LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] User verwijderd.
User verwijderd.
User verwijderd.
Laatst gewijzigd door Harbie op 29 mei 2009 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: User verwijderd.
Controleer voor het tekenen op fouten want veel verzekeraars proberen zo geld te verdienen.
De andere persoon kan zijn no claim soms zo behouden en als dezelfde maatschappij doen ze wel eens meer moeilijk omdat ze niet willen betalen.
De fout op formulier had U niet moeten accepteren en waar is de tegenpartij verzekerd?
De andere persoon kan zijn no claim soms zo behouden en als dezelfde maatschappij doen ze wel eens meer moeilijk omdat ze niet willen betalen.
De fout op formulier had U niet moeten accepteren en waar is de tegenpartij verzekerd?
D!RK: Je overbodige commentaar kan bij deze weer de prullenbak in!
Niemand heeft iets aan je bijdrage, topicstarter heeft al toegegeven dat het stom is om het schadeformulier niet te controleren.De rest van je commentaar slaat zoals gewoonlijk weer nergens op....
@Harbie: de zaak is duidelijk. U heeft ook fouten gemaakt en dat is voor Uw verz.mij reden de schade niet te verhalen op de tegenpartij.
Niemand heeft iets aan je bijdrage, topicstarter heeft al toegegeven dat het stom is om het schadeformulier niet te controleren.De rest van je commentaar slaat zoals gewoonlijk weer nergens op....
@Harbie: de zaak is duidelijk. U heeft ook fouten gemaakt en dat is voor Uw verz.mij reden de schade niet te verhalen op de tegenpartij.
User verwijderd.
Laatst gewijzigd door Harbie op 29 mei 2009 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Dan zal je zelf een zaak moeten beginnen en daarbij de beelden moeten opeisen. De politie en verz. mij nemen daarin geen initiatief.