Trias betaalt declaratie niet
Geplaatst: 26 mar 2009 21:19
Eind november heb ik een declaratie van een tandartsbehandeling ingediend. Twee weken later kreeg ik de bevestiging dat het geld zou worden gestort op mijn rekening. Helaas stond daar niet mijn rekeningnummmer.
Meteen heb ik Trias gebeld: ja, er is een fout gemaakt. Ze zouden eerst het geld van de andere klant terug vorderen en dan op mijn rekening storten. Na bijna 4 maanden en vele telefoontjes heb ik echter nog niets ontvangen.
Ze geven bij de Klantenservice elke keer aan dat ze het doorgeven aan de afdeling Declaratie, maar dat ik toch echt moet wachten.
Het is toch niet mijn probleem dat zij het op een verkeerde rekening hebben gestort. Waarom moet ik hier zo lang op wachten? Ik heb gezegd dat ik het bedrag dan wel in hou op de maandpremie, maar dan zou ik betalingsherinneringen gaan krijgen.
Iemand een idee wat ik kan doen?
Meteen heb ik Trias gebeld: ja, er is een fout gemaakt. Ze zouden eerst het geld van de andere klant terug vorderen en dan op mijn rekening storten. Na bijna 4 maanden en vele telefoontjes heb ik echter nog niets ontvangen.
Ze geven bij de Klantenservice elke keer aan dat ze het doorgeven aan de afdeling Declaratie, maar dat ik toch echt moet wachten.
Het is toch niet mijn probleem dat zij het op een verkeerde rekening hebben gestort. Waarom moet ik hier zo lang op wachten? Ik heb gezegd dat ik het bedrag dan wel in hou op de maandpremie, maar dan zou ik betalingsherinneringen gaan krijgen.
Iemand een idee wat ik kan doen?