Statische bank
Geplaatst: 30 mar 2009 22:08
Bij de Firma Hartog Wonen hebben wij een bank gekocht. De bank zit erg goed en de kleur/stof bevalt ook goed. Als ons zoontje op de nieuwe bank speelt wordt hij echter erg statisch. Als je hem dan aanraakt krijgen hij en ik een harde klap door de ontlading. Ons zoontje heeft hier nog geen last van gehad bij andere banken.
Op 25 maart 2009 is er een servicemonteur van Hartog Wonen langs geweest en hij heeft gezegd dat hij dit niet eerder heeft meegemaakt en dat ze er niets aan kunnen doen, maar dat het door mijn zoontje komt. Hij vertelde ook dat ze dat in de winkel niet kunnen weten. Verder heeft hij aangegeven dat het van de zomer vanzelf over is maar dat ze nog navraag zouden doen bij de leverancier of het aan de stof en/of vulling van de bank ligt. De volgende dag kregen we een brief dat de leverancier van de bank het verhaal van de servicemonteur bevestigt en dat hiermee de klacht ongegrond is verklaard. Ze adviseren ons om op internet verder te kijken.
Door de korte tijd tussen het bezoek van de servicemonteur en het ontvangen van de afsluitende brief krijg ik het gevoel dat mijn klacht niet serieus wordt genomen.
Ik vraag me het volgende af:
- Had Hartog Wonen mij moeten informeren dat je bij gebruik van de bank statisch kan worden?
- Blijkbaar wordt je op deze bank eerder statisch dan op andere banken en mogelijk heeft ons zoontje daar meer last van dan andere mensen. Zou Hartog Wonen er niet voor moeten zorgen dat wij een voor ons deugdelijk product krijgen? Wij zitten nu met een bank van € 1500 waarop we niet met het hele gezin kunnen zitten.
Op 25 maart 2009 is er een servicemonteur van Hartog Wonen langs geweest en hij heeft gezegd dat hij dit niet eerder heeft meegemaakt en dat ze er niets aan kunnen doen, maar dat het door mijn zoontje komt. Hij vertelde ook dat ze dat in de winkel niet kunnen weten. Verder heeft hij aangegeven dat het van de zomer vanzelf over is maar dat ze nog navraag zouden doen bij de leverancier of het aan de stof en/of vulling van de bank ligt. De volgende dag kregen we een brief dat de leverancier van de bank het verhaal van de servicemonteur bevestigt en dat hiermee de klacht ongegrond is verklaard. Ze adviseren ons om op internet verder te kijken.
Door de korte tijd tussen het bezoek van de servicemonteur en het ontvangen van de afsluitende brief krijg ik het gevoel dat mijn klacht niet serieus wordt genomen.
Ik vraag me het volgende af:
- Had Hartog Wonen mij moeten informeren dat je bij gebruik van de bank statisch kan worden?
- Blijkbaar wordt je op deze bank eerder statisch dan op andere banken en mogelijk heeft ons zoontje daar meer last van dan andere mensen. Zou Hartog Wonen er niet voor moeten zorgen dat wij een voor ons deugdelijk product krijgen? Wij zitten nu met een bank van € 1500 waarop we niet met het hele gezin kunnen zitten.