Bruynzeel en 10 jaar garantie? Soms 5.....
Geplaatst: 31 mar 2009 13:55
Ik heb nu 5 jaar en 2 maanden mijn inmiddels 2e Bruynzeel keuken met een composiet aanrechtblad en geïntegreerde spoelbak, geleverd door een derde partij.
Ik ben er 23 februari achtergekomen (dus na 5 jaar en 3 weken) dat er een scheur in de onderkant van de spoelbak zit. Ik heb de klacht gemeld en Bruynzeel geeft aan dat de leverancier maar 5 jaar garantie geeft terwijl Bruynzeel op haar website 10 jaar garantie communiceert.
Het voorstel is nu om voor bijna € 500,- !! een nieuwe bak te plaatsen.
Ik ben dus net te laat terwijl die barst er waarschijnlijk al veel langer in zit.
Zijn er meer mensen die dit probleem (gehad) hebben? Is het redelijk om op deze manier met klanten om te gaan? Graag input.
Ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.
Ik ben er 23 februari achtergekomen (dus na 5 jaar en 3 weken) dat er een scheur in de onderkant van de spoelbak zit. Ik heb de klacht gemeld en Bruynzeel geeft aan dat de leverancier maar 5 jaar garantie geeft terwijl Bruynzeel op haar website 10 jaar garantie communiceert.
Het voorstel is nu om voor bijna € 500,- !! een nieuwe bak te plaatsen.
Ik ben dus net te laat terwijl die barst er waarschijnlijk al veel langer in zit.
Zijn er meer mensen die dit probleem (gehad) hebben? Is het redelijk om op deze manier met klanten om te gaan? Graag input.
Ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.