Advies problemen Telfort
Geplaatst: 07 apr 2009 13:40
Mensen, het is allemaal heel simpel hoor: als je van mening bent dat Telfort niet levert wat is overeengekomen en je wilt er vanaf, dan stuur je eenmalig een aangetekende brief waarin je het bedrijf ingebreke stelt met een termijn om de overeenkomst alsnog na te leven. Stel de termijn in redelijkheid vast op 14 dagen.
Na die termijn stuur je nog een briefje waarin je aangeeft dat het bedrijf in verzuim is en dat men niet voldoet aan de verplichting zoals deze uit de koopovereenkomst blijkt. Storneer vervolgens alle bedragen voor zover dat mogelijk is en laat je bank een selectieve incasso blokkade op de rekening zetten (kost vaak geld, je kunt ook alle incasso's direct laten storneren, wel goed in de gaten houden).
Bewaar alle brieven in kopie.
Volgt er een incassobureau? Niet bang worden en gewoon laten lopen!
Na die termijn stuur je nog een briefje waarin je aangeeft dat het bedrijf in verzuim is en dat men niet voldoet aan de verplichting zoals deze uit de koopovereenkomst blijkt. Storneer vervolgens alle bedragen voor zover dat mogelijk is en laat je bank een selectieve incasso blokkade op de rekening zetten (kost vaak geld, je kunt ook alle incasso's direct laten storneren, wel goed in de gaten houden).
Bewaar alle brieven in kopie.
Volgt er een incassobureau? Niet bang worden en gewoon laten lopen!