Vodafone betalingen
Geplaatst: 06 apr 2009 22:09
Ik heb het helemaal gehad met Vodafone! En ik voel me zo machteloos! Dat is het erge! Zij hebben de macht om je af te sluiten! Zomaar!
Ik heb 2 abonnementen bij Vodafone.
Bij één werd al een half jaar lang door Mobillon geld geïnt, waarvan ik niet wist. Ok, ik moet het betalen, dus ik een betalingsregeling van 4 termijnen. Inmiddels heb ik trouw op tijd de eerste 2 termijnen betaald. Krijg ik een brief dat ik nog steeds niet betaald heb en dat ik binnenkort het hele bedrag moet betalen! Ik heb bewijs van mijn bank dat ik heb betaald aan het goed bankreknr. Toch blijven ze ontkennen!
Voor mijn andere abonnement kreeg ik ook herinneringen. Uiteindelijk werd ik afgesloten. Bleek dat ik dezelfde rekening al 2x betaald had, op tijd! Na de blokkade heb ik het wéér betaald, omdat ik niet zonder gsm kan! Toen werd ik weer aangesloten en moet ook de déblokkade betalen!
Hoewel ik bewijzen stuur, toch volhouden dat ik niet betaald had!
Wat kan ik in godsnaam doen! Ik word hier zo kwaad en moedeloos van!
Klantenservice is sowieso niet te bereiken, dus alles moet via email. Ik wil iemand spreken, maar dat lukt niet.
Nee, ik NOOIT MEER VODAFONE!
Ik heb 2 abonnementen bij Vodafone.
Bij één werd al een half jaar lang door Mobillon geld geïnt, waarvan ik niet wist. Ok, ik moet het betalen, dus ik een betalingsregeling van 4 termijnen. Inmiddels heb ik trouw op tijd de eerste 2 termijnen betaald. Krijg ik een brief dat ik nog steeds niet betaald heb en dat ik binnenkort het hele bedrag moet betalen! Ik heb bewijs van mijn bank dat ik heb betaald aan het goed bankreknr. Toch blijven ze ontkennen!
Voor mijn andere abonnement kreeg ik ook herinneringen. Uiteindelijk werd ik afgesloten. Bleek dat ik dezelfde rekening al 2x betaald had, op tijd! Na de blokkade heb ik het wéér betaald, omdat ik niet zonder gsm kan! Toen werd ik weer aangesloten en moet ook de déblokkade betalen!
Hoewel ik bewijzen stuur, toch volhouden dat ik niet betaald had!
Wat kan ik in godsnaam doen! Ik word hier zo kwaad en moedeloos van!
Klantenservice is sowieso niet te bereiken, dus alles moet via email. Ik wil iemand spreken, maar dat lukt niet.
Nee, ik NOOIT MEER VODAFONE!