DSB bank
Geplaatst: 18 mar 2009 17:26
Sinds ruim twee jaar ben ik gescheiden, en heb een geschil met de DSB bank. Onze woning moest met verlies worden verkocht, en de hypotheek was niet dekkend om het hele bedrag af te lossen.
Op zich zou je denken, de restschuld wordt door twee gedeeld, en ieder betaald zijn deel. Helaas.....
Mijn ex en nieuwe partner waren volgens de DSB niet te vinden, en dus mocht ik voor alles opdraaien. Talloze keren werd ik lastig gevallen door het incassobureau Inspectrum van de DSB bank. En dit terwijl ik voldeed aan de met mij afgesproken betalingsverplichting.
Tot drie keer toe is iemand van inspectrum bij mij thuis geweest om een regeling te treffen, waarbij ze zelfs probeerden mij een formulier onder valse voorwendselen te laten tekenen, dat ik een regeling trof voor het gehele bedrag. Goed dat ik alle heb nagelezen. De tweede man was heel joviaal, maar toen ik hem vroeg of ik alle stukken mocht kopieeren, waarmee hij instemde, zag ik dat op zijn opdrachtformulier stond, dat hij mij zoveel mogelijk moest laten betalen. Dit terwijl hij kwam om het geheel te verdelen in gelijke delen.
Vervolgens heb ik een klacht bij de directie ingediend. Al snel werd ik gebeld Door XXXX, Hoofd Centrale Clientenservice, en die vroeg of hij namens de directie thuis langs mocht komen.
Was een super gesprek, en hij begreep de situatie, en hij zou het gaan regelen, dat de schuld werd verdeeld, en de veel te dure verzekeringspolissen in mindering werden gebracht op de restschuld, en dat ik niet meer zou worden lastiggevallen door Inspectrum. We zijn nu anderhalf jaar verder, mijn ex betaald nog steeds niet of te weinig, de kosten lopen op, en ik krijg talloze dreigbrieven, terwijl ik mijn afspraken aantoonbaar nakom.
Wonderen bestaan......
Ik ben door de Heer XXXX van de DSB bank benaderd en er is uiteindelijk een goed voorstel gedaan waarmee ik kan leven. De restschuld wordt gedeeld en de rente fors verlaagd!
Ik zeg altijd maar zo beter laat dan nooit!
Op zich zou je denken, de restschuld wordt door twee gedeeld, en ieder betaald zijn deel. Helaas.....
Mijn ex en nieuwe partner waren volgens de DSB niet te vinden, en dus mocht ik voor alles opdraaien. Talloze keren werd ik lastig gevallen door het incassobureau Inspectrum van de DSB bank. En dit terwijl ik voldeed aan de met mij afgesproken betalingsverplichting.
Tot drie keer toe is iemand van inspectrum bij mij thuis geweest om een regeling te treffen, waarbij ze zelfs probeerden mij een formulier onder valse voorwendselen te laten tekenen, dat ik een regeling trof voor het gehele bedrag. Goed dat ik alle heb nagelezen. De tweede man was heel joviaal, maar toen ik hem vroeg of ik alle stukken mocht kopieeren, waarmee hij instemde, zag ik dat op zijn opdrachtformulier stond, dat hij mij zoveel mogelijk moest laten betalen. Dit terwijl hij kwam om het geheel te verdelen in gelijke delen.
Vervolgens heb ik een klacht bij de directie ingediend. Al snel werd ik gebeld Door XXXX, Hoofd Centrale Clientenservice, en die vroeg of hij namens de directie thuis langs mocht komen.
Was een super gesprek, en hij begreep de situatie, en hij zou het gaan regelen, dat de schuld werd verdeeld, en de veel te dure verzekeringspolissen in mindering werden gebracht op de restschuld, en dat ik niet meer zou worden lastiggevallen door Inspectrum. We zijn nu anderhalf jaar verder, mijn ex betaald nog steeds niet of te weinig, de kosten lopen op, en ik krijg talloze dreigbrieven, terwijl ik mijn afspraken aantoonbaar nakom.
Wonderen bestaan......
Ik ben door de Heer XXXX van de DSB bank benaderd en er is uiteindelijk een goed voorstel gedaan waarmee ik kan leven. De restschuld wordt gedeeld en de rente fors verlaagd!
Ik zeg altijd maar zo beter laat dan nooit!