LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele2 weigerd aansluiting
tele2 weigerd aansluiting
Helaas ben ik ook een van de vele die tegen de chaos van tele2 aanloopt.
Door een foutje was mijn geld niet gestort en kon tele2 niet afschrijven.
Toen we dit ontdekte hebben we het meteen overgemaakt en drie dagen later heb ik gebeld of het binnen was.
Dat was het geval, ik had zelfs te veel betaald, maar dat zou verrekend worden met de volgende factuur.
Tot mijn stomme verbazing werden we ineens afgesloten.
Ik gebeld en werd me verteld dat het was vanwege een achterstand.
Dus ik gevraagd om eens goed te kijken, want naar mijn weten was nu alles betaald.
Dat klopte en zelfs te veel (wist ik al) ,dus het zou doorgezet worden naar incasso en ik zou binnen 5 dagen terug gebeld worden, niet dus.
Ik maar weer zelf gebeld en de zaak lag ineens bij intrum terwijl ik toch op tijd nog betaald had.
Ik werd doorverbonden en bij intrum was ik niet bekend, dus ik kon weer terug bellen.
Daar kreeg ik te horen dat ze me niet aansloten totdat ik de incasso kosten betaald had.
Erg lastig als je niet bekend bent bij intrum, dus ze zzouden het weer doorzetten naar incasso en ik zou weer gebeld worden.
Wederom kon ik zelf bellen en werd me gevraagd terug te bellen, omdat incasso er niet meer was.
Wel konden ze me vertellen dat het opgelost was,maar dat ik incasso moest hebben voor de aansluiting.
Vanochtend om half 9 hing ik weer in de tel en nu was het ineens weer niet opgelost.
Ze snapten er zelf ook niks meer van en ik werd in de wacht gezet zodat er navraag gedaan kon worden.
Er werd me toegezegd dat incasso nu alles ging nabellen en mij deze ochtend zou terug bellen.
Je raad het al, niet dus.
Vanmiddag weer gebeld en nu was er weer niks bekend
Wederom zou het doorgezet worden en of ik niet meer wilde bellen
Ze zouden mij wel bellen.
Aangezien ik het zat ben heb ik de advocaat gebeld die me adviseerde om nog eens contact op te nemen met intrum om navraag te doen en als ik inderdaad niet bekend ben te vragen om een schrijven hiervan.
Dit werd me geweigerd, wat hij al verwachtte, dus heb ik op zijn advies de naam opgevraagd van de persoon waarmee ik gesproken heb en tele2 hiermee geconfronteerd.
Dit werd me niet in dank afgenomen door tele2,ze wilde me niet meer te woord staan en ik moest het belletje van incasso maar afwachten.
Ik heb de advocaat teruggebeld met het verhaal en hij vroeg me nog een keer te bellen met het volgende:
Aangezien er geen achterstand is moet tele2 mij weer aansluiten, doen ze dit niet plegen ze contractbreuk en mag ik het contract verbreken.
Ik moest ze een week de tijd geven om weer aan te sluiten.
De reactie die ik kreeg was dat ik het telefoontje van incasso maar moest afwachten en dat ze me verder niet wilde helpen.
Ik heb nog gezegd dat ze een notitie kon maken dat ze een aangetekende brief konden verwachten met het zelfde verhaal op advies van de advocaat.
Ze hing meteen op.
Morgen gaat er dus een aangetekende brief naar tele2, maar of ik daar wijzer vn wordt?
Volgens de advocaat sta ik in mijn recht en kan tele2 op zijn kop gaan staan, maar hebben ze geen poot om op te staan.
Het probleem is dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd en dat de muren nog beter luisteren dan hun.
Dus las iemand nog suggesties heeft om tot die gasten door te dringen graag...
Ik ben nl ook nog eens hoogzwanger en heb er weinig trek in om nog constant in de tel te moeten hangen als ik net bevallen ben.
Door een foutje was mijn geld niet gestort en kon tele2 niet afschrijven.
Toen we dit ontdekte hebben we het meteen overgemaakt en drie dagen later heb ik gebeld of het binnen was.
Dat was het geval, ik had zelfs te veel betaald, maar dat zou verrekend worden met de volgende factuur.
Tot mijn stomme verbazing werden we ineens afgesloten.
Ik gebeld en werd me verteld dat het was vanwege een achterstand.
Dus ik gevraagd om eens goed te kijken, want naar mijn weten was nu alles betaald.
Dat klopte en zelfs te veel (wist ik al) ,dus het zou doorgezet worden naar incasso en ik zou binnen 5 dagen terug gebeld worden, niet dus.
Ik maar weer zelf gebeld en de zaak lag ineens bij intrum terwijl ik toch op tijd nog betaald had.
Ik werd doorverbonden en bij intrum was ik niet bekend, dus ik kon weer terug bellen.
Daar kreeg ik te horen dat ze me niet aansloten totdat ik de incasso kosten betaald had.
Erg lastig als je niet bekend bent bij intrum, dus ze zzouden het weer doorzetten naar incasso en ik zou weer gebeld worden.
Wederom kon ik zelf bellen en werd me gevraagd terug te bellen, omdat incasso er niet meer was.
Wel konden ze me vertellen dat het opgelost was,maar dat ik incasso moest hebben voor de aansluiting.
Vanochtend om half 9 hing ik weer in de tel en nu was het ineens weer niet opgelost.
Ze snapten er zelf ook niks meer van en ik werd in de wacht gezet zodat er navraag gedaan kon worden.
Er werd me toegezegd dat incasso nu alles ging nabellen en mij deze ochtend zou terug bellen.
Je raad het al, niet dus.
Vanmiddag weer gebeld en nu was er weer niks bekend
Wederom zou het doorgezet worden en of ik niet meer wilde bellen
Ze zouden mij wel bellen.
Aangezien ik het zat ben heb ik de advocaat gebeld die me adviseerde om nog eens contact op te nemen met intrum om navraag te doen en als ik inderdaad niet bekend ben te vragen om een schrijven hiervan.
Dit werd me geweigerd, wat hij al verwachtte, dus heb ik op zijn advies de naam opgevraagd van de persoon waarmee ik gesproken heb en tele2 hiermee geconfronteerd.
Dit werd me niet in dank afgenomen door tele2,ze wilde me niet meer te woord staan en ik moest het belletje van incasso maar afwachten.
Ik heb de advocaat teruggebeld met het verhaal en hij vroeg me nog een keer te bellen met het volgende:
Aangezien er geen achterstand is moet tele2 mij weer aansluiten, doen ze dit niet plegen ze contractbreuk en mag ik het contract verbreken.
Ik moest ze een week de tijd geven om weer aan te sluiten.
De reactie die ik kreeg was dat ik het telefoontje van incasso maar moest afwachten en dat ze me verder niet wilde helpen.
Ik heb nog gezegd dat ze een notitie kon maken dat ze een aangetekende brief konden verwachten met het zelfde verhaal op advies van de advocaat.
Ze hing meteen op.
Morgen gaat er dus een aangetekende brief naar tele2, maar of ik daar wijzer vn wordt?
Volgens de advocaat sta ik in mijn recht en kan tele2 op zijn kop gaan staan, maar hebben ze geen poot om op te staan.
Het probleem is dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd en dat de muren nog beter luisteren dan hun.
Dus las iemand nog suggesties heeft om tot die gasten door te dringen graag...
Ik ben nl ook nog eens hoogzwanger en heb er weinig trek in om nog constant in de tel te moeten hangen als ik net bevallen ben.
Re: tele2 weigerd aansluiting
Dit is een typisch voorbeeld dat 99% van het werk niet meer door mensen maar door systemen wordt gedaan. Maar het is wel erg vreemd dat ze op afspraak geen betaling kunnen verwerken. Enigste wat je kan doen is klagen totdat ze er iemand op zetten met de juiste autorisatie.
Helaas is dit vaak wel de klachten afdeling, wat niet altijd efficient en vlot werkt. Of als je gelukt hebt een hoge pief van de debiteuren afdeling.
Helaas is dit vaak wel de klachten afdeling, wat niet altijd efficient en vlot werkt. Of als je gelukt hebt een hoge pief van de debiteuren afdeling.
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: tele2 weigerd aansluiting
Binnenkort krijg je onderstaand bericht van WebServiceTele2 in dit draadje. Tele2 doet namelijk aan schadebeperking op dit forum om hun bar slechte imago wat op te poetsen. Ze kammen het hele forum af op klagers om hun "gezeur" zo veel mogelijk de kop in te drukken. In de tussentijd laten ze de boel lekker de boel bij Tele2 en maken ze elke dag weer nieuwe slachtoffers. Het bericht luidt:
"Beste Mamasan
ik ben een medewerker van Tele2, graag zou ik u willen vragen om u gegevens en uw klacht naar [email protected] te sturen zodat ik u zo goed en spoedig mogelijk van dienst kan zijn.
Mvg,
Webservice Tele2."
Een geschil aanspannen tegen SGC is gratis als je in het gelijk wordt gesteld. Daar heb je gelukkig geen (dure) advocaat voor nodig. De procedure is makkelijk, overzichtelijk en kan online gevoerd worden. Vergeet niet om een redelijke schadevergoeding te vorderen voor de tijd en moeite die je nodeloos in deze kwestie hebt moeten steken. SGC honoreert schadevergoedingen.
www.sgc.nl > Electronische Communicatiediensten.
"Beste Mamasan
ik ben een medewerker van Tele2, graag zou ik u willen vragen om u gegevens en uw klacht naar [email protected] te sturen zodat ik u zo goed en spoedig mogelijk van dienst kan zijn.
Mvg,
Webservice Tele2."
Een geschil aanspannen tegen SGC is gratis als je in het gelijk wordt gesteld. Daar heb je gelukkig geen (dure) advocaat voor nodig. De procedure is makkelijk, overzichtelijk en kan online gevoerd worden. Vergeet niet om een redelijke schadevergoeding te vorderen voor de tijd en moeite die je nodeloos in deze kwestie hebt moeten steken. SGC honoreert schadevergoedingen.
www.sgc.nl > Electronische Communicatiediensten.
-
- Berichten: 249
- Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59
Re: tele2 weigerd aansluiting
Geachte Mamasan
Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2
en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Tele2 webservice
Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2
en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Tele2 webservice
Re: tele2 weigerd aansluiting
He kijk damagecontrol reageert
Re: tele2 weigerd aansluiting
He kijk damagecontrol reageert
Re: tele2 weigerd aansluiting
tja de webservice had ik al gemaild, alleen jammer dat ze niet terug mailen.
Ook van de aangetekende brief weet met wonderbaarlijk genoeg niets, maar ondertussen wel de factuur kunnen sturen
Geld binnen halen kan wel, maar aansluiten ho maar.
Het begint er op te lijken dat ik toch het contract kan laten ontbinden en maar overstap naar een ander.
Om nog weken te wachten tot er is een wakker wordt zie ik niet zitten.
Ook van de aangetekende brief weet met wonderbaarlijk genoeg niets, maar ondertussen wel de factuur kunnen sturen
Geld binnen halen kan wel, maar aansluiten ho maar.
Het begint er op te lijken dat ik toch het contract kan laten ontbinden en maar overstap naar een ander.
Om nog weken te wachten tot er is een wakker wordt zie ik niet zitten.
Re: tele2 weigerd aansluiting
En zijn u problemen ondertussen al opgelost door [email protected]