Laptop Blijft kapot gaan. Welke rechten heb ik?
Geplaatst: 23 mar 2009 12:32
Ik heb in april 2008 een Acer 7520 laptop gekocht bij de Dixons.
Deze laptop heeft mij toen 1000 euro gekost. Verder heb ik hierbij de meest uitgebreiede garantie afgesloten.
2 maanden na aanschaf van mijn laptop kreeg ik last van de eerste kuren. Na ongeveer 15- 30 minuten gebruik werd deze erg warm, bij spelletjes of films. Hierbij begon hij zelfs vast te lopen en kreeg hij last van uitval. Hierop heb ik mijn laptop na de dixons gebracht die heb opgestuurd hebben voor reparatie.
5 weken later kreeg ik mijn laptop terug, als reparatiebeschrijving : Dust cleaned, Bios flashed ) Ik na 5 lange weken wachten dat hij het weer deed.
1 maand later : Zelfde problemen als eerste keer. Hierop heb ik een externe cooler gekocht. Zelfs hiermee kreeg dezelfde kuren. Ik hem 2 maanden nadat ik hem terughad van de eerste reparatie weer opnieuw opgestuurd.
4 weken later, Dust cleaned. ( weer geen echte reparatie plaatsgevonden )
Weer 2 maanden later ( 2 weken terug ) heb ik last gekregen van dezelfde problemen, en raad het eens : Dixons stuurt hem nog een keer op. Ik verwacht mijn laptop binnen nu en 3 weken weer zonder reparatie terug te krijgen.
Kort samengevat :
Mijn laptop gaat elke 2 maanden kaptop aan een probleem in de cooling, ik heb volledige garantie voor 3 jaar afgesloten en ben erg ontevreden over mijn laptop. En ga er alvast vanuit dat hij strax niet gemaakt is.
Moet ik mijn laptop nu voor de 4e keer laten opsturen? of welke rechten heb ik nu?
Alvast bedankt voor uw moeite!
Mvg. Nick
Deze laptop heeft mij toen 1000 euro gekost. Verder heb ik hierbij de meest uitgebreiede garantie afgesloten.
2 maanden na aanschaf van mijn laptop kreeg ik last van de eerste kuren. Na ongeveer 15- 30 minuten gebruik werd deze erg warm, bij spelletjes of films. Hierbij begon hij zelfs vast te lopen en kreeg hij last van uitval. Hierop heb ik mijn laptop na de dixons gebracht die heb opgestuurd hebben voor reparatie.
5 weken later kreeg ik mijn laptop terug, als reparatiebeschrijving : Dust cleaned, Bios flashed ) Ik na 5 lange weken wachten dat hij het weer deed.
1 maand later : Zelfde problemen als eerste keer. Hierop heb ik een externe cooler gekocht. Zelfs hiermee kreeg dezelfde kuren. Ik hem 2 maanden nadat ik hem terughad van de eerste reparatie weer opnieuw opgestuurd.
4 weken later, Dust cleaned. ( weer geen echte reparatie plaatsgevonden )
Weer 2 maanden later ( 2 weken terug ) heb ik last gekregen van dezelfde problemen, en raad het eens : Dixons stuurt hem nog een keer op. Ik verwacht mijn laptop binnen nu en 3 weken weer zonder reparatie terug te krijgen.
Kort samengevat :
Mijn laptop gaat elke 2 maanden kaptop aan een probleem in de cooling, ik heb volledige garantie voor 3 jaar afgesloten en ben erg ontevreden over mijn laptop. En ga er alvast vanuit dat hij strax niet gemaakt is.
Moet ik mijn laptop nu voor de 4e keer laten opsturen? of welke rechten heb ik nu?
Alvast bedankt voor uw moeite!
Mvg. Nick