upc
Geplaatst: 12 mar 2009 19:45
En ook ik heb problemen met het beantwoorden van mijn vragen van UPC.
Vandaag heb ik voor de laatste keer een mail gestuurd na vele malen bellen en na het indienen van een klacht waar ik helaas geen reactie op terug krijg.
Moet er dan eerst gerechtelijke stappen ondernomen worden voor je als klant serieus wordt genoemen?
Hieronder een copie van mijn laatste actie.
Beste mensen van UPC,
Vandaag kreeg ik mijn rekening on-line van UPC.
Tot mijn schrik zag ik een groot bedrag staan dus heb ik even gebeld.
De medewerker wist mij te vertellen dat de rekening en de betalingsregeling elkaar gekruist hadden en helaas was het bedrag al geïncasseerd
Ik vertelde haar dat gaat niet lukken dat bedrag staat niet op mijn rekening.
Zij zei nou dat bel je de bank toch om het te storneren.
Er is mij nu verteld dat ik iedere maand voor de 19e een bedrag moet storten en dan is er niets aan de hand graag verneem ik van u of dit klopt en wordt er deze maand zoals beloofd ook niets meer afgeschreven?
Deze maand heb ik dat bedrag voldaan en per fax de storting naar u toegestuurd.
De betalingsachterstand is geheel aan mijzelf te wijten dat besef ik,maar ik ben verantwoordelijk voor mijn fouten en u voor de uwe.
Mijn vraag is dat mijn taak dan jullie maken die fout en als het nu fout gaat hoe zit het met komende maanden.
Graag zou ik van u vernemen wat er nu van mij verwacht word.
Ik heb voldaan aan de voorwaarden van de betalingsregeling (waar ik nog steeds geen bericht van heb en dus niet weet wat en wanneer er betaald moet worden?)
Vanaf 2 maart heb ik nu 3 betalingen gedaan en toch willen jullie het gehele bedrag incasseren.
Het valt mij op dat de help-desk die ik meerdere keren heb gebeld het ook niet weet en mij steeds andere dingen verteld,zoals eerst dit betalen etc.
Tot nu toe heb ik alles wat mij verteld is opgevolgd,maar ik wil nu weten wat moet er nog betaald worden(betalingsregeling) en wanneer en hoelang.
Ik ben met u een betalingsregeling aangegaan en wil me daar ook aan houden,maar u maakt het mij wel erg lastig.
Ik zou graag willen dat u de rekening even bekijkt en mij het resultaat laat weten.
Graag ontvang ik een vergoeding voor de vele keren dat ik met u gebeld heb.
Deze week heb ik zonder telefoon en internet gezeten ondanks de belofte van wel 5 medewerkers die zeiden dat dit niet zou gebeuren.
De medewerker die ik vandaag sprak zei dat weer,maar helaas ik heb er niet veel vertrouwen in kunt u mij nu aub helpen met mijn vraag en verdere blokkades in de toekomst voorkomen?
Ik hoop dat er een antwoord komt op mijn vraag,want ik ben lichtelijk wanhopig en het bellen meer dan zat.
Zoals de zaken er nu voor staan denk ik erover om na de afbetalingen mijn contract met UPC op te zeggen of er moet iets veranderen.
Met vriendelijke groet
Vandaag heb ik voor de laatste keer een mail gestuurd na vele malen bellen en na het indienen van een klacht waar ik helaas geen reactie op terug krijg.
Moet er dan eerst gerechtelijke stappen ondernomen worden voor je als klant serieus wordt genoemen?
Hieronder een copie van mijn laatste actie.
Beste mensen van UPC,
Vandaag kreeg ik mijn rekening on-line van UPC.
Tot mijn schrik zag ik een groot bedrag staan dus heb ik even gebeld.
De medewerker wist mij te vertellen dat de rekening en de betalingsregeling elkaar gekruist hadden en helaas was het bedrag al geïncasseerd
Ik vertelde haar dat gaat niet lukken dat bedrag staat niet op mijn rekening.
Zij zei nou dat bel je de bank toch om het te storneren.
Er is mij nu verteld dat ik iedere maand voor de 19e een bedrag moet storten en dan is er niets aan de hand graag verneem ik van u of dit klopt en wordt er deze maand zoals beloofd ook niets meer afgeschreven?
Deze maand heb ik dat bedrag voldaan en per fax de storting naar u toegestuurd.
De betalingsachterstand is geheel aan mijzelf te wijten dat besef ik,maar ik ben verantwoordelijk voor mijn fouten en u voor de uwe.
Mijn vraag is dat mijn taak dan jullie maken die fout en als het nu fout gaat hoe zit het met komende maanden.
Graag zou ik van u vernemen wat er nu van mij verwacht word.
Ik heb voldaan aan de voorwaarden van de betalingsregeling (waar ik nog steeds geen bericht van heb en dus niet weet wat en wanneer er betaald moet worden?)
Vanaf 2 maart heb ik nu 3 betalingen gedaan en toch willen jullie het gehele bedrag incasseren.
Het valt mij op dat de help-desk die ik meerdere keren heb gebeld het ook niet weet en mij steeds andere dingen verteld,zoals eerst dit betalen etc.
Tot nu toe heb ik alles wat mij verteld is opgevolgd,maar ik wil nu weten wat moet er nog betaald worden(betalingsregeling) en wanneer en hoelang.
Ik ben met u een betalingsregeling aangegaan en wil me daar ook aan houden,maar u maakt het mij wel erg lastig.
Ik zou graag willen dat u de rekening even bekijkt en mij het resultaat laat weten.
Graag ontvang ik een vergoeding voor de vele keren dat ik met u gebeld heb.
Deze week heb ik zonder telefoon en internet gezeten ondanks de belofte van wel 5 medewerkers die zeiden dat dit niet zou gebeuren.
De medewerker die ik vandaag sprak zei dat weer,maar helaas ik heb er niet veel vertrouwen in kunt u mij nu aub helpen met mijn vraag en verdere blokkades in de toekomst voorkomen?
Ik hoop dat er een antwoord komt op mijn vraag,want ik ben lichtelijk wanhopig en het bellen meer dan zat.
Zoals de zaken er nu voor staan denk ik erover om na de afbetalingen mijn contract met UPC op te zeggen of er moet iets veranderen.
Met vriendelijke groet