LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederlandse Energie Maatschappij en Oxxio

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Middelham

Nederlandse Energie Maatschappij en Oxxio

Ongelezen bericht door Middelham »

Januari 2008 zijn wij met NEM in zee gegaan. Bijna anderhalf jaar ben ik aan het schrijven en bellen. Door allerlei fouten levert Oxxio gas en NEM levert stroom. Bij NEM heb ik het niet voor elkaar gekregen om met een automatische incasso de termijnen af te laten schrijven. De klantenservice van beiden energieleveranciers werken niet. Er zijn te veel klachten die de werknemers niet aan kunnen. Zij reageren niet op brieven zowel aangetekend als gewoon verstuurd. de klantenservice neemt de boodschap aan, maar vervolgens gebeurt er niets. Op dit moment heb ik de geschillencommissie enrgie en water ingeschakeld om te zorgen dat ik energie krijg van een maatschappij. De onterecht afgeschreven boetes terug krijg en ik hoop over tegaan naar een andere en veel beter leverancier. De strijd van anderhalf jaar kan ik in dit artikelniet plaatsen. Mmaar het is een schande de marktwerking van energie, een eerste levensbehoefte , levert niet alleen voor mij maar voor veel gezinnen veel problemen op, financieel ergenis. Advies blijf uit de buurt van NEM en Oxxio

stofzuigertje

Re: Nederlandse Energie Maatschappij en Oxxio

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

U heeft de 2 bekendste op dit forum genomen, en wanneer loopt Uw contract af?
Als je eerder weg gaat boete en vergelijk eens via www.gaslicht.com of www.energieprijzen.nl of er goedkopere en beter bereikbare met redelijke prijzen voor Gas en Stroom in een tussen zitten.

U kunt tijdig dus na al opzeggen en komt als je niets doet op einddatum terug bij Uw netwerkbeheerder waar je op dat moment een leuke aanbieding elders kunt zoeken.

Wel aangetekend opzeggen want normale post word door dit soort bedrijven zelden gelezen en zit je nog een jaar langer vast.

bwieren

Ongelezen bericht door bwieren »

ik zou dan even op http://www.energieprijsvergelijkers.nl kijken. Daar kun je alle vergelijkers vinden.

deoxxiomedewerker

Ongelezen bericht door deoxxiomedewerker »

Beste Middelham,

U geeft aan al anderhalf jaar, of zelfs nog langer, bezig te zijn om de levering van gas en stroom onder één dak te krijgen. Echter komt u er niet uit met onze en de klantenservice van de NEM.

Ook zonder dat ik op dit moment inhoudelijk kennis heb genomen van uw dossier bij Oxxio, kan ik u vertellen dat dit uiteraard niet de bedoeling is. Ik betreur daarom ook dat u er al zolang mee bezig bent.

Graag zou ik inhoudelijk kennis willen nemen van uw klachten zodat ik deze voor u kan oplossen. Ik wil u daarom ook verzoeken om zo spoedig mogelijk contact met mij op te nemen via [email protected].

Als u uw klantgegevens door e-mailt zal ik zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,

De Oxxio medewerker

Gesloten