Pagina 1 van 1

Vistaprint loopt me te naaien.

Geplaatst: 27 mar 2009 15:32
door anoniem2009
Hallo.

Ik ben echt radeloos nu.

Via kantoor is er een verkeerde bestelling geplaatst bij Vistaprint 2x.
Eentje met een bedrag van 62,78 en een van 118,60
Ik heb Vistaprint gemaild om een annulering ( alles ging via automatische incasso )
Hun vertelden mij dat ik de betalingsbevestigingen moest laten zien omdat hun met een automatisch systeem werken (Bibit)
Deze kreeg ik netjes binnen en heb ze laten zien.

Hun maildde dat ze dan het bedrag zouden terugstorten.
Echter heb ik daarna nooit meer een reactie gekregen!

En nu zie ik dit staan op de site:
". Zoals wij op de site en tijdens het bestelproces al aangeven, kunnen bestellingen niet wijziged of verwijderd worden, nadat ze zijn verzonden."

En tot mijn grote schrik staan er bij die 2 bestellingen al: VERZONDEN.

Ik voel me nu echt genaaid.. Wat kan ik nu nog doen?

Re: Vistaprint loopt me te naaien.

Geplaatst: 08 apr 2009 09:13
door anoniem2009
Iemand?

Re: Vistaprint loopt me te naaien.

Geplaatst: 08 apr 2009 12:45
door Berenice
Heb je bestelde spullen dan ook daadwerkelijk gehad?

Re: Vistaprint loopt me te naaien.

Geplaatst: 09 apr 2009 12:22
door anoniem2009
Die kreeg ik na 2 dagen daarna ook binnen ja. ongeopend nog.

Re: Vistaprint loopt me te naaien.

Geplaatst: 09 apr 2009 13:10
door Spy21
oeps heb je post niet gezien, heb dezelfde probleem, zie mijn post

Puur oplichterij is Vistaprint

Re: Vistaprint loopt me te naaien.

Geplaatst: 12 apr 2009 15:35
door anoniem2009
Hallo,

Ik ben echt kwaad nu.
Ik krijg zojuist 4 BETALINGSHERRINERINGEN Van VISTAPRINT binnen.
Terwijl het allang van de bank is afgehaald!
Vistaprint geeft zichzelf nu wel een goeie naam zo.

Echt waar.. Het verstand daar ..
Ik ben inmiddels al op zoek naar een betere drukkerij.

Re: Vistaprint loopt me te naaien.

Geplaatst: 12 apr 2009 16:47
door dhc
Op 1e Paasdag krijg je geen post....

Re: Vistaprint loopt me te naaien.

Geplaatst: 16 apr 2009 12:29
door anoniem2009
Ik kreeg het al voor pasen ;)

Inmiddels heb ik Vistaprint om opheldering gevraagd;
Geachte Klant,

Bedankt voor uw mail aan VistaPrint, de beste prijs-kwaliteit oplossing voor al uw drukwerk.




Helaas is het onmogelijk om na het plaatsen van de bestelling hier nog veranderingen in aan te brengen, aangezien ons productie proces geheel geautomatiseerd is. Vandaar dat wij ook aan onze klanten vragen om de inhoud van hun document goed te controleren voordat men de bestelling plaatst.

Op deze manier kunnen wij de enorme kostenbesparingen die deze verregaande automatisering meebrengt aan onze klanten doorgeven.

Wij willen u er evenwel op attenderen dat conform de "Wet bescherming van de consument bij op afstand gesloten overeenkomsten" een annulering van uw bestelling in dit geval niet mogelijk is.

Het herroepingsrecht (ontbindingsrecht) is in deze niet van toepassing op :

maatwerk of producten met een duidelijk persoonlijk karakter zoals bv medicijnen of visitekaartjes.

Zo ook voor :

diensten waarbij u zelf toestemming hebt gegeven om alvast met de uitvoering van de dienst te beginnen.






Dank u voor het kiezen voor VistaPrint, de online oplossing voor “Best Printing, Best Price.” .

Met vriendelijke groeten,
VistaPrint Klantenservice


Ze mailen echt met hele onduidelijke antwoorden.
Dus ik besluit de e-mails gewoon te negeren.
Als ik een dreigende betalingsherrinering weer krijg laat ik ze netjes de vorige mails zien.
Dat ze de bestelling daadwerkelijk WEL konden annuleren.
En dat alles al WEL betaald is.

Re: Vistaprint loopt me te naaien.

Geplaatst: 18 apr 2009 00:09
door menasor.2002
Vistaprint niks mis mee ,veel besteld altijd goed.

Wellicht te snel op betaalknop achter elkaar geklikt ofzo ?
Maar ook al gaat er wat fout normaal gesproken herstellen ze dat zeer netjes..

Zo zie je maar het kan zo verschillen soms naja suc6 ermee.