te melden dat ze de Financiële administratie heeft geraadpleegd. En dat het geld er nu echt aankomt. Niet dus!

MatthijsK
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2009 16:32

Re: 4AllClients

Ongelezen bericht door MatthijsK »

Helaas, ook ik bestelde iets bij 4allclients zonder enig onderzoek.

Ik kreeg vrijwel direct een annulering en wacht na meer dan 30 dagen nog steeds op mijn geld.

Doe geen zaken met deze oplichters.

Gesloten