Pagina 1 van 1

educa reizen naar suriname

Geplaatst: 14 apr 2009 01:26
door gerry van den berg
Suriname is een mooi land maar maak geen combinatie met trinidat tobago en zeker niet met educa reizen.Bij ons ging echt alles fout wat er fout kon gaan en we hebben zelfs nieuwe tickets moeten kopen die educa reizen zou vergoeden.Ze komen hun afspraken niet na.Ik vind het een slechte organisatie en dat is zacht uitgedrukt Ga er niet mee op vakantie.Het kost veel geld wat het beslist niet waard is.Groet Gerry van den Berg[/url]

Re: educa reizen naar suriname

Geplaatst: 11 mei 2009 10:34
door Doingucci
Ik ben bekend met het voorval van de familie van den Berg.

De familie van den Berg is met Educa Reizen via Suriname naar Trinidad - Tobego geweest.
Educa Reizen is door de fam. van den Berg gebeld; Surinam Airways (de luchtvaartmaatschappij) heeft hen achter gelaten op de luchthaven van Trinidad. Naar hun zeggen hebben zij uren voor de incheckbalie gewacht maar er is niemand komen opdagen.

Dit is de informatie die Educa Reizen op dat moment heeft gekregen.
Met deze informatie heeft Educa Reizen de fam. van den Berg toegezegd dat indien Surinam Airways de klant heeft achtergelaten zij een nieuw ticket kunnen kopen zodat ze wel terug kunnen vliegen naar Suriname met een latere vlucht op die dag, en dit kunnen terug vorderen in Nederland. Desnoods via Educa Reizen.

In Nederland aangekomen heeft Educa Reizen ook bij Surinam Airways uitleg gevraagd.
Surinam Airways gaf aan dat de incheckbalie voor de vlucht terug naar Suriname was gewijzigd. De familie van den Berg heeft niet goed opgelet en heeft de gewijzigde incheckbalie niet gezien. Pas na uren heeft de Fam. van den Berg verhaal gehaald op de luchthaven van Trinidad nadat zij door hadden dat zij de enige waren die voor een gesloten incheckbalie stonden te wachten. Op dat moment was de juiste incheckbalie al gesloten en het vliegtuig al opgestegen.
Dat de fam. van de Berg niet goed heeft opgelet wil niet zeggen dat Educa Reizen noch Surinam Airways de schade dient te vergoeden.
Alle passagiers die met hetzelfde vliegtuig als Fam. van de Berg zouden vliegen naar Paramaribo hebben wel ingecheckt bij de juiste incheckbalie. De "schade" die zij hebben ondervonden is dan ook de schuld van de fam. van den Berg zelf.

Het lijkt mij dan ook niet logisch dat doordat klanten niet goed opletten en daardoor de vlucht missen de reisburo's / touroperators verantwoordelijk zijn.

Re: educa reizen naar suriname

Geplaatst: 09 jun 2009 23:32
door JCS
Beste lezer,

In het kader van mijn afstudeerscriptie wil ik jullie vragen om een enquête in te vullen. Het neemt hooguit 5 minuten van jullie tijd in beslag. Het heeft betrekking op toerisme naar Suriname. Het is belangrijk dat de behoeftes en gedragingen van degenen die Suriname bezoeken in kaart worden gebracht, zodat bedrijven in Suriname daar beter op kunnen inspelen.

Door op de onderstaande link te klikken, kom je op de pagina voor het invullen van de enquête.

http://www.thesistools.com/?qid=83725&ln=ned

Alvast bedankt.


Met vriendelijke groet,

Juan C. Sam-Sin