OOK Fit For Free !!!
Geplaatst: 20 mar 2009 17:44
Yup! hier weer 1 FitForFree (kots neiging )
In December 2007 besloot ik ( achteraf gezien, helaas ) een jaarcontract FitForFree af te sluiten. Ik heb hier dankbaar gebruik van gemaakt tot Juli 2008. Op dit moment begon ik mij volledig te richten op mijn bedrijf, waardoor ik helaas weinig/geen vrije tijd meer overhield om te kunnen sporten in uw vestiging te Wateringen.
Ik heb toen per brief, mijn contract ontbonden, en mijn pasje persoonlijk ingeleverd te wateringen.
Na een tijd, kreeg ik de bevestiging, van het stopzetten van het contract per eind december 2008.
Echter moest ik nog wel elke maand het maandelijks termijn betalen. Ik ging hier mee akkoord Omdat dat bij een jaarlijks abonnement gebruikelijk is.
Eind december merkte ik op dat er € 2,95 van mijn rekening werd afgeschreven door FitForFree
Voor een kortingspas. Dit bedrag heb ik laten terug storten, door de Postbank omdat ik mijn verplichtingen, gedaan had aan FitForFree. En ik Geen pas/kortingspas in bezit heb.
Op de 24e van december kreeg ik een brief waarop stond, dat de € 2,95 niet afgeschreven kon worden en dat als ik niet zou betalen hij verhoogd zou worden. Op 24e van december heb ik dan ook naar de klantenservice gebeld ( met Irma ), deze dame in kwestie zou het verder voor mij oplossen.
Echter kwam op 21-01-2009 er weer een brief van FitForFree. Ditmaal met verhoging Een totaal bedrag van € 43.85. Hier was ik zeer verbaast over, en belde direct weer naar de klantenservice. Deze nam na geruime tijd op. Bij de klantenservice heb ik wederom mijn verhaal gedaan. De vrouw melde mij dat ze hier geen zin in had, en hing op!
Direct Belde ik weer naar
de Klantenservice en kreeg ( gelukkig ) een vriendelijke man aan de lijn ( Leandro ) Deze man adviseerde mij, om contact, op te nemen met de locatie Wateringen en de persoon aan wie ik mijn pasje had ingeleverd te vragen hoe/waar het mis was gegaan. En dat ik dan voor €25,- een nieuw pasje kon kopen en direct kon inleveren. Ik vertelde Leandro dat ik me na 6 maanden geen mensen meer voor de geest kan halen. En ik ook weiger ik uit principe om 25,- te betalen. Maar ben toch naar de vestiging Wateringen geweest.
Ik Ben aan de balie van uw vestiging in Wateringen gaan staan en vroeg aan de Dame of ze mij herkende. ze kreeg een vragen de blik in de ogen en ze zei. Nee! Ik zei, dat kan kloppen ik herken u ook niet na 6 maanden. Na het verhaal hier ook weer te hebben uitgelegd,
kreeg ik te horen dat ze mij tegemoet wilden komen en als ik nu € 43,85 zou betalen, ik overal af zou zijn. Uiteraard weigerde ik dit ook weer. Ze vertelde me dat er dan weer een verhoging aan zou komen. Ik glimlachte de dame toe, en bedankte haar vriendelijk voor de hulp…………
inmiddels 2 maanden later en een brief van direct incasso. voor 130 euro! mijn rechtsbijstand is ingeschakeld. deze zegt datje nooit voor een bedrag van 2,95 in 3 maanden tijd een bedrag van 130 euro kan vragen. Ik heb alles (kopie) naar de incassobureau gestuurd ook deze melden mij dat zonder bewijs van inleveren. ( na 8 maanden nog... )
ze niks voor mij doen en de vordering blijf staan.
ik laat het nu voor de rechter komen ik ben het zat.
het heeft me inmiddels al rond de 100,- gekost aan aangetekend verzenden/bellen/inkomsten verlies.
ik hoop echt dat tros radar wat wil doen aan deze oplichters. want dat zijn het gewoon!
PS.
het incasso bureau zegt trouwens dat wij allemaal incidenten zijn op dit forum. En een colega van mij zit nu precies in hetzelfde begin schuitje..
ook dat is een incident... hoezo blind???
