KPN liegt over haar "concurrent" Telfort
Geplaatst: 02 apr 2009 14:37
KPN opgebeld op hun service nummer 1200:
Via keuze optie opzeggen abonnement:
Gesprek:
Wat is de reden dat u het abonnement wilt stopzetten?
Omdat Telfort goedkoper is.
Betoog tegen Telfort:
Je betaalt per minuut en bij KPN telecom per seconde en is dat abonnement van Telfort duurder. Als je 1.01 minuut belt betaal je voor 2 minuten. Bovendien heb je een slechter bereik met Telfort. Hoewel je belt met het KPN netwerk bel je met het OUDE KPN netwerk. Je belt gemiddeld 230 minuten per maand je kan dan beter voor 9,95 euro per maand 240 belbundel nemen.
Deze beweringen lijken mij onjuist. KPN heeft geen 2 netwerken! En je betaalt alleen de eerste volledige minuut daarna per seconde?
Via keuze optie opzeggen abonnement:
Gesprek:
Wat is de reden dat u het abonnement wilt stopzetten?
Omdat Telfort goedkoper is.
Betoog tegen Telfort:
Je betaalt per minuut en bij KPN telecom per seconde en is dat abonnement van Telfort duurder. Als je 1.01 minuut belt betaal je voor 2 minuten. Bovendien heb je een slechter bereik met Telfort. Hoewel je belt met het KPN netwerk bel je met het OUDE KPN netwerk. Je belt gemiddeld 230 minuten per maand je kan dan beter voor 9,95 euro per maand 240 belbundel nemen.
Deze beweringen lijken mij onjuist. KPN heeft geen 2 netwerken! En je betaalt alleen de eerste volledige minuut daarna per seconde?