LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dakkapel advies!!!

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
nilssandra08
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 apr 2009 16:31

dakkapel advies!!!

Ongelezen bericht door nilssandra08 »

Hallo,

Wij willen 2 dakkapellen laten plaatsen. Heeft iemand toevallig ervaring met Roof Design in Tilburg of Kapdak in Middelharnis. We wonen in
Gorinchem.

jelke
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2009 10:43

Re: dakkapel advies!!!

Ongelezen bericht door jelke »

Hallo, wij willen in zee met roof design. Hebben nog niks concreet afgesproken maar we hebben het gevoel dat dit bedrijf wel goede dakkapellen levert. Ook wij willen 2 dakkapellen laten plaatsen.

nilssandra08
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 apr 2009 16:31

Re: dakkapel advies!!!

Ongelezen bericht door nilssandra08 »

Oke. Willen jullie dat ook nog voor de zomervakantie gaan doen. Hebben jullie toevallig ook nog bij andere bedrijven offertes aan gevraagd?

jelke
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2009 10:43

Re: dakkapel advies!!!

Ongelezen bericht door jelke »

Hoi, jij, wij willen een dakkapel voor de zomer laten zetten en de andere (aan voorkant) in augustus. De aanvraag voor de vergunning zal langer duren vandaar.
Wij hebben ook bij Windak en bij Proworks offertes aangevraagd. We hebben gegoogled op offertes dakkapel en toen hebben er ook een aantal berdijven een mail gestuurd met de link naar hun website.

nilssandra08
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 apr 2009 16:31

Re: dakkapel advies!!!

Ongelezen bericht door nilssandra08 »

Ja wij kregen ook van verschillende bedrijven mailtjes. Ik moet zeggen dat ik nu een offerte binnen hebt van Sabino bouw te Nunspeet. Die scheelt ongeveer 1500,- met Roof Design. (goedkoper) En een groot voordeel daar van vind ik ook dat je niet hoeft aan te betalen. Zeker in deze tijd vind ik dat ook een groot risico! Dus wij zijn er nog niet uit.

starwoman
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 apr 2009 17:09

Re: dakkapel advies!!!

Ongelezen bericht door starwoman »

Kapdak in Middelharnis, veel praatjes, maar ik zit nu al bijna 6 weken op de officiele offerte te wachten, na tig telefoontjes, van hij komt eraan.

Jammer voor hun, maar als je al zo laks met klanten omgaat, dan bestel ik helemaal niks bij hun.
Wie weet moet je ook een jaar wachten op je dakkapel.

prd
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 jun 2008 21:15

Re: dakkapel advies!!!

Ongelezen bericht door prd »

Kijk eens bij G. Klaassen bv http://www.kl-dakkapel.nl/

Heb door dit bedrijf twee dakkapellen laten plaatsen en ben tevreden. Enig nadeel is dat je de binnenkant zelf moet afwerken.

2marjan74
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 apr 2009 20:11

Re: dakkapel advies!!!

Ongelezen bericht door 2marjan74 »

Heb 2 dakkapellen van kapdak (sinds 2005) en dat is goed bevallen, aan de binnen kant netjes afgewerkt.
Heb een storing gehad met mn rolluik maar dat werd na een telefoontje nagekeken.
al met al erg tevreden over kapdak

groetjes marjan

starwoman
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 apr 2009 17:09

Re: dakkapel advies!!!

Ongelezen bericht door starwoman »

ik wacht nog steeds op de offerte van Kapdak.

Goede service hoor!!

abigail
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2009 11:49

Re: dakkapel advies!!!

Ongelezen bericht door abigail »

Hallo,

zoals de naam doet vermoeden is dit een doorstart uit roofs & casings uit zundert.
en misschien daarvoor diverse keren doorgestart uit akkon, korada, arako en ga zo maar door.
misschien kan je me een berichtje sturen over wie er bij je geweest is thuis.
zoals ik het zie op de site en de opel vivaro is het dezelfde.
ik zou er persoonlijk niet mee in zee gaan heb de nodige narigheid gehad en heb een ander het moeten laten opknappen wat weer voor een extra kostenpost zorgt.

VDT
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 jun 2007 19:45

Re: dakkapel advies!!!

Ongelezen bericht door VDT »

Hier een bericht van Roof Design.
Wij hebben niets te maken met Roofs en Casings onze naam begint
alleen ook met Roof. Wij zijn al bijna 20 jaar werkzaam in deze branche en nog nooit failliet geweest. Wij vinden dit niet aangenaam dat onze naam wordt gelinkt aan Roofs en Casings. Ben benieuwd wie die praatjes de wereld in brengt. Wij leveren een goede kwalitiets dakkapel en werken alles netjes met onze klanten af. Wij vinden het ook jammer dat dit soort bedrijven dit ongestraft kunnen doen.
Voor vragen Tel 0614897081 Wij hopen dat deze mededeling eraan bijdraagt dan u eerst de juiste informatie verzameld voor u op dit forum
berichten over ons plaats.
Roof Design

VDT
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 jun 2007 19:45

Re: dakkapel advies!!!

Ongelezen bericht door VDT »

Hier nog eens een bericht van Roof Design.
Ons KvK nr is 16077215 ingeschreven sinds 12.2.1990.
Heel vervelend om ons zo te moeten bewijzen door toedoen van anderen.

ntistudent
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 apr 2009 18:39

Re: dakkapel advies!!!

Ongelezen bericht door ntistudent »

nilssandra08 schreef:Hallo,

Wij willen 2 dakkapellen laten plaatsen. Heeft iemand toevallig ervaring met Roof Design in Tilburg of Kapdak in Middelharnis. We wonen in
Gorinchem.

in ieder geval zal ik nooit meer iets bij kapdak bestellen. ik heb 4 maanden geleden een offerte en benodigdheden digitaal teruggestuurd, voorschot gedaan en tot vandaag hebben ze nog geen eens een aanvraag bouwvergunning geregeld. de oorspronkelijke plaatsingdatum is inmiddels verstreken. heb tot 2 x toe de gevraagde gegevens verstrekt en nog steeds vragen ze om dezelfde gegevens. uiteraard hebben ze hun excuses aangeboden, echt jammer dat het organisatorisch daarzo een rommel is. hun website is duidelijk en informatief, maar in de praktijk loopt het anders lijkt wel.

Joepie Joepie
Berichten: 1170
Lid geworden op: 09 dec 2013 15:30

Re: dakkapel advies!!!

Ongelezen bericht door Joepie Joepie »

Ik heb nu een bedrijf dat na de door mij getoonde interesse in combinatie met een 0% BTW korting effectief de prijs met zo'n 20% heeft verhoogd en ik moet snel beslissen want anders geldt de korting niet meer?!?!?
- Het is in mijn ogen best gerenomeerd bedrijf en ik wil hen nu aan de oude offerte houden, maar ze zijn zo glad als een aal...

Joep

Gesloten