LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prijzencircus V&D

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
mitzie1988

Prijzencircus V&D

Ongelezen bericht door mitzie1988 »

Leuk die prijzencircus van de V&D.
Grey's Anatomy dvd seizoen 4. Prijs 39 euro.

Ga ik zaterdag naar de winkel (de actie startte vrijdagavond, voor VIP klanten) is de dvd op. Op de vraag of ze hem nog binnen kregen konden ze geen duidelijk antwoord geven.
Ik ben vandaag weer terug gegaan en toen werd mij medegedeeld dat ze de dvd niet meer binnen kregen. (natuurlijk snap ik het Op=Op principe, maar het lijkt me toch ook dat ze, met een bepaalde actie ervoor zorgen dat ze er genoeg in huis hebben, zodat de 'gewone' klant ook de dvd kan kopen)
Ik heb de verkoopster vertelt dat ik het een slechte aanbieding vind, waarop zei antwoordde: "Ja maar we hadden er vrijdag echt veel."

SLECHTE actie hoor, V&D, mensen lekker maken om ze vervolgens niets aan te kunnen bieden..
Laatst gewijzigd door mitzie1988 op 13 apr 2009 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.

superwoman

Re: Prijzencircus V&D

Ongelezen bericht door superwoman »

Ik vraag me af of diezelfde dvd serie niet elders ook voor 39 euro te koop is, zie mijn andere topic over het prijzencircus.

Fabel

Ongelezen bericht door Fabel »

je snapt het principe op=op en toch ben je boos omdat het op is?
Daar begrijp ik dan weer niks van...

michaelz1981

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

Sommige mensen zijn hardleers en idd zijn die dvd vast ook voor die prijs ergens anders te krijgen. Probeer eens de mediamarkt.

maybe

Ongelezen bericht door maybe »

Op = op is blijkbaar toch lastiger dan je dacht. Ik zal het proberen uit te leggen. Op het moment dat de producten OP zijn dan zijn ze ook daadwerkelijk OP. dit houd in dat je ze niet meer kunt kopen.

Dus ik zou zeggen kijk lekker bij andere winkels of ze hem daar wel hebben. Je hebt gewoon een aanbieding misgelopen.

AnnickdG

Ongelezen bericht door AnnickdG »

Ik snap het probleem niet, op=op, klaar. Niets aan te doen dus, en ergens anders gaan zoeken.

mitzie1988

Ongelezen bericht door mitzie1988 »

Dat circus is allang voorbij hoor....:)

Gesloten