Pagina 1 van 1
Mijn Telfort Mobiel Storing
Geplaatst: 14 apr 2009 10:36
door Marcel_B_Utrecht
De laatste 2 maanden is door Telfort een hoger bedrag dan mijn maandelijkse abonnement afgeschreven. Ik kan me niet voorstellen dat mijn verbruik meer bedraagt dan mijn bundels. Als ik mijn rekening online via Mijn Telfort mobiel wil controleren krijg ik al langer dan een week de boodschap dat die niet toegankelijk is wegens een technische storing maar dat het binnenkort is opgelost. Van de helpdesk krijg ik nietszeggende reacties en het verzoek om nog even geduld te betrachten. Maar dat een syteem een week uit de lucht is vind ik toch wel erg lang. Ik overweeg om de automatische incasso ongedaan te maken via mijn bank, aangezien ik niet in staat ben om de hoogte van de rekening te checken. Maar ik begrijp dat hier ook wel risico's aan vastzitten, incassoburo's op je dak of BKR-registratie. Als iemand suggesties heeft of soortgelijke ervaringen hoor ik het graag.
Re: Mijn Telfort Mobiel Storing
Geplaatst: 14 apr 2009 14:28
door Arie_O
Het is wel toevallig, dat deze storing optrad, nadat de uitzending op TV was geweest.
Helpdesk beweerd dat dit toeval is, en geen express afsluiting.
Ook is hun administratie niet in orde, ik wacht al van af januari om een nummer omzetting naar een ander provider.
Re: Mijn Telfort Mobiel Storing
Geplaatst: 14 apr 2009 21:01
door trosbjen
Sluit NU geen abonnement af bij TELFORT !!!
Ook wij kunnen al geen weken lang via Mijn Telfort bij onze gegevens komen. Geen factuur inzien etc.
Het is stuitend te vernemen dat Telfort zijn klanten niet beter van dienst kan zijn. Een technische storing van weken lang, dat gelooft toch niemand?!
Jazeker, in Nederland is de klant al lang geen Koning meer.
Re: Mijn Telfort Mobiel Storing
Geplaatst: 14 apr 2009 21:11
door Iloon
Ook hier hetzelfde probleem. Totaal geen inzicht in hoeveel geld er van je rekening afgeschreven zal worden. Heb net een boze mail naar de klantenservice van Telfort gestuurd. Benieuwd wat die zullen reageren. (als ze al reageren)
Ik ga morgen mijn bank bellen om de betaling stop te zetten.
@Marcel_B_Utrecht: heb jij dit ook gedaan? En weet je al welke consequenties eraan zitten?
Re: Mijn Telfort Mobiel Storing
Geplaatst: 15 apr 2009 10:05
door Marcel_B_Utrecht
Ik leid af uit de reacties op mijn bericht dat die storing zelfs langer dan een week duurt. Dit is toch echt ongelooflijk. Stel dat je door gewijzigd belverbruik je bundels wil aanpassen dan kan dat dus al weken niet. Dit kost je dus gewoon geld. Echt schandalig. Dat een systeem er eens een dag uit ligt kan ik me voorstellen maar langer dan een week....... Ik kan hier alleen maar bewuste policy van Telfort achter vermoeden. Omdat de contacten met de helpdesk niks opleveren heb ik langzamerhand de neiging om een officiële brief naar de directeur van Telfort BV te sturen. Zijn actuele adresgegevens heb ik ter beschikking voor de geïnteresseerde, misschien niet zoals het hoort maar geeft mogelijk wel de urgentie van het probleem aan.
Re: Mijn Telfort Mobiel Storing
Geplaatst: 15 apr 2009 10:20
door Telzwak
Echt ongelooflijk dit. Nu al 9 dagen geen mijn telfort.
Geeft een goede indruk wat een *****`s het daar zijn.
Dit is echt het laatste jaar telfort voor mij.
Ik wa al lid sinds O2, 7 jaar geleden en sindsdien is het alleen maar duurder geworden.
