LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Internet van Het Net

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
brendasteegers
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2009 09:00

Internet van Het Net

Ongelezen bericht door brendasteegers »

Ik heb in oktober internet van Het Net ontvangen. Nadat het niet werkte heb ik alles terug gestuurd en mijn abonnement opgezegd. Dit is allemaal bevestigd door KPN. Echter ik kreeg nog steeds een rekening en later een incassobureau achter me aan. Ik heb werderom KPN gebeld en zij gaven toe dat de fout bij hen lag en zouden dit oplossen. Dit konden zij echter niet regelen en eisen nu dat ik het geld als nog overmaak naar het incassobureau. ik vind dit echt belachelijk aangezien ik ookal ruim 20 euro belkosten aan hen op heb gemaakt.
Ik krijg mijn belkosten dus niet terug, mijn kosten niet die ik heb gemaakt om alles terug te sturen en ze eisen dat ik eventjes 170 euro overmaak naar een incasso bureau, zodat ik zelf achter mijn geld aan kan gaa.
Wat kan ik hier aan doen?

Diemux
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 apr 2009 13:27

Re: Internet van Het Net

Ongelezen bericht door Diemux »

Gewoon niet betalen? Jij hebt niks fout gedaan. Gewoon even het hele verhaal uitleggen aan het incassobureau, zij zullen dan weer alles terug koppelen naar KPN.

Maar HetNet/KPN is absoluut een ramp op het gebied van service. Zou me doodschamen als ik er zou werken.

klantaf
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 mar 2009 11:55

Re: Internet van Het Net

Ongelezen bericht door klantaf »

Als je het over HetNet heb, dan heb je het over het laagste soort mensen wat er bestaat en dat kan jou elke dag voorliegen, belazeren, ontkennen, jou de schuld geven van wat er is fout gegaan, je geld afnemen, onbeschoft en arrogant tegen je zijn.
Als je het over de Maffia heb, dan heb je het over HetNet. DAT IS DE MAFFIA.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Internet van Het Net

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Je kan een geschil indienen bij de Geschillencommissie SGC als ze je blijven lastigvallen, www.sgc.nl Het hele forum staat er vol mee, even zoeken dus.

Klaag altijd per e-mail en niet per telefoon. Je hebt nu - als ik het goed begrijp - geen schriftelijk bewijs van het gebeurde.

~Lady- N~
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 dec 2008 14:58

Re: Internet van Het Net

Ongelezen bericht door ~Lady- N~ »

Ik raad je aan om naar de Factuurservice te bellen, die moeten intern een klacht aanmaken en die bellen dan ook meteen de debiteuren die de vordering bij het incassoburo moeten terughalen...

Veel succes

Gesloten