Pagina 1 van 1

slechte ervaring met vodafone

Geplaatst: 12 apr 2009 10:42
door nekimi20
na 8 weken en voor de vijfde keer gerepareerd te gaan worden heb ik het toestel in de vodafone winkel [hoofddorp] op de toonbank gegooid en het 2 jarig contrakt ontbonden. want je word bij vodafone in de maling genomen
elke keer zeggen ze , u word gebeld als het toestel gemaakt is,maar het is mijn enigste toestel, en dan zeggen ze, wij hebben een aanbieding voor u
met andere woorden nooit meer vodafone

Re: slechte ervaring met vodafone

Geplaatst: 15 apr 2009 14:40
door freddyonderstal
Ik dit dit erg overdreven eerlijk gezegd.

Je kwakt hier even snel je verhaal neer waarvan naar mijn mening gewoon een deel niet juist is.

Een winkel moet je de kans geven de klacht op te lossen.
Dit heb je meerdere malen gedaan. Indien een toestel 3 keer opgestuurd is geweest voor dezelfde klacht, en wederom stuk gaat met dezelfde klacht (dus de 4e keer), zal de winkel een SWAP voor je aanvragen bij de fabrikant. Oftewel; een nieuw toestel.

Een contract ontbonden? Zomaar in de winkel zonder verder contact met de klantenservice? Onmogelijk lijkt me.

Dat het je enige toestel is, is niet de schuld van de winkel, toch? Er bestaan services voor 1,- per maand waarbij je een toestel bij een reparatie te leen krijgt. Heeft anders niemand een toestel voor je te leen in de tussentijd?

Om wat voor aanbieding ging het dan precies?

Nogmaals, het is mijn MENING, maar ik vind dit een beetje bot overkomen. Geen onderbouwingen, argumenten, niets.

Re: slechte ervaring met vodafone

Geplaatst: 15 apr 2009 15:02
door jor
Geplaatst op 12 Apr 2009 10:42 door nekimi20
na 8 weken en voor de vijfde keer gerepareerd te gaan worden heb ik het toestel in de vodafone winkel [hoofddorp] op de toonbank gegooid en het 2 jarig contrakt ontbonden.

Zoals al gemeld werkt het zo echt niet!. Gewoon de telefoon op de balie gooien en dan denken dat het 2 jarig contract is ontbonden is wishful thinking. :wink: