Telfort, kan ik mijn abonnement stopzetten na 4 maanden.
Geplaatst: 13 mar 2009 10:01
Beste mensen, ik heb een vraag, hoop dat hier iemand is die hetzelfde heeft meegemaakt. Ik heb op 1 december 2008 een abonnement afgesloten voor mijn mobiel voor 1 jaar een simonly 300 belminuten en een interabonnement. Tot mijn stomme verbazing, zou ik mijn internet abonnement per 7 januari krijgen, nou ik kan je vertellen dat ik pas sinds een paar dagen internet heb, het lag aan KPN die hadden de lijnen niet opengedaan op mijn adres, pfff dat onderzoek duurde bijna 2 maanden?? Teleurgesteld dus, en mijn simonly ook niks dan rommel. Ik zag tot mijn stomme verbazing op mijn telfort gegevens via de website dat zij me hebben geregistreerd als een simonly klant voor 200 belminuten en geen 12 maar 24 maanden, daarom was mijn telefoonrekening zo hoog. Ik zag dit nadat ik vorige week eindelijk mijn internet pas kreeg die ik op 1 december afsloot.
Ik zet mijn vraagtekens bij dit bedrijf dat mij zwaar teleurgesteld heeft, ik heb vorige week een mail gestuurd naar hun en nog geen enkele reactie gehad, kan ik beide abonnementen opzeggen, want ik ben bang dat ik nog meer gedupeerd wordt. Wie heeft ook zoiets meegemaakt.
Ik zet mijn vraagtekens bij dit bedrijf dat mij zwaar teleurgesteld heeft, ik heb vorige week een mail gestuurd naar hun en nog geen enkele reactie gehad, kan ik beide abonnementen opzeggen, want ik ben bang dat ik nog meer gedupeerd wordt. Wie heeft ook zoiets meegemaakt.