In December 2007 besloot ik ( achteraf gezien, helaas ) een jaarcontract FitForFree af te sluiten. Ik heb hier dankbaar gebruik van gemaakt tot Juli 2008. Op dit moment begon ik mij volledig te richten op mijn bedrijf, waardoor ik helaas weinig/geen vrije tijd meer overhield om te kunnen sporten in uw vestiging te Wateringen.
Ik heb toen per brief, mijn contract ontbonden, en mijn pasje persoonlijk ingeleverd te wateringen.
Na een tijd, kreeg ik de bevestiging, van het stopzetten van het contract per eind december 2008.
Echter moest ik nog wel elke maand het maandelijks termijn betalen. Ik ging hier mee akkoord Omdat dat bij een jaarlijks abonnement gebruikelijk is.
Eind december merkte ik op dat er € 2,95 van mijn rekening werd afgeschreven door FitForFree
Voor een kortingspas. Dit bedrag heb ik laten terug storten, door de Postbank omdat ik mijn verplichtingen, gedaan had aan FitForFree. En ik Geen pas/kortingspas in bezit heb.
Op de 24e van december kreeg ik een brief waarop stond, dat de € 2,95 niet afgeschreven kon worden en dat als ik niet zou betalen hij verhoogd zou worden. Op 24e van december heb ik dan ook naar de klantenservice gebeld ( met Irma ), deze dame in kwestie zou het verder voor mij oplossen.
Echter kwam op 21-01-2009 er weer een brief van FitForFree. Ditmaal met verhoging Een totaal bedrag van € 43.85. Hier was ik zeer verbaast over, en belde direct weer naar de klantenservice. Deze nam na geruime tijd op. Bij de klantenservice heb ik wederom mijn verhaal gedaan. De vrouw melde mij dat ze hier geen zin in had, en hing op!
Direct Belde ik weer naar
de Klantenservice en kreeg ( gelukkig ) een vriendelijke man aan de lijn ( Leandro ) Deze man adviseerde mij, om contact, op te nemen met de locatie Wateringen en de persoon aan wie ik mijn pasje had ingeleverd te vragen hoe/waar het mis was gegaan. En dat ik dan voor €25,- een nieuw pasje kon kopen en direct kon inleveren. Ik vertelde Leandro dat ik me na 6 maanden geen mensen meer voor de geest kan halen. En ik ook weiger ik uit principe om 25,- te betalen. Maar ben toch naar de vestiging Wateringen geweest.
Ik Ben aan de balie van uw vestiging in Wateringen gaan staan en vroeg aan de Dame of ze mij herkende. ze kreeg een vragen de blik in de ogen en ze zei. Nee! Ik zei, dat kan kloppen ik herken u ook niet na 6 maanden. Na het verhaal hier ook weer te hebben uitgelegd,
kreeg ik te horen dat ze mij tegemoet wilden komen en als ik nu € 43,85 zou betalen, ik overal af zou zijn. Uiteraard weigerde ik dit ook weer. Ze vertelde me dat er dan weer een verhoging aan zou komen. Ik glimlachte de dame toe, en bedankte haar vriendelijk voor de hulp…………
inmiddels 2 maanden later en een brief van direct incasso. voor 130 euro! mijn rechtsbijstand is ingeschakeld. deze zegt datje nooit voor een bedrag van 2,95 in 3 maanden tijd een bedrag van 130 euro kan vragen. Ik heb alles (kopie) naar de incassobureau gestuurd ook deze melden mij dat zonder bewijs van inleveren. ( na 8 maanden nog... )
ze niks voor mij doen en de vordering blijf staan.
ik laat het nu voor de rechter komen ik ben het zat.
het heeft me inmiddels al rond de 100,- gekost aan aangetekend verzenden/bellen/inkomsten verlies.
ik hoop echt dat tros radar wat wil doen aan deze oplichters. want dat zijn het gewoon!
PS.
het incasso bureau zegt trouwens dat wij allemaal incidenten zijn op dit forum. En een colega van mij zit nu precies in hetzelfde begin schuitje..
ook dat is een incident... hoezo blind???