Schoenen
Geplaatst: 01 apr 2009 09:27
Hallo,
mijn dochter heeft 3 paar schoenen gekocht bij simsalabim in Groningen.
het eerste paar ging na 3 maanden al stuk en het tweede na er twee keer op te hebben gelopen.
ook het derde paar ging al binnen 2 maanden kapot.
samen kosten die schoenen bijna 300 euro.
nu hebben we meteen geklaagt en gevraagt om reparatie of vergoeding maar daar werdt niet op gereageerd.
ook hebben we intensief email contact gehad.
na afloop werd er gezegt dat mijn dochter er niet goed op had gelopen en we kregen de helft van de laatste 2 paar schoenen vergoed.
ik daarintegen heb het volledige bedrag terug gevraagt want mijn dochter heeft zo niks aan haar schoenen.
wat kan ik doen?
mijn dochter heeft 3 paar schoenen gekocht bij simsalabim in Groningen.
het eerste paar ging na 3 maanden al stuk en het tweede na er twee keer op te hebben gelopen.
ook het derde paar ging al binnen 2 maanden kapot.
samen kosten die schoenen bijna 300 euro.
nu hebben we meteen geklaagt en gevraagt om reparatie of vergoeding maar daar werdt niet op gereageerd.
ook hebben we intensief email contact gehad.
na afloop werd er gezegt dat mijn dochter er niet goed op had gelopen en we kregen de helft van de laatste 2 paar schoenen vergoed.
ik daarintegen heb het volledige bedrag terug gevraagt want mijn dochter heeft zo niks aan haar schoenen.
wat kan ik doen?