Pagina 1 van 1

nummerbehoud T-mobile

Geplaatst: 30 mar 2009 14:15
door 19Pascal71
10 februari heb ik een nieuwe prepaid telefoon gekocht bij T-mobile.
Omdat mijn oude nummer van Orange (overgenomen door T-mobile) makkelijker is en bij iedereen bekend is, heb ik een aanvraag tot nummerbehoud gedaan.
Netjes een formulier downloaden, een kopie van mijn oude sim-kaart gemaakt en de boel weer retour gestuurd naar de klantenservice van T-mobile.
Op hun site staat dat dit soort zaken binnen 7 werkdagen geregeld is.
na 14 dagen heb ik mijn 1e mailtje maar eens gestuurd, want er was nog niets gebeurt.
Ja, het nummerbehoud is goedgekeurd en zal per 10 juli !!!! ingaan, 5 maanden na aanvraag.
Nog maar eens een mailtje gestuurd, want 5 maanden wachten om je oude nummer weer terug te krijgen is natuurlijk van den zotte.

Na 2 dagen word ik gebeld.
Sorry mijnheer, wij zijn uw papieren kwijt, krijg je dan te horen.
Mooi, maar ik ben niet van plan om de hele procedure opnieuw in te gaan. Na veel vijven en zessen kan alles plotseling ook telefonisch geregeld worden en wordt mij toegezegd door zo'n belmuts dat binnen 5 werkdagen ik kan bellen met mijn oude nummer.

3 dagen na dat telefoontje krijg een mailtje dat ik alsnog een nieuwe aanvraag voor nummerbehoud moet insturen.
Ik begin nu aardig aan de kook te raken.
De één zegt dit de ander zegt dat, maar echt begrijpen doen ze elkaar niet daar bij T-mobile.
Al met al moet de klant alle moeite doen en is er van enige vorm van flexibiliteit van T-mobile kant geen sprake. Ik ben en klaar mee en heb ze maar meegedeeld dat ik op zoek ga naar een andere aanbieder.

Iemand nog ideeën wat ik kan doen?

Re: nummerbehoud T-mobile

Geplaatst: 02 apr 2009 18:45
door Fangio
Vandaag ben ik benaderd door de T-mobile verkoopafdeling met een ''aanbod'' ... door een dame die ik normaal gesproken door de plee trek.
Als Orange klant heb ik een abonnement voor 12 cent in de bundel en 22 cent daar buiten. Ik bel altijd in de bundel en heb dan ook een aanzienlijk tegoed.
Het aanbod was dat mijn abonnement werd gewijzigd en ik in het vervolg 18 cent moet gaan betalen. DAT IS 33% VERHOGING. Ik vertelde haar dat dit contractbreuk is, waarop deze dame mij melde dat ik dan maar het abonnement moest opzeggen en dat ik mijn beltegoed kwijt was.
Ze wilde ook niet verder in discussie en op de vraag naar haar naam werd de verbinding verbroken.
Morgen ga ik opheldering vragen bij het Ministerie van Economische zaken en mocht dit wel toelaatbaar zijn dan ben ik vanaf maandag een zeer gevaarlijk persoon.

Re: nummerbehoud T-mobile

Geplaatst: 02 apr 2009 20:09
door 19Pascal71
het zijn dus inderdaad bandieten daar bij T-mobile.
wat kun je daar als consument nou tegen doen?

Re: nummerbehoud T-mobile

Geplaatst: 06 apr 2009 12:47
door nooitmeerTMobile
dit is zo herkenbaar. Ik heb eind februari een abonnement afgesloten bij T-Mobile en wil mijn nummer meenemen van Rabo Mobiel.
5-3: Mijn nummer zou op 3-3 overgezet worden. Dit bleek door een storing mislukt te zijn zo werd mij verteld nadat ik zelf maar eens gebeld had nadat ik niet hoorde. Nieuwe poging zou gedaan worden op 10-3.
10-3: er gebeurt niets, dus maar weer gebeld, nu zou het op 16-3 gebeuren werd me verteld.
16-3: geen reactie, gebeld nee we gaan het opnieuw proberen op de 24e.
24-3: zal geen verrassing zijn maar er gebeurde weer niets. Ben op de 26e teruggebeld, al mijn gegevens zijn genoteerd, en met de mededeling: we gaan het opnieuw aanvragen.
6-4: nu wordt mij verteld dat de aanvraag verwijderd was (?!). Er wordt een nieuwe poging gedaan in juni. In juni..? Nu is het weer afwachten of ik dat uit hun systeem kan krijgen.

Ik wordt er echt helemaal gek van, heb mijn abonnenment bij Rabo Mobiel (die trouwens erg behulpvaardig zijn, ben persoonlijk gebeld door degene die over nummerbehoud gaat en heeft alles keurig uitgezocht) maar verlengd en een telefoon gehuurd (mijn vorige was inmiddels kaport gegaan) om bereikbaar te zijn Schade toch gauw meer dan 100 euro.

