Vervolg TMG 2
Geplaatst: 15 aug 2002 21:35
Voor het voorliggende verhaal verwijs ik jullie naar mijn eerdere verhalen in dit forum. Het vervolg gaat zo:
Nadat mijn bestelling geannuleerd was is er begin juli een incasso geweest van TMG. Deze heb ik direct door mijn bank laten storneren. Aangezien je bij TMG tekent voor een eenmalige incasso voorzag ik verder geen problemen. Wat schetst mijn verbazing begin augustus, er had weer een incasso van TMG plaatsgevonden. Ik weer naar de bank en daar bleek dat TMG er een doorlopende incasso van heeft gemaakt. Ook deze incasso is weer teruggehaald. Ik maar weer bellen naar TMG en na 31 minuten had ik eindelijk contact. Volgens de medewerker zou het de schuld van de bank zijn dat het een doorlopende incasso is!!!!
Hij zette mij 5 minuten in de wacht en kwam toen terug met het verhaal dat de manager mijn gegevens nu uit hun systeem had gehaald en dat het dus niet weer zou voor komen. Nou, het zal mij benieuwen.
Ik ben zo langzaamerhand arm geworden aan het bellen naar TMG, zouden ze daar ook een vergoeding voor kunnen geven??
Hopelijk is dit het laatste van mijn nachtmerrie met TMG dat ik jullie kan schrijven en zoniet: wordt vervolgd
Nadat mijn bestelling geannuleerd was is er begin juli een incasso geweest van TMG. Deze heb ik direct door mijn bank laten storneren. Aangezien je bij TMG tekent voor een eenmalige incasso voorzag ik verder geen problemen. Wat schetst mijn verbazing begin augustus, er had weer een incasso van TMG plaatsgevonden. Ik weer naar de bank en daar bleek dat TMG er een doorlopende incasso van heeft gemaakt. Ook deze incasso is weer teruggehaald. Ik maar weer bellen naar TMG en na 31 minuten had ik eindelijk contact. Volgens de medewerker zou het de schuld van de bank zijn dat het een doorlopende incasso is!!!!
Hij zette mij 5 minuten in de wacht en kwam toen terug met het verhaal dat de manager mijn gegevens nu uit hun systeem had gehaald en dat het dus niet weer zou voor komen. Nou, het zal mij benieuwen.
Ik ben zo langzaamerhand arm geworden aan het bellen naar TMG, zouden ze daar ook een vergoeding voor kunnen geven??
Hopelijk is dit het laatste van mijn nachtmerrie met TMG dat ik jullie kan schrijven en zoniet: wordt vervolgd