Online en haar vaste klanten
Geplaatst: 27 mar 2009 14:07
Sinds 2004 maak ik gebruik van online ( voorheen wannadoo, orange)
Elk jaar wordt mijn abonnement stilzwijgend verlengd, opzich geen probleem, ik ondervind geen problemen en ben een tevreden gebruiker van internet adsl extra. ad € 26
aangezien ik weet dat mijn contractperiode eind maart afloopt en ik inmiddels heb gezien dat online het exact zelfde abonnement inmiddels voor € 20 per maand aanbied aan haar nieuwe klanten was ik toch even benieuwd of per ingaande mijn nieuwe jaarcontract, ik ook die € 6. minder per maand zou betalen. Dus even bellen, ik was nog niet uitgesproken of ik werd al gecorrigeerd dat ik te laat was, ik had dit een maand eerder aanmoeten geven. Dus ik vroeg hem nog, als ik een maand eerder had gebelt, dan had ik mijn abonnement dus per 1 april voor € 6 minder per maand kunnen afsluiten. Dit werd bevestigd.
Dus jullie verlengen stilzwijgend dus gedateerde ( hogere )abonnements prijzen, jullie bieden dan niet stilzwijgend de dan huidige lager abonnementsprijs aan?. Klopt zij online. Vorig jaar juli hebben jullie stilzwijgend het abonnementsgeld een paar dubbeltjes verhoogd gedurende mijn looptijd, ik zeg dan corrigeren jullie de prijzen wel? Ja dat klopt meneer, maar dan kunt u uw abonnement binnen een maand opzeggen.
Dit klopt toch niet? Wel corrigeren als je verhoogd, maar niet als de prijs wordt verlaagd? . In beide gevallen wordt mijn abonnementsgeld toch duurder en zou ik toch met inachtneming van 1 maand opzegtermijn moeten kunnen opzeggen. En niet wachten tot 1 juli as totdat de wetgeving hierin veranderd?
De online medewerker was het helemaal met mij eens, alleen mag hij van online dit niet aanpassen. Naar verluid hebben online medewerkers zelfs naar het management van online aangeven dat dit moet worden aangepast. het management gaat hier niet in mee
valt hier nog wat aan te doen? kan ik mij nog ergens op beroepen, ik voel me als vaste klant onzettend gepiepeld....
Elk jaar wordt mijn abonnement stilzwijgend verlengd, opzich geen probleem, ik ondervind geen problemen en ben een tevreden gebruiker van internet adsl extra. ad € 26
aangezien ik weet dat mijn contractperiode eind maart afloopt en ik inmiddels heb gezien dat online het exact zelfde abonnement inmiddels voor € 20 per maand aanbied aan haar nieuwe klanten was ik toch even benieuwd of per ingaande mijn nieuwe jaarcontract, ik ook die € 6. minder per maand zou betalen. Dus even bellen, ik was nog niet uitgesproken of ik werd al gecorrigeerd dat ik te laat was, ik had dit een maand eerder aanmoeten geven. Dus ik vroeg hem nog, als ik een maand eerder had gebelt, dan had ik mijn abonnement dus per 1 april voor € 6 minder per maand kunnen afsluiten. Dit werd bevestigd.
Dus jullie verlengen stilzwijgend dus gedateerde ( hogere )abonnements prijzen, jullie bieden dan niet stilzwijgend de dan huidige lager abonnementsprijs aan?. Klopt zij online. Vorig jaar juli hebben jullie stilzwijgend het abonnementsgeld een paar dubbeltjes verhoogd gedurende mijn looptijd, ik zeg dan corrigeren jullie de prijzen wel? Ja dat klopt meneer, maar dan kunt u uw abonnement binnen een maand opzeggen.
Dit klopt toch niet? Wel corrigeren als je verhoogd, maar niet als de prijs wordt verlaagd? . In beide gevallen wordt mijn abonnementsgeld toch duurder en zou ik toch met inachtneming van 1 maand opzegtermijn moeten kunnen opzeggen. En niet wachten tot 1 juli as totdat de wetgeving hierin veranderd?
De online medewerker was het helemaal met mij eens, alleen mag hij van online dit niet aanpassen. Naar verluid hebben online medewerkers zelfs naar het management van online aangeven dat dit moet worden aangepast. het management gaat hier niet in mee
valt hier nog wat aan te doen? kan ik mij nog ergens op beroepen, ik voel me als vaste klant onzettend gepiepeld....