postbank/telfort/Samsung
Geplaatst: 12 mar 2009 20:00
Mijn zoon en ik hebben allebei een Samsung mobile van de postbank gekocht.
Pre paid 25 euro. Zoals uitgebreid in de media besproken moesten ze geruild worden voor een andere. Tijdje gewacht, gebeld, en probleemloos omgeruild.
Pluimpje voor Samsung/Telfort.
Echter, na inbedrijfname van de nieuwe (uitgebreidere) telefoon was zowel bij mij, als bij mijn zoon het beltegoed bijna helemaal weg. Vandaag gebeld, en Telfort boekt 2 x 25 euro beltegoed bij. Tenminste, dat zeiden ze. Als ze het nou ook nog doen ("kan enkele dagen duren") dan vind ik de Telfort service voorbeeldig.
Pre paid 25 euro. Zoals uitgebreid in de media besproken moesten ze geruild worden voor een andere. Tijdje gewacht, gebeld, en probleemloos omgeruild.
Pluimpje voor Samsung/Telfort.
Echter, na inbedrijfname van de nieuwe (uitgebreidere) telefoon was zowel bij mij, als bij mijn zoon het beltegoed bijna helemaal weg. Vandaag gebeld, en Telfort boekt 2 x 25 euro beltegoed bij. Tenminste, dat zeiden ze. Als ze het nou ook nog doen ("kan enkele dagen duren") dan vind ik de Telfort service voorbeeldig.