Pagina 1 van 1

nokia o2

Geplaatst: 16 dec 2002 20:43
door jos ganzevles
in juli 2002 heb ik een nokia 3410 aangeschaft by megapool na 4 maanden deed de aan en uit knop het niet meer ik moest het toestel opsturen naar o2 in amsterdam na 2 weken kreeg ik bericht dat de oorzaak kwam door val knelling of vocht dat viel buiten de garantie ik ging daar niet mee accoord omdat ik zeker wist dat ik hem heb laten vallen of wat dan ook ze gingen er niet mee accoord en hebben my de telefoon weer terug gestuurd ongerepareerd en dat is o2

Re: nokia o2

Geplaatst: 29 dec 2002 21:26
door Peter_Bonnes
Tja, Jos, dat is inderdaad O2.

Want zij weten, dat als ze "vochtschade" noemen, dat het toestel dan buiten de garantie valt.

Eerlijk is het niet, maar het levert O2 een financieel voordeel op, althans op korte termijn.

Maar uiteindelijk, op de langere termijn, spannen ze de kar achter de wagen, want een ontevreden klant kiest voor een andere provider en vertelt zijn sores gemiddeld door aan 14 anderen.

Je kunt er weinig aan doen. Je zou natuurlijk wel je toestel elders kunnen laten onderzoeken en het onderzoeksrapport of de offerte samen met je toestel weer naar O2 kunnen sturen. Mochten ze dan nog steeds "waterschade" als oorzaak noemen, dan kun je overwegen om je rechtsbijstandsverzekering aan te schrijven, want het lijkt erop dat O2 in dat geval al snel inbindt.

Mocht je verdere stappen ondernemen, dan wens ik jou daar veel succes + wijsheid bij.

Vr. Gr.,

Peter

Re: nokia o2

Geplaatst: 31 dec 2002 19:04
door sjaak
Jos, jij bent het er niet mee eens dat ze zeggen dat het val schade is omdat je zeker weet dat je hem hebt laten vallen? Ik volg jou niet echt, check de volgende keer je texten eens ofzo zodat er iets van klopt. Kan me voorstellen dat iemand van jou niveau problemen heeft met dingen ingewikkelder dan je tv aan en uit zetten en je blikkie bier open trekken.