Voor 1 euro meer heb ik ook een simonly 300 bij t-mobile, wara je nog t-mobile extra punten krijgt.
Re: Mijn Telfort Mobiel Storing
Geplaatst: 15 apr 2009 14:04
door Iloon
Nou, nu ben ik echt verbijsterd! Ik stuur gisteren een super lange mail met mijn klachten over Telfort, met als eindzin dat ik mijn abonnement wil opzeggen door al die rotzo daar. Krijg ik vandaag een mail terug met 1 (!!) zin: Als u uw abonnement wilt opzeggen dan dient u dat schriftelijk of telefonisch te doen.
Tss.. ik ben heel heeel heeeel boos! Ik heb teruggemaild dat ze lekker klantvriendelijk bezig zijn.
Is er nergens een organisatie die Telecom aanbieders controleert?
Ik heb trouwens mijn bank gebeld over het stopzetten van de betaling, maar in dit geval kan dit niet omdat ik zelf de machtiging heb gegeven. Alleen als ze een verkeerd bedrag afschrijven kan ik het terug laten halen. Probleem: ik WEET niet eens of het het goede bedrag is! Grrr..
Re: Mijn Telfort Mobiel Storing
Geplaatst: 15 apr 2009 14:32
door erikkz
Hallo mensen,
Ik heb ook problemen met mijn Telfort. Dit duurt nu al zeker 2 weken, als het er niet 3 zijn. Naar aanleiding daarvan heb ik afgelopen vrijdag een mail getuurd, die nog steeds niet beantwoord is. Het zijn een stelletje lompe oplichters daar! Ik wil mijn rekening controleren maar dat kan niet, aangezien ze 2,5 week doen over 'onderhoud' op hun website. Dit is van de zotte!
Iemand trouwens enig idee wat het contact email adres van Telfort is? Ik kan alleen vragen stellen via formulieren, die hij dan niet verstuurd, omdat er een technische storing is....
En bellen wil ik niet, ik laat ze niet verdienen aan leed.
Re: Mijn Telfort Mobiel Storing
Geplaatst: 15 apr 2009 20:25
door Yme
Vervelend natuurlijk dat deze dienst al een aantal weken niet werkt. Is er door één van jullie al aan de klantenservice gevraagd of ze de factuur met specificatie per post kunnen nasturen? Uiteraard kosteloos. Lijkt me toch het minste wat ze kunnen doen.
Re: Mijn Telfort Mobiel Storing
Geplaatst: 15 apr 2009 21:00
door alinko
Vanuit mij ook een boze mail over Telfort.
Ook probeer ik net als jullie via mijn telfort mijn factuur te bekijken.
nadat ik de klantenservice gebeld had en een antwoord kreeg dat geduld een schone zaak is, heb ik gelijk gevraagd naar mijn rekening van de afgelopen periode. nu zeggen zij dat ik over mijn belminuten heen gebeld heb
ja niet dus he.
maar volgens die mevrouw was het echt zo. ik stel mijn telefoon altijd zo in dat ik niet boven mijn belbundel kan bellen!!!
ook ik baal hier gigantisch van
Trek ik nu aan het kortste eind?! hoe gaan jullie dit aanpakken?
Groetjes Alinko[/b]
Re: Mijn Telfort Mobiel Storing
Geplaatst: 15 apr 2009 21:32
door Iloon
Na mijn tweede mail aan telfort over hun erg 'klanvriendelijke' service, heb ik nu een mail terug gehad met het bedrag wat van mijn rekening af wordt geschreven. Al heel wat vind ik!
Ik ga idd een mail sturen met de vraag of ik per post mijn facturen kan ontvangen.
Normaal vragen ze daar dus €2,50 voor!
@erikzz: het email adres is:
[email protected]
idd lekker handig als je via de site iets wilt sturen, dat kan dus ook niet!
Re: Mijn Telfort Mobiel Storing
Geplaatst: 16 apr 2009 08:35
door barbier1
Ik probeer al vanaf 6 april mijn nieuwe simkaart te activeren. Mijn telefoon was gestolen, simkaart laten blokkeren en nieuwe aangevraagd. Kosten voor nieuwe simkaart: € 20,- Na ontvangst activeren via Mijn Telfort. Via de site ook 3x mail verstuurd, maar geen enkele reaktie.
