annulering bestelling via internet
Geplaatst: 31 mar 2009 16:09
Ik had via internet een fototoestel besteld op 19 maart, 's middags.
20 maart heb ik die koop 's morgens via een mailtje geannuleerd omdat ik begreep dat het toestel niet in het nederlands de informatie aangaf. Omdat ik niets terug hoorde heb ik 's middags weer gemaild. Om kwart over twee kreeg ik toen een mailtje dat het toestel klaar was voor verzenden. Ik heb daarop gebeld en gezegd dat ik al twee mailtjes had verstuurd om dit te annuleren. De medewerker zei me dat ik dan het pakje aan de deur moest weigeren als het kwam. Dat heb ik dus gedaan. Omdat ik met creditcard betaald had, is het bedrag al wel van mijn rekening afgeschreven. Dat krijg ik over twee weken teruggestort, na aftrek van 13 euro voor de kosten. mag dat zomaar?
20 maart heb ik die koop 's morgens via een mailtje geannuleerd omdat ik begreep dat het toestel niet in het nederlands de informatie aangaf. Omdat ik niets terug hoorde heb ik 's middags weer gemaild. Om kwart over twee kreeg ik toen een mailtje dat het toestel klaar was voor verzenden. Ik heb daarop gebeld en gezegd dat ik al twee mailtjes had verstuurd om dit te annuleren. De medewerker zei me dat ik dan het pakje aan de deur moest weigeren als het kwam. Dat heb ik dus gedaan. Omdat ik met creditcard betaald had, is het bedrag al wel van mijn rekening afgeschreven. Dat krijg ik over twee weken teruggestort, na aftrek van 13 euro voor de kosten. mag dat zomaar?