OPGELOST Acer Aspire 6935G-844G32BN Garantie /OPGELOST
Geplaatst: 08 apr 2009 11:34
Op 5 januarie 2009 kocht ik via wehkamp een Acer Aspire 6935G-844G32BN notebook + extra garantie.
De levering ging erg snel MAARRR vanaf dag 1 meteen problemen , en heb deze toen ook gemeld bij wehkamp maar ik werd doorverwezen naar Acer zelf.
Ik heb toen Acer gebeld en het probleem uitgelegd , de laptop werd de dag erna opgehaald door ups.
naar een week kreeg ik hem terug met een mooi raport erbij waarop stond dat de laptop gerepareerd en getest was en nu alles goed werkt.
Maar toen ik hem opstarte bleek al snel dat hij helemaal niet gerepareerd was , sterker nog er ontbraken zelfs onderdelen Bijvoorbeeld de ingebouwde netwerk adapter / bluetooth enz ...enz.. .
Ik heb meteen opnieuw met acer gebeld en moest hem weer opsturen ,
dus de dag erna werd hij weer opgehaald door ups .
Zelfs de chauffeur van ups zei toen al tegen me van wij doen niets anders dan computers heen en weer brengen .
de 2e reparatie duurde 3 weken en jullie raden het misschiens al , inderdaad hij was nog steeds niet gerepareerd .
Ik heb toen meteen met wehkamp gaan bellen en daar werd me wel excusses aangeboden maar werd weer naar acer doorverwezen .
dus ik belde weer naar acer en weer werd hij opgehaald.
deze keer werd hij wel met spoed gerepareerd , en ik moet zeggen het ging ook vlot binnen 5 dagen had ik hem terug maar ongerepareerd .
toen was voor mij de maat vol en heb toen een klacht via email aan wehkamp gestuurd met de vermelding dat ik een nieuwe laptop eis en als dit niet zou gebeuren ik er werk van ging maken via mijn advocaat.
ik kreeg als antwoord van wehkamp dat het normaal niet de gang van zaken is (acer bepaald namelijk of je een nieuwe mag krijgen) maar dat ze toch een oplossing voor me gingen zoeken .
Dit duurde een paar dagen waarop ze me belde met de melding dat ze zelf met acer contact gingen opnemen en dat ze me de volgende dag zouden terug bellen.
de dag erna belde ze me op met eindelijk goed nieuws , ik krijg een nieuwe laptop want de mijne had zware hardware problemen.
Aangezien Acer de laptop niet op voorraad had kon het wel nog 2 weken duren.
inmiddels zitten we al in de 3e week maar nog steeds geen laptop !!
ik heb deze morgen nog met acer gebeld , ze vonden het vreemd dat het zo lang duurde maar konden me helaas nog niets zeggen over hoelang het nog gaat duren.
ze hebben me beloofd dat ik uiterlijk aanstaande vrijdag een telefoontje krijg van acer .
Dit heb ik uiteraard ook weer bij wehkamp gemeld , Mijn huidige oude pc draaid nog maar op halve kracht en kan gewoon niet zonder computer.
ik ben erg nieuwschierig hoe wehkamp nu weer gaat reageren.
TIP AAN IEDEREEN DIE EEN NOTEBOOK/DESKTOP PC WIL AANSCHAFFEN :
KOOP ER NOOIT ÉÉN VAN ACER
dit is in iedergeval de laatste van acer die hier ooit in huis komt.
mvg ,
Ben
De levering ging erg snel MAARRR vanaf dag 1 meteen problemen , en heb deze toen ook gemeld bij wehkamp maar ik werd doorverwezen naar Acer zelf.
Ik heb toen Acer gebeld en het probleem uitgelegd , de laptop werd de dag erna opgehaald door ups.
naar een week kreeg ik hem terug met een mooi raport erbij waarop stond dat de laptop gerepareerd en getest was en nu alles goed werkt.
Maar toen ik hem opstarte bleek al snel dat hij helemaal niet gerepareerd was , sterker nog er ontbraken zelfs onderdelen Bijvoorbeeld de ingebouwde netwerk adapter / bluetooth enz ...enz.. .
Ik heb meteen opnieuw met acer gebeld en moest hem weer opsturen ,
dus de dag erna werd hij weer opgehaald door ups .
Zelfs de chauffeur van ups zei toen al tegen me van wij doen niets anders dan computers heen en weer brengen .
de 2e reparatie duurde 3 weken en jullie raden het misschiens al , inderdaad hij was nog steeds niet gerepareerd .
Ik heb toen meteen met wehkamp gaan bellen en daar werd me wel excusses aangeboden maar werd weer naar acer doorverwezen .
dus ik belde weer naar acer en weer werd hij opgehaald.
deze keer werd hij wel met spoed gerepareerd , en ik moet zeggen het ging ook vlot binnen 5 dagen had ik hem terug maar ongerepareerd .
toen was voor mij de maat vol en heb toen een klacht via email aan wehkamp gestuurd met de vermelding dat ik een nieuwe laptop eis en als dit niet zou gebeuren ik er werk van ging maken via mijn advocaat.
ik kreeg als antwoord van wehkamp dat het normaal niet de gang van zaken is (acer bepaald namelijk of je een nieuwe mag krijgen) maar dat ze toch een oplossing voor me gingen zoeken .
Dit duurde een paar dagen waarop ze me belde met de melding dat ze zelf met acer contact gingen opnemen en dat ze me de volgende dag zouden terug bellen.
de dag erna belde ze me op met eindelijk goed nieuws , ik krijg een nieuwe laptop want de mijne had zware hardware problemen.
Aangezien Acer de laptop niet op voorraad had kon het wel nog 2 weken duren.
inmiddels zitten we al in de 3e week maar nog steeds geen laptop !!
ik heb deze morgen nog met acer gebeld , ze vonden het vreemd dat het zo lang duurde maar konden me helaas nog niets zeggen over hoelang het nog gaat duren.
ze hebben me beloofd dat ik uiterlijk aanstaande vrijdag een telefoontje krijg van acer .
Dit heb ik uiteraard ook weer bij wehkamp gemeld , Mijn huidige oude pc draaid nog maar op halve kracht en kan gewoon niet zonder computer.
ik ben erg nieuwschierig hoe wehkamp nu weer gaat reageren.
TIP AAN IEDEREEN DIE EEN NOTEBOOK/DESKTOP PC WIL AANSCHAFFEN :
KOOP ER NOOIT ÉÉN VAN ACER
dit is in iedergeval de laatste van acer die hier ooit in huis komt.
mvg ,
Ben