Zojuist mail gestuurd naar '
[email protected]' en zowaar een ontvangstbevestiging en referentienummer ontvangen.
Ik ga vanochtend naar de Telfort-winkel in Rotterdam en hoop dat ze daar mijn simkaart kunnen activeren.
Re: Mijn Telfort Mobiel Storing
Geplaatst: 16 apr 2009 09:26
door pele
Goed nieuws, hij doet het weer. Nou niet allemaal tegelijk anders is hij weer overbelast
Re: Mijn Telfort Mobiel Storing
Geplaatst: 16 apr 2009 09:57
door M1977
Wat heet hij werkt weer.
Je krijgt inderdaad het inlogscherm te zien, maar zodra je inlogt krijg je nu de volgende melding:
Helaas,
De site is momenteel niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later nog eens.
Je wordt gewoon S****ziek van die ******....
Sta je eigenlijk in je recht als je je rekening blokkeert voor hun ?
en wat zijn de gevolgen dan ?
Weet iemand dit
Re: Mijn Telfort Mobiel Storing
Geplaatst: 16 apr 2009 11:41
door barbier1
Kort na de mededeling van PELE kunnen inloggen en simkaart geactiveerd.
Helaas lukte het niet de unlock-codes van een Samsung telefoon op te vragen.
Re: Mijn Telfort Mobiel Storing
Geplaatst: 16 apr 2009 22:50
door Iloon
@ pele, volgens mij is hij nu weer overbelast ja.. vanmiddag kon ik er even op, nu weer niet
schiet lekker op zo.
Owja, ik had nog gevraagd of ik mijn factuur dan thuis kon ontvangen, maar dat kan niet! Rotzo.
Re: Mijn Telfort Mobiel Storing
Geplaatst: 27 apr 2009 22:27
door Sophie60
Sinds september 2008 heb ik een Samsung mobiele telefoon. en mijn provider is Telfort.
Enige tijd later kreeg ik bericht dat het apparaat teruggestuurd moest worden i.v.m. teveel straling.Dat heb ik gedaan en inderdaad kreeg ik een nieuw mobieltje, ik heb het tegoed opgewaarderd maar toen ik weer wilde bellen bleek er een telefoonblokkade op te staan. Diverse malen gebeld met Telfort klantenservice, maar ik word met een kluitje in het riet gestuurd. Steeds krijg ik de mededeling dat ik teruggebeld zal worden maar er gebeurt niets. Op e-mail komt geen enkele reactie.
Het postadres van Telfort kon de kantenservice mij "helaas niet geven" Alleen de e-mail, maar daar heb ik niets aan ( zie boven).Het komt erop neer dat ik gewoon niets aan mijn mobiele telefoon en aan mijn beltegoed heb, ik kan niet bellen en ben niet bereikbaar.
Als klant ben je gewoon machteloos. En dat geldt helaas niet alleen op het gebied van de mobiele telefonie.
Ik ben het echt zat!
Sophie.
Re: Mijn Telfort Mobiel Storing
Geplaatst: 08 mei 2009 15:41
door omega6666
Ojee, zondag vanaf 10 mei, 18.00 uur kunnen we niet meer in Mijn Telfort!
Gelukkig kan dat nu, wel, he?
"
Onderhoud
Wegens onderhoud aan onze systemen is het op zondag 10 mei vanaf 18.00 niet mogelijk gebruik te maken van Mijn Telfort. U kunt op maandag 11 mei vanaf 9.00 uur weer gebruikmaken van Mijn Telfort."
Re: Mijn Telfort Mobiel Storing
Geplaatst: 13 mei 2009 14:23
door omega6666
En inderdaad...nog steeds geen inlogmogelijkheid op 'Mijn Telfort'.
Ik wil straks op vakantie mijn voicemail uitzetten om geen nodeloze kosten te krijgen, maar kan dus niet...