Pagina 1 van 1

postbank/telfort/Samsung

Geplaatst: 12 mar 2009 20:00
door dutchy65
Mijn zoon en ik hebben allebei een Samsung mobile van de postbank gekocht.
Pre paid 25 euro. Zoals uitgebreid in de media besproken moesten ze geruild worden voor een andere. Tijdje gewacht, gebeld, en probleemloos omgeruild.
Pluimpje voor Samsung/Telfort.
Echter, na inbedrijfname van de nieuwe (uitgebreidere) telefoon was zowel bij mij, als bij mijn zoon het beltegoed bijna helemaal weg. Vandaag gebeld, en Telfort boekt 2 x 25 euro beltegoed bij. Tenminste, dat zeiden ze. Als ze het nou ook nog doen ("kan enkele dagen duren") dan vind ik de Telfort service voorbeeldig.

Re: postbank/telfort/Samsung

Geplaatst: 12 mar 2009 21:40
door Wal Sterkenburg
Waardeloze aanbieder, sinds 28 januari 2009 geen telefoonverbinding meer, dus ook geen internet.
Na diverse malen bellen (mobiel) en 2x bezoek aan telfortwinkel is KPN op 27 februari komen controleren, intern geen storingen gemeten.
Hij vertrok met de mededeling dat binnen twee/drie werkdagen de buitendienst de storing zou komen oplossen. Hierna niets meer vernomen, noch van KPN noch van Telfort. Tot op heden 12 maart 2009 nog steeds geen aansluiting op het netwerk.