Het is dat andere aanbieders geen IPhone hebben maar ik wordt echt nooit meer klant bij T-Mobile.

Re: nummerbehoud T-mobile

Geplaatst: 06 apr 2009 13:56
door 19Pascal71
bij mij is het al zover dat ze niet eens meer reageren op mijn mailtjes.
(ze zullen wel een database hebben voor "lastige" klanten)

ik wil overstappen naar een andere aanbieder, maar hoe gaat dat dan met je beltegoed? wordt dat overgenomen of ben je dat dan kwijt?

Re: nummerbehoud T-mobile

Geplaatst: 06 apr 2009 18:36
door Pindakaaspotje
***CENSUUR! TROS RADAR

Re: nummerbehoud T-mobile

Geplaatst: 06 apr 2009 19:25
door 19Pascal71
ze hebben niet alleen hun administratie niet op orde........moet je eens zo'n belgeit aan de lijn krijgen..........hondsbrutaal :evil: zijn ze wanneer je een klacht hebt.

maar heeft iemand nog tips mbt overstappen naar een andere aanbieder?

Pascal

Re: nummerbehoud T-mobile

Geplaatst: 07 apr 2009 00:28
door rob1405
Ik ben vanaf 10 maart bij telfort met nummerbehoud van Orange.
Maar 11 mrt was mijn oude nummer nog niet in gebruik.
Na een telefoontje zou dat geregeld worden,door telfort.
ik ben 16 maart maar weer gaan bellen,met telfort maar het lag aan orange.Deze bleek geen verzoek tot nummerbehoud gehad te hebben.
Mijn zakelijke nummer was niet meer beschikbaar want de datum was verlopen. Toen kreeg ik het advies om nog maar een keer met orange te bellen,of ze alsjeblieft mijn oude nr al prepaid online willen zetten,zodat telfort ze over kan nemen.Bij Orange waren ze vriendelijk en hebben dat gedaan.
24 maart ben ik weer gaan bellen omdat hun 5 dagen versteken waren en ik nog mijn nr niet had.Sorry maar we hebben storing gehad en ik meld u weer opnieuw aan over 5 dagen heb u hem weer terug.Ik heb vandaag weer gebeld,maar ze hadden weer storing gehad,maar ze zou mijn vadaag terug bellen.Ik zit nog steeds te wachten. Rob

Re: nummerbehoud T-mobile

Geplaatst: 07 apr 2009 10:15
door 19Pascal71
ze wachten gewoon net zo lang tot dat de klant de moed opgeeft.
op deze manier houden ze toch hun klant en verdienen ze hun centjes.
hier zou mevrouw Neelie Smit Kroes eens iets aan moeten doen.

als klant sta je gewoon machteloos en daar op die klantenservice lachen ze zich een broodje.

Re: nummerbehoud T-mobile

Geplaatst: 07 apr 2009 10:42
door T-Mobile Webcare
Beste 19Pascal71 en nooitmeerTMobile,

Mag ik jullie vriendelijk vragen ons jullie gegevens te mailen via [email protected] zodat wij kunnen kijken hoe we jullie verder kunnen helpen?

Met vriendelijke groet,

Kim - T-Mobile Klantenservice BV

Re: nummerbehoud T-mobile

Geplaatst: 07 apr 2009 11:10
door 19Pascal71
hoezo verder helpen?
nu we op Radar schrijven gaan jullie ons wel helpen?

Re: nummerbehoud T-mobile

Geplaatst: 10 apr 2009 11:05
door Spy21
Een overname van Orange heeft Tmobile slechter gemaakt...
Jammer..

En hoop dat de medewerkers van de klantenservice WETEN waar je het over hebt, tegenwoordig heb je veel nieuwelingen die niks kunnen bakken... Sorry.

je moet maar ook geluk hebben wie je aan de lijn hebt.

Re: nummerbehoud T-mobile

Geplaatst: 16 apr 2009 15:14
door elefante
Hallo allemaal, deze mail heb ik vandaag gestuurd naar t-mobile, ik hoop dat ik een reactie krijg want telefonisch gebeurt niets! Om privacy redenen heb ik de namen weggehaald

