ongenoegen over overstappen bij oxxio
Geplaatst: 13 mar 2009 13:03
Wilde even me verhaal kwijt ook om oxxio op te wijze dat dit gewoon niet kan!
Het gaat om het volgende, na iemand aan de deur te hebben gekregen dat je een proef periode van 3 maanden kunt nemen bij het oxxio, en dat ze vrijblijvend jou een offerte zouden doen waarbij je kon verglijken als je bij je huidige energie leverancier meer betaald als bij hun.
Persoon heeft zijn verkopers praatje gedaan, omdat ik eerder ook al was overgestapt met alle gevolgen van dien. Omdat energie leveranciers echt een administratie van je weet wel hebben. Gaat er altijd van alles mis, en altijd in nadeel van de klant.
In iedergeval, moest ik tekenen en dat beviel me al niet ook niet dat je je bankrekening nummer neer moest zetten. Voor het geval dat ze je gegevens al hebben als je de overstap wilt maken.
Iedergeval wacht ik dus al weken op een pakket om in te zien als het inderdaad zo voordelig voor mijn zal zijn als hun zeggen.
twee keer aan de bel gehangen met het oxxio, omdat er vastrecht was afgeschreven van 10 euro dat had te maken dat ze checkte of mensen wel de juiste rekening door hebben geven. Wat mijn niet is verteld dat is 1.
Zoiezo heb ik het pakket niet binnen dus vroeg ik me af wie ze het recht geven om aan je rekening te zitten, want wie zegt dat men wil overstappen. het is toch een vrijblijfende aanbieding.
Dus dat stoort mijn al, want het komt nu over dat ik al overgestapt ben, met de mededeling iedere keer van ja als u het niet wilt kunt u u afmelden. Hoe kan ik me afmelden als er geen pakket binnen komt.
Maar wel post over de slimme meter.
Beste oxxio, als jullie klanten willen hebben, dan zorgen jullie dat jullie juiste informatie doorgeven aan jullie klanten die jullie willen vergaren. En ga niet aan rekeningen van mensen zitten als ze nog niet hebben besloten de overstap te doen.
Want ik heb nu zoiets waarom zou ik overstappen naar jullie als er nu al een zooitje word gemaakt.
En excuses daar hebben mensen niks aan. Ik wilde weten als ik voordeliger uit ben bij jullie heb nog niet toegezegd als ik dit daadwerkelijk wil, maar het oxxio heeft voor mijn al besloten dat ik het ga doen. Sorry maar zo werkt het natuurlijk niet.
Vrijblijvend blijft vrijblijvend vind dit wel heel erg slordig van het oxxio zeker als ze je als nieuwe klant zouden willen hebben. Is dit al de rede om niet te willen. Nu moet ik wel erbij zeggen dat de klantenservice wel heel vriendelijk is om je informatie te geven, maar goed dan nog vind ik het geen stijl.
Wilde hierover me ongenoegen toch even kenbaar maken.
Het gaat om het volgende, na iemand aan de deur te hebben gekregen dat je een proef periode van 3 maanden kunt nemen bij het oxxio, en dat ze vrijblijvend jou een offerte zouden doen waarbij je kon verglijken als je bij je huidige energie leverancier meer betaald als bij hun.
Persoon heeft zijn verkopers praatje gedaan, omdat ik eerder ook al was overgestapt met alle gevolgen van dien. Omdat energie leveranciers echt een administratie van je weet wel hebben. Gaat er altijd van alles mis, en altijd in nadeel van de klant.
In iedergeval, moest ik tekenen en dat beviel me al niet ook niet dat je je bankrekening nummer neer moest zetten. Voor het geval dat ze je gegevens al hebben als je de overstap wilt maken.
Iedergeval wacht ik dus al weken op een pakket om in te zien als het inderdaad zo voordelig voor mijn zal zijn als hun zeggen.
twee keer aan de bel gehangen met het oxxio, omdat er vastrecht was afgeschreven van 10 euro dat had te maken dat ze checkte of mensen wel de juiste rekening door hebben geven. Wat mijn niet is verteld dat is 1.
Zoiezo heb ik het pakket niet binnen dus vroeg ik me af wie ze het recht geven om aan je rekening te zitten, want wie zegt dat men wil overstappen. het is toch een vrijblijfende aanbieding.
Dus dat stoort mijn al, want het komt nu over dat ik al overgestapt ben, met de mededeling iedere keer van ja als u het niet wilt kunt u u afmelden. Hoe kan ik me afmelden als er geen pakket binnen komt.
Maar wel post over de slimme meter.
Beste oxxio, als jullie klanten willen hebben, dan zorgen jullie dat jullie juiste informatie doorgeven aan jullie klanten die jullie willen vergaren. En ga niet aan rekeningen van mensen zitten als ze nog niet hebben besloten de overstap te doen.
Want ik heb nu zoiets waarom zou ik overstappen naar jullie als er nu al een zooitje word gemaakt.
En excuses daar hebben mensen niks aan. Ik wilde weten als ik voordeliger uit ben bij jullie heb nog niet toegezegd als ik dit daadwerkelijk wil, maar het oxxio heeft voor mijn al besloten dat ik het ga doen. Sorry maar zo werkt het natuurlijk niet.
Vrijblijvend blijft vrijblijvend vind dit wel heel erg slordig van het oxxio zeker als ze je als nieuwe klant zouden willen hebben. Is dit al de rede om niet te willen. Nu moet ik wel erbij zeggen dat de klantenservice wel heel vriendelijk is om je informatie te geven, maar goed dan nog vind ik het geen stijl.
Wilde hierover me ongenoegen toch even kenbaar maken.