LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] is de postcodeloterij wel integer

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
edwinvandijk

is de postcodeloterij wel integer

Ongelezen bericht door edwinvandijk »

Enkele maanden geleden maakte de postcodeloterij overal reclame dat iedere deelnemer een gratis energiezuinige lamp zou krijgen.
2 weken geleden dacht ik er ineens weer aan dat ik die nog niet gekregen had. Ik navraag doen bijvrienden en bekenden maar nog niemand (in de omgeving Breda tenminste) had een lamp ontvangen.
Contact krijgen met de postcode loterij is zeer moeilijk alleen als je lid wilt worden is er wel een telefoonnummer beschikbaar.
Maar uiteindelijk vond ik een e-mail adres [email protected] waarnaar ik een mailtje stuurde of ze mij konden vertellen of deze lampen inderdaad uitgedeelt worden in Nederland bij hun leden.
Maar het is nu al weer meer dan een week geleden en ik krijg van hun communicatieafdeling geen antwoord. Dit vind ik eigenlijk schandalig en daarom hoop ik dat Tros-Radar er iets aan kan doen of dat er meer mensen eens gaan vragen hoe de vork in de steel zit
Edwin van Dijk

GGG

Re: is de postcodeloterij wel integer

Ongelezen bericht door GGG »

Persoonlijk heb ik liever dat het licht wordt uitgedaan bij de Postcodeloterij...

GGG

michaelz1981

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

Ze hadden mij ook al jaren miljoenen belooft, maar tot op heden is het zak met geld nog niet bij mijn deur bezorgd :lol:

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ik kan hier kort over zijn - nee, de PL is NIET integer.

Ik heb bij andere Postcodeloterij topics uitgelegd waarom niet.

[email protected]

Ongelezen bericht door [email protected] »

Ik verbaas me over hun nieuwste commercials: "De grote prijs van Holland", dus de rest van Nederland valt buiten de prijzen???

Jan1

Ongelezen bericht door Jan1 »

@[email protected]

Je hebt gelijk, het wordt steeds gekker, eerder was het nog zo, boven de Ijssel was Nederland niet in tel. Nu is het al zo, als je niet in Noord of Zuid Holland woont, tel je niet meer mee. Weer een reden om beslist NIET mee te doen met de postcodeloterij.

Jaensj

Ongelezen bericht door Jaensj »

De andere kant op, is net zo. Amsterdam ligt ook dichter bij Maastricht, dan Maastricht bij Amsterdam

Gesloten