Geachte heer/mevrouw,

Ik was op internet op zoek naar klachten over t-mobile en kwam dit e-mail adres tegen bij Radar en dacht bij mezelf als ik het niet probeer weet je niet of je bij de kundige mensen terecht komt!
Mijn probleem is het volgende. Ik heb op 25 september een abonnement afgesloten bij t- mobile die in zou gaan op het moment van activatie. Dat is dus eind september gebeurt. Nu heb ik in januari een nieuw contract met andere soorten abonnement gekregen met ingangsdatum 5 januari 2009. Ik heb contact opgenomen met uw collega S. W. en zij snapte het niet helemaal hoe het zo had kunnen gaan. Er was in september nummerbehoud aangevraagd maar omdat het contract pas in januari inging heb ik gezegd dat het niet door moet gaan. toch kreeg ik begin april een sms dat nummerbehoud op 3 april doorgevoerd zou worden. Ik heb meteen contact opgenomen met uw collega J. T (1-4), zij wist niet hoe het te regelen, op 3-4 geprobeert bij S. T, ook niet!, op 6-4 bij M. T, die meneer wist me te vertellen dat alle gegevens verdwenen waren en dat hij alleen een mail naar de technische dienst kon sturen. Vandaag heb ik weer contact opgenomen met uw bedrijf en mevrouw J. M. geeft me door dat ik zelf contact moet opnemen met de KPN om backport aan te vragen. Bij de KPN vetellen ze mij dat zij dat pas kunnen doen na toestemming van T-mobile. Weer naar t-mobile gebeld en mevrouw J. M gesproken. Ze kon verder niets voor mij doen, alleen weer een mail sturen naar de technische dienst. Ik heb gevraagd of er niemand anders is die mij kan helpen maar ik moest het met haar doen terwijl zij geen kennis van de zaak heeft. Ik heb ik 16 dagen vier verschillende mensen gesproken met ieder een ander verhaal. Graag zou ik z.s.m. bericht van u ontvangen, misschien bent u wel de persoon die de kennis wel heeft.
het gaat om de aansluiting van
Ik hoop dat u mij wel verder kunt helpen ik wordt een beetje "gaar"van T-mobile.
met vriendelijke groeten

Re: nummerbehoud T-mobile

Geplaatst: 16 apr 2009 19:27
door 19Pascal71
binnenkort zullen ze je beloven om de zaak nog eens te bekijken, maar geloof me maar, ze zullen niets voor je doen.
ik heb al 4 keer een belofte van ze gekregen, maar ze doen echt niets anders dan beloven en daar zal het ook bij blijven.
ze snappen daar bij T-MOBILE niet hoe je een klant tevreden kunt houden.

één tip voor mensen die dit lezen: GA NIET IN ZEE MET T-MOBILE.

Re: nummerbehoud T-mobile

Geplaatst: 17 apr 2009 14:10
door elefante
Dat raad ik ook al mijn vrienden aan! Toevallig vandaag bij mijn vriendin geweest en het gesprek kwam op t-mobile. Zij heeft ook problemen met de facturen dat ze de ene keer te weinig in rekening brengen en de keer erop doen ze het erbij, ze heeft geen controle over de facturen

Re: nummerbehoud T-mobile

Geplaatst: 21 apr 2009 21:26
door elefante
Ik denk dat het bij t mobile nodig is om op sites als radar te reageren :cry:
Nadat ik mijn reactie op internet heb gezet hebben ze heel goed hun best gedaan (zonder dat ik hoefde te bellen) en ik heb mijn oude nummer weer.
Jammer dat ik van hun persoonlijk nog geen reactie heb gehad, maar bij deze t-mobile, als jullie dit lezen graag een reactie.

Voor jullie die problemen hebben blijf bellen en schrijf ook de namen en datum op van degene waar je mee gesproken hebt. Of zethet op de site om andere mensen te waarschuwen.

Re: nummerbehoud T-mobile

Geplaatst: 22 apr 2009 19:50
door 19Pascal71
mijn gegevens liggen alweer 12 dagen bij de klantenservice.
we zijn nu al bijna 9 weken verder sinds mijn 1e verzoek bij t-mobile en nog steeds gebeurt er niets.
hoeveel geduld moet een mens hebben?

Re: nummerbehoud T-mobile

Geplaatst: 29 apr 2009 21:04
door 19Pascal71
zo, na 2 maanden over en weer bellen en mailen heeft T-mobile DE oplossing voor mij gevonden.
of ik al mijn gegevens voor de 3e maal aan hun wil doorgeven zodat ze mijn oude nummer opnieuw kunnen activeren (en dat terwijl ik al een goedkeuring had voor nummerbehoud miv 10 juli.)
ze snappen daar dus echt niet waar ze mee bezig zijn.
waarom moet ik 3 keer mijn gegevens verstrekken (kunnen ze daar dan niks in 1 keer goed doen)
ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee.
ik raad dan ook iedereen die dit leest één ding aan:
GA NIET IN ZEE MET T-MOBILE, WANT DIE ZITTEN ER ALLEEN OM ONS KLANTEN GELD AF TE TROGGELEN, MAAR NIET OM SERVICE TE VERLENEN, WANT DAAR SNAPPEN ZE ECHT NIETS VAN.

Re: nummerbehoud T-mobile

Geplaatst: 30 apr 2009 18:25
door Pindakaaspotje
***CENSUUR! TROS RADAR