Pagina 1 van 1
opgelicht door vodafone
Geplaatst: 08 apr 2009 17:22
door rama119
hallo,
een jaar geleden heb ik een abbo gesloten bij vodafone. het was een sim-only zoveel minuten en zoveel smsjes. meerdere mensen in mijn omgeving hebben het zelfde. die abbo heb ik gesloten via de telefoon. het was mijn eerste abbo dus ik wist wel dat ik de eerste paar keer sowieso er dik overheen zou zitten. de eerste paar maanden een rekening van 30 tot 60 euro. op een gegeven moment dacht ik van ik ga eens kijken hoe dat komt, want zoveel bel ik niet. bleek dat ik toch voor elk smsje betaalde. het is stom dat ik er pas laat achter kwam, maar heeft ook geduurd voordat ze zelf contact opnamen nadat ik zoveel mailtjes heb gestuurd met mijn vraag. elke keer werd er om heen gedraaid en nog steeds heb ik geen oplossing. ik heb nu mijn abbo opgezegd, en over een 2 maand ben ik er vanaf. alleen heb ik nu wel rond de 300 te veel betaald. en elke keer als je iemand aan de telefoon krijgt van hun, sturen ze je door naar iemand anders, en die weet er weer niks van.
is hier een oplossing voor? of moet ik het opgeven?
alvast bedankt voor de racties!
Re: opgelicht door vodafone
Geplaatst: 08 apr 2009 18:26
door michaelz1981
Maar sms je zelf zoveel dat je over je vodafone bundel heen zat. Want sms gaat toch ook van de bundel af. Je zegt zelf al dat je verwacht dat je over je bundel heen zou zitten. Sms en bellen gaan van hetzelfde bundel af.
Re: opgelicht door vodafone
Geplaatst: 08 apr 2009 18:29
door rama119
nee, achteraf bleek er helemaal geen sms-bundel te zijn. terwijl dat wel de bedoeling was, en dat zo is afgesproken tijdens het afsluiten van de abbo
Re: opgelicht door vodafone
Geplaatst: 09 apr 2009 20:05
door Jochem82
Heb je geen afschrift, uitdraai of email met je contract gegevens bij het afsluiten gekregen?
In je contract zou in principe moeten staan dat jij sms inbegrepen hebt is dat dus het geval dan ben je tekort gedaan.
Re: opgelicht door vodafone
Geplaatst: 10 apr 2009 09:45
door Yme
wat Jochem82 zegt.
Als je namelijk op het contract hebt staan dat er een sms bundel bij zit dan moet Vodafone het corrigeren en de teveel betaalde kosten terug betalen.
Re: opgelicht door vodafone
Geplaatst: 11 apr 2009 12:38
door rama119
juist! er staat idd: 8,95 euro voor de gehele looptijd van uw contract. INCL gratis 75 sms bundel!
nu nog iemand te pakken krijgen. want elke keer als ik iemand spreek zeggen ze dat ze daar niet over gaan. is er een manier om toch iemand te pakken te krijgen? of gewoon doorzeuren??
liefs
Re: opgelicht door vodafone
Geplaatst: 12 apr 2009 09:55
door Jochem82
Sowiezo winkel bellen waar je het abo afgesloten hebt. Die hebben een kopie van je contract als het goed is.
Even langs gaan is misschien makkelijker en neem je contract mee en leg uit wat er aan de hand is.
Hun kunnen je sms gebruik zien dus zodoende kijken wat je uitgaven specifiek zijn.
En van het kastje naar de muur sturen is de normaalste zaak bij grote bedrijven en Vodafone is hier een prof in.
Re: opgelicht door vodafone
Geplaatst: 17 apr 2009 04:51
door Fa3
Kijk voor zulke zaken wil ik wel een stichting opzetten waar geld wordt gedoneerd om die providers via de rechter aan te pakken. Gewoon elke dag voor de rechter dagen. Dat moet toch te doen zijn.
Re: opgelicht door vodafone
Geplaatst: 17 apr 2009 10:29
door queenfan
Re: opgelicht door vodafone
Geplaatst: 28 mei 2009 16:34
door rama119
nou het is opgelost. ik heb ff gedreigd met mijn advocaat en opeens zagen ze dat ze het verkeerd hadden ingevoerd
Re: opgelicht door vodafone
Geplaatst: 29 mei 2009 17:32
door Moose
Dit is nou Vodafone zoals ik ze ken
Eerst dreigen met een advocaat dan komen ze over de brug.
Oplichters zijn het dat Vodafone, van mij mogen ze falliet! Terug naar Libertel.
Re: opgelicht door vodafone
Geplaatst: 29 mei 2009 21:06
door rama119
is libertel betrouwbaar? want na dat met vodafone wantrouw ik ze allemaal....
Re: opgelicht door vodafone
Geplaatst: 29 mei 2009 21:24
door Pindakaaspotje
***CENSUUR! TROS RADAR
Re: opgelicht door vodafone
Geplaatst: 04 jun 2009 22:17
door corne64
Heb precies hetzelfde meegemaakt een paar maanden geleden.
Had 150 minuten beltegoed en 75 sms berichten voor € 8,95.
Heb maanden te veel betaald.
Ben toen zelf de incasso's gaan storneren en handmatig het "rechtmatige bedrag"handmatig overgemaakt.
Na maanden ruzien met Vodafone,Intrim Justitia.
Heb ik het verhaal hier op het forum geplaatst en een aanklacht ingediend bij de geschillencomissie telecommunicatie en schadevergoeding gevraagd.
