PHILIPS LCD TV, SLECHTE SERVICE! ONAARDIGE MEDEWERKER!
Geplaatst: 20 mar 2009 16:26
Ik ben in het bezit van een Philips 26PF5320 KTV, is nu ruim twee jaar oud en defect. Gebeld met het geautoriseerde servicecenter in Arnhem om te vragen of er sprake van garantie zou zijn. Nee, was het antwoord. U mag de tv brengen en dan krijgt u een prijsopgave etc etc. Men kon mij geen enkele indicatie geven van de kosten. Maar gezien de dalende prijzen zit je al snel aan de kosten van wat een nieuwe nu kost, was de opmerking. Vervolgens naar consumentenbelangen gebeld, kreeg een medewerker die ook niet erg klantgericht bezig was. Heeft wat zaken geregistreerd en mij verzocht een brief te schrijven, alsof ik niets anders te doen zou hebben.. Toch maar gedaan. Vandaag een standaard briefje ontvangen met de mededeling dat er slechts 1 jaar garantie op het ding zit(niet veel vertrouwen in het eigen product) en er gewoon kosten betaald moeten worden. De teneur van de brief is een beetje..haha jammer voor u.
Niet erg klantvriendelijk allemaal, gelukkig is mijn andere tv van Samsung. Zat laatst een brom in, gebeld met een vriendelijke dame die mij voorstelde om een dag later langs te komen om het probleem kosteloos en aan huis te te verhelpen. Er zat immers twee jaar garantie op!! Ik en met mij veel familie en vrienden kochten altijd Philips. Het is mij nu ook wel duidelijk waarom de Koreaanse merken, Samsung voorop, de marktleiders op de thuismarkt van Philips zijn geworden. ALLEEN MET EEN KLANTVRIENDELIJKE OPSTELLING EN EEN GOEDE SERVICE EN NAZORG BLIJVEN KLANTEN NOG TROUW AAN EEN MERK!
Ik moet nu helaas een andere tv gaan kopen omdat repareren te duur is in verhouding met een nieuwe, spijtig omdat de PHILIPS pas twee jaar jong was. Een ander gevolg is dat ik nooit meer een product van Philips koop. Terwijl ik eigenlijk trots was op het nederlandse merk Philips! Jammer, ik verkoop mijn verzameling Philips GSM toestellen ook maar...Phizz, genie etc.. Denk dus goed na welk merk u koopt!
Niet erg klantvriendelijk allemaal, gelukkig is mijn andere tv van Samsung. Zat laatst een brom in, gebeld met een vriendelijke dame die mij voorstelde om een dag later langs te komen om het probleem kosteloos en aan huis te te verhelpen. Er zat immers twee jaar garantie op!! Ik en met mij veel familie en vrienden kochten altijd Philips. Het is mij nu ook wel duidelijk waarom de Koreaanse merken, Samsung voorop, de marktleiders op de thuismarkt van Philips zijn geworden. ALLEEN MET EEN KLANTVRIENDELIJKE OPSTELLING EN EEN GOEDE SERVICE EN NAZORG BLIJVEN KLANTEN NOG TROUW AAN EEN MERK!
Ik moet nu helaas een andere tv gaan kopen omdat repareren te duur is in verhouding met een nieuwe, spijtig omdat de PHILIPS pas twee jaar jong was. Een ander gevolg is dat ik nooit meer een product van Philips koop. Terwijl ik eigenlijk trots was op het nederlandse merk Philips! Jammer, ik verkoop mijn verzameling Philips GSM toestellen ook maar...Phizz, genie etc.. Denk dus goed na welk merk u koopt!