Verzendbewijs Webwinkel
Geplaatst: 14 apr 2009 21:26
Goededag
Ik heb een electronica product besteld bij een webwinkel. Netjes betaald maar er kwam niets. Het pakket zou worden verstuurd met TNT + verzekering < 10 kg (ik heb hier 9,00 voor betaald). Nu bleek dat ik een onjuiste letter in de postcode heb doorgegeven. Zij beroepen zich er nu op dat ik een onjuiste postcode doorgegeven heb echter, het verzendbewijs kunnen ze niet leveren omdat ze de track & trace bon kwijt zijn. Is een bedrijf dit verzendbewijs verplicht een bepaalde tijd te bewaren?
(Verder is een feit dat de onjuiste postcode niet eens bestaat. )
Iemand enig idee hoe te handelen? Alvast bedankt!
Ik heb een electronica product besteld bij een webwinkel. Netjes betaald maar er kwam niets. Het pakket zou worden verstuurd met TNT + verzekering < 10 kg (ik heb hier 9,00 voor betaald). Nu bleek dat ik een onjuiste letter in de postcode heb doorgegeven. Zij beroepen zich er nu op dat ik een onjuiste postcode doorgegeven heb echter, het verzendbewijs kunnen ze niet leveren omdat ze de track & trace bon kwijt zijn. Is een bedrijf dit verzendbewijs verplicht een bepaalde tijd te bewaren?
(Verder is een feit dat de onjuiste postcode niet eens bestaat. )
Iemand enig idee hoe te handelen? Alvast bedankt!