Binnen enkele dagen alles geregeld via Vodafone incl een schadevergoeding
Dus zij kunnen het wel goed regelen, maar wachten liever of proberen de klanten toch via bedreigingen van het Interim tuig te laten betalen.
Voor mij nooit geen Vodafone meer
Re: opgelicht door vodafone
Geplaatst: 15 jun 2009 19:51
door julius87
Sinds september 2007 ben ik klant geweest bij Vodafone, ik heb dus ook veel last van de storingen gehad bij Vodafone. Ik had een abonnement van in totaal 70 euro ik had namelijk basis 50 1jaar (450 belminuten) plus 10euro onbeperkt sms en nog eens 10 euro onbeperkt internet plus uiteraard BTW, dus je kan wel zeggen dat ik een goeie klant was voor Vodafone. Ik betaalde elke maand zo'n 85 euro en de hoogste rekening was 115,- euro, ik heb uiteraard altijd netjes betaald. Die bedragen wist ik altijd wel te verklaren en keek daar nooit naar om, gewoon weg omdat het niet kon op MyVodafone omdat er altijd storing was en ik geen papieren rekeningen kon krijgen volgens Vodafone.De gehele looptijd heeft MyVodafone het misschien 3 keer gedaan. Maar ik dacht het is niet anders en hield mijn afschriften een beetje in de gaten maar die waren altijd rond de 80 en 1 keer 115 omdat ik op vakantie was geweest dus maakte ik me geen zorgen, alhoewel ik het wel erg asociaal vond dat ik geen specificatie kon krijgen en meerdere malen mijn beklaag heb gedaan bij Vodafone. Ik heb mijn abonnement ruim drie maanden van te voren opgezegd in Mei 2008 en ben over gegaan naar KPN Hi. Netjes alle rekeningen betaald en ben over gegaan met nummer behoud naar KPN Hi. Mijn Vodafone simkaart werd 18 augustus afgesloten en kon ik met mijn nieuwe sim bellen van KPN Hi. September 9 2008 kreeg ik nog een rekening van rond de 80 euro (uiteraard betaald) en dacht kan wel kloppen want je krijgt je rekeningen een maand later. Zonder zorgen ben ik verder gegaan met KPN Hi en alles was in orde. Totdat ik bezig ging met de financiering van mijn nieuw aan te kopen woning, en de bank mij tot mijn grote verbazing verteld dat ik een BKR notering had. Ik had geen idee waar dit vandaan kon komen. Dus heb ik meteen allerlei instanties afgebeld waar ik ooit een abonnement of iets anders had. Niemand wist van mij af. Totdat ik Vodafone klanten service aan de lijn kreeg, en de medewerkster mij doodleuk wist te vertellen dat ik nog een rekening open had staan van de maand september 2008 van 276,00 euro ??? Ik was toch afgesloten 18 augustus en overgegaan met nummer behoud????? Ik had 9 september toch een rekening betaald en in augustus heb ik mijn rekening ook netjes betaald. En afgezien van dat heb ik nooit een signaal, sms. Brief, of wat dan ook van Vodafone gehad dat ik nog iets moest betalen dus ik was met stomheid geslagen. Ook omdat ik altijd rekeningen had van 80 euro en mijn hoogste was 115euro (en voor de duidelijkheid die 276 euro was alleen de telefoon rekening nog zonder incasso kosten van 124,00 dus totaal 400 EURO!!!). Heb meteen het incasso bureau opgebeld en het verhaal uitgelegd dat ik bezig was met een hypotheek en dat ik echt niet op de hoogte was. Ik moest gewoon betalen en de BKR moest Vodafone regelen daarna zou ik pas een specificatie krijgen. Uiteraard heb ik de specificatie gevraagd na meerdere male aandringen, waar uiteindelijk 5 pagina´s van miste, alle kosten werden buiten mijn bundel gerekend en waren van 4 juli tot 18 augustus?????? daarnaast werd er geld gerekend voor data verkeer terwijl ik onbeperkt online had. De rekening klopte van geen kant en ik zit nu met een BKR terwijl Vodafone mij geen SMS of brief gestuurd heeft of laat staan bellen terwijl ze gewoon mijn nummer hebben. Maar mij lijkt het dat de rekening nergens op gebaseerd is en vraag me af of iemand een oplossing voor mij weet. Ik krijg misschien niet eens een hypoheek door deze vervelend fout van Vodafone. Als je belt met de klantenservice en je verhaal probeert te doen wordt je om de 2 seconden onderbroken door de medewerker van de klanten service die al helemaal geen verstand van zaken heeft en na 3 minuten gewoon de hoorn er opgooit ik heb alles geprobeerd voor opheldering bij Vodafone, briefen verstuurd, hoofdkantoor gebeld, Vodafone shop, klanten service, afdeling betalingen, webrelations (ene Antoine die gewoon geen antwoord geeft) noem maar op, niemand die wat weet en iedereen stuurt je weer naar de andere afdeling. Kan iemand mij helpen of heeft iemand hetzelfde mee gemaakt laat het me weten. Het lijkt met toch niet dat dit zomaar kan, en dat bedrijven als Vodafone hiermee wegkomen, het hele internet staat vol met deze klachten. Alsjeblieft ik ben een hardwerkende jongen van 21 nooit problemen met betalen en kon nu eindelijk een hypotheek financieren, maar door dit hele fiasco ligt alles op de klippen.
Re: opgelicht door vodafone
Geplaatst: 15 jun 2009 19:59
door rama119
gewoon dreigen met een advocaat en ondertussen ook echt een regelen.. wat een aso's!
succes!!