Pagina 1 van 1

BBI-reizen, wegens 'technische storing' 200 xtra in rekening

Geplaatst: 07 apr 2009 16:26
door hemaworst
vorige maand voor 10 man (6 volwassenen en 4 kids) een weekendje disney geboekt bij BBI reizen voor 1250 euro.
omdat via de website boeken niet kan, heb ik gebeld en een optie genomen op een weekendje disney in de davy crocket range.
De dame aan de telefoon rekende netjes voor mij uit dat het totaal bedrag op 1250 euro zou komen, ik kwam ook op ongeveer dat bedrag als ik op de site voor 2 x 5 personen inboekte dus ging ervanuit dat dat bedrag klopte.
na 2 dagen de optie bevestigd, waarop direct de definitieve boeking en factuur volgden.. netjes de aanbetaling gedaan en vanmorgen vroeg via internetbankieren het restant.

so far so good..

totdat ik echter vanmiddag een mailtje kreeg! vanwege een technische storing in het reserveringssysteem klopte het bedrag niet (verkeerde berekening met de bezetting)!! of ik nog even 200 euro extra over wilde maken??
oprechte excuses etc. etc. en welja.. heel aardig ter compensatie een waardebon van maar liefst 25 euro te gebruiken bij een volgende boeking!!!

Ik vind het een rare manier van doen.. en kan me niet voorstellen dat ik de enige ben bij wie die 'technische fout' tot extra kosten hebben geleid..

over 10 man genomen is het 'maar' 20 euro per persoon, maar 6 daarvan zijn lid van mijn gezin.. dus voor mij is het 120 euro wat ik nu duurder uit ben!! dat is voor mij een hoop geld! we zijn niet voor niets op deze aanbieding afgegaan!! (met een gezin met 4 kids is disney een dure aangelegenheid!) maar we die 200 extra niet betalen lopen we het risico dat het hele reisje niet doorgaat!!

wie heeft dit ook meegemaakt en/of weet wat ik het beste kan doen??

Re: BBI-reizen, wegens 'technische storing' 200 xtra in rekening

Geplaatst: 14 apr 2009 17:47
door hemaworst
Hieronder de reactie die ik uiteindelijk van BBI op mijn klacht kreeg!!
helemaal naar tevredenheid opgelost uiteindelijk, maar wel jammer dat het zo moest...
aan de telefoon wilden ze niet op de zaak ingaan, ik moest maar een e-mail sturen.. dat heb ik dus gedaan en hieronder de snelle reactie (vanmorgen gestuurd, vanmiddag beantwoord..)

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw email d.d. 14 april 2009. Reacties van klanten als u helpen ons bij het verbeteren van onze reizen, service en informatievoorziening.

Wij begrijpen uw standpunt en betreuren, net als u, de gang van zaken. De directie heeft naar aanleiding van uw reactie dan ook nogmaals overleg gevoerd en besloten dat de extra kosten niet bij u in rekening gebracht zullen worden. U zult dan ook geen aangepaste factuur ontvangen.

Wij gaan er vanuit dat de situatie hiermee naar tevredenheid is opgelost en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen op één van onze reizen.

Namens BBI Reizen wens ik u een prettig verblijf in Disneyland Resort Paris – Davy Crockett Ranch. Mocht u naar aanleiding van deze email nog vragen hebben, kunt u altijd contact met me opnemen.


Met vriendelijke groeten,