Ziggo dubbele registratie
Geplaatst: 11 apr 2009 20:00
Weer aan typische actie van Ziggo, die het toch al breed hebben, en het dus ook breed laten hangen.
2 weken geleden krijgen zowel mijn man als ik een brief van Ziggo in de bus, i.v.m. dubbele registratie in hun administratie.
Ik krijg 2 weken de tijd om te laten weten op welke naam wij geregistreerd wensen te zijn, en reageren we niet in die 2 weken, dan gaan ze er automatisch van uit dat registratie op mijn mans naam akkoord is. Prima denk ik, dan hoef ik dus ook niet te reageren, makkelijk zat.
Wie schetst mijn verbazing als we vandaag dus wederom 2 brieven binnenkrijgen van Ziggo, met het verhaal dat we niet hebben gereageerd op de vorige brieven, en alsnog 2 weken de tijd krijgen om aan te gegven op welke naam we geregistreerd willen zijn. Wederom bij niet reageren zullen ze de registratie op mijn mans naam zetten...........Nou vraag ik je, hoe dom en verspillend kun je weer zijn, natuurlijk, Ziggo weer, de klant betaalt wel!!!!!!!
Bah bah, wat een bedrijf.....
2 weken geleden krijgen zowel mijn man als ik een brief van Ziggo in de bus, i.v.m. dubbele registratie in hun administratie.
Ik krijg 2 weken de tijd om te laten weten op welke naam wij geregistreerd wensen te zijn, en reageren we niet in die 2 weken, dan gaan ze er automatisch van uit dat registratie op mijn mans naam akkoord is. Prima denk ik, dan hoef ik dus ook niet te reageren, makkelijk zat.
Wie schetst mijn verbazing als we vandaag dus wederom 2 brieven binnenkrijgen van Ziggo, met het verhaal dat we niet hebben gereageerd op de vorige brieven, en alsnog 2 weken de tijd krijgen om aan te gegven op welke naam we geregistreerd willen zijn. Wederom bij niet reageren zullen ze de registratie op mijn mans naam zetten...........Nou vraag ik je, hoe dom en verspillend kun je weer zijn, natuurlijk, Ziggo weer, de klant betaalt wel!!!!!!!
Bah bah, wat een bedrijf.....