LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] matras Beterbed

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Pink24

matras Beterbed

Ongelezen bericht door Pink24 »

In augustus 2008 heb ik bij Beterbed een nieuwe matras gekocht (een Pocket Royale III, dit is pocketvering). De nieuwe matras is geleverd in september en slechts na één nacht slapen ontstond er kuilvorming. Er is een monteur van Beterbed komen kijken en ik heb een andere matras gekregen, deze keer een latex matras (een performance Superieur). Helaas is ook bij deze matras kuilvorming opgetreden en in januari 2009 heb ik een derde nieuwe matras gekregen.

Helaas is ook bij deze matras (wederom een performance superieur) kuilvorming opgetreden. Er is weer een monteur komen kijken maar deze keer vinden ze het lichaamsvorming (ondanks dat er een kuil van 2 cm in de matras zit). Het kwam er op neer dat ik blij moest zijn dat ik al twee nieuwe matrassen had gekregen en dat met deze matras niks mis was. Volgens de monteur treedt er in alle matrassen lichaamsvorming op en moeten matrassen gewoon regelmatig gekeerd worden, op dat moment had ik de matras pas 3 weken! Ik kom er helaas niet uit met Beterbed en heb besloten dat ik vanwege ernstige rugklachten toch maar ergens anders een nieuwe matras ga kopen
:( .

meerst

Re: matras Beterbed

Ongelezen bericht door meerst »

Beterbed is gewoon een slechte dumpshop. Heb echt zoveel ellende daar gehad. Tegenwoordig koop ik gewoon bij de duurdere (vaaak lokale) meubelshops. Niet veel duurder en veeeeeel betere kwaliteit

zweden152

Re: matras Beterbed

Ongelezen bericht door zweden152 »

ik heb 10 dec, 2008 een compleet bed besteld.

op 6 febr. werd deze afgeleverd, incompleet.
inmiddels betaald.
26 maart opnieuw naar de winkel geweest.
ja , ze zouden de volgende dag bellen.
mooi niet.

ik zit al 31/2 maand op mijn bed te wachten.
heeft iemand een tip wat ik kan doen?

gr, cvz

Gesloten