| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] duur abonnement voor prepaid toestel?
duur abonnement voor prepaid toestel?
Hallo,
Allereerst zal ik mij even voorstellen, mijn naam is tyson een 20 jarige student uit arnhem.
Ik zit met een vraag.
Twee weken geleden, heb ik bij de Bel Company een 2 jarig Vodafone Basis € 22,50 abonnement met een LG KC550 afgesloten.
Het toestel sprak mij erg aan om zijn stoere uiterlijk.
Volgens de verkoopster van de BC was het een nieuwer model van LG en zou die los (simlock vrij) 250 á 300 euro kosten.
Ik heb dus dat abonnement genomen.
Nu 2 weken later zie ik dat het toestel in de Media Markt simlock vrij voor slechts 166 euro! navraag bij een andere telecom zaak leerde mij dat het toestel zels op korte termijn PREPAID voor zo`n 150 euro beschikbaar komt.
Nu is mijn vraag,
had de verkoopster van de Bel Company mij dit moeten melden voordat ik de keuze maakte van het abonnement?
Zodat ik nog een ander en eventueel wat duurder toestel kon uitzoeken?
Ik moet er tenslotte toch 2 jaar mee doen.
Als de verkoopster hiermee in de fout is gegaan kan ik dan veronderstellen dat dit een vorm van misleiding is en ik dus ben misleid?
En zo ja, wat zou ik er aan kunnen doen.
Of zou Vodafone mij een goedkoper/1 jarig abonnement moeten aanbieden?
En wat kan er aan gedaan worden zodat ook andere klanten niet misleid worden door telecom zaken bij het aanschaffen van een abbonement.
Hoop op reacties van mensen die mij kunnen helpen.
Mvg.
Allereerst zal ik mij even voorstellen, mijn naam is tyson een 20 jarige student uit arnhem.
Ik zit met een vraag.
Twee weken geleden, heb ik bij de Bel Company een 2 jarig Vodafone Basis € 22,50 abonnement met een LG KC550 afgesloten.
Het toestel sprak mij erg aan om zijn stoere uiterlijk.
Volgens de verkoopster van de BC was het een nieuwer model van LG en zou die los (simlock vrij) 250 á 300 euro kosten.
Ik heb dus dat abonnement genomen.
Nu 2 weken later zie ik dat het toestel in de Media Markt simlock vrij voor slechts 166 euro! navraag bij een andere telecom zaak leerde mij dat het toestel zels op korte termijn PREPAID voor zo`n 150 euro beschikbaar komt.
Nu is mijn vraag,
had de verkoopster van de Bel Company mij dit moeten melden voordat ik de keuze maakte van het abonnement?
Zodat ik nog een ander en eventueel wat duurder toestel kon uitzoeken?
Ik moet er tenslotte toch 2 jaar mee doen.
Als de verkoopster hiermee in de fout is gegaan kan ik dan veronderstellen dat dit een vorm van misleiding is en ik dus ben misleid?
En zo ja, wat zou ik er aan kunnen doen.
Of zou Vodafone mij een goedkoper/1 jarig abonnement moeten aanbieden?
En wat kan er aan gedaan worden zodat ook andere klanten niet misleid worden door telecom zaken bij het aanschaffen van een abbonement.
Hoop op reacties van mensen die mij kunnen helpen.
Mvg.
Laatst gewijzigd door tyson_89 op 04 apr 2009 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: duur abonnement voor prepaid toestel?
@ vogels:
dan zit ik alsnog wel 2 jaar aan een contract vast voor een prepaid toestel
dan zit ik alsnog wel 2 jaar aan een contract vast voor een prepaid toestel
Moeilijke vraag misschien voor een student maar denk je dat je BelCompany kunt aanspreken op het feit dat het toestel bij twee andere firma goedkoper wordt aangeboden?
Ik zal je even helpen: Nee, Bel Company kan dat niet want kent het actie-aanbod van andere firma's niet. Je kunt het niet op dwaling gooien en er valt ook niets te verhalen.
Je overige argumenten doen niet ter zaken.
Ik zal je even helpen: Nee, Bel Company kan dat niet want kent het actie-aanbod van andere firma's niet. Je kunt het niet op dwaling gooien en er valt ook niets te verhalen.
Je overige argumenten doen niet ter zaken.
bij bel company ligt ie vanaf eind deze maand ook voor 150 euro in de winkel...
Nog even: als je van te voren had gegoogled had je kunnen weten dat het toestel zeker als sinds augustus 2008 op de markt is, dus nieuw....?
beetje kort door de bocht weet je niet
als je mbt tot telefoons nogal een leek bent, en ik ga niet eerst googlen voor ik iets koop beetje onzin
ik ga toch ook niet eerst googlen voor ik m`n boodschappe ga dooen
als je mbt tot telefoons nogal een leek bent, en ik ga niet eerst googlen voor ik iets koop beetje onzin
ik ga toch ook niet eerst googlen voor ik m`n boodschappe ga dooen
Ga dan ook niet lopen klagen! Als je te belazerd bent om info te vergaren voor je iets koopt moet je de consequenties ook maar accepteren. Met deze actie ben je weer de stereotype, luie student die wacht tot alles zijn kant opwaait....
En een luie student doet geen boodschappen, die bestelt pizza!
De toekomst van Nederland is weer veiliggesteld.....
En een luie student doet geen boodschappen, die bestelt pizza!
De toekomst van Nederland is weer veiliggesteld.....
-
michaelz1981
Je had van te voren maar verschillende winkels of via internet rond moeten kijken wat het toestel los ongeveer kost. Maar als je te lui ben om zelf informatie te vergaren dan kan je achteraf neit klagen dat je te duur uit ben. BC heeft je niet misleid want jij hebt zelf vrijwillig die contract ondertekend. Eigen stomme fout. EN nu heb je gewoon pech 
Dat zijn van die impuls aankopen, nadien weet je dat je je beter had moeten informeren. Je bent jong, beschouw dit